לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום סלולרי | כל מה שקשור לתפעול\תקלות\שימוש במכשירים - בפורום תפעול מכשירים בלבד. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > סלולרי וגאדג'טים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 11-02-2009, 15:32
צלמית המשתמש של mp3lll
  mp3lll mp3lll אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 18.07.03
הודעות: 5,168
סלקום מאיימת על לקוחות עם משטרה?

היי.

לאחר שחזרה אליי גברת גלית, (חייב להודות בחורה חוצפנית ברמות על, מתנשאת ולא נעימה לאוזן בכלל) ביקשתי לדבר עם מנכל סלקום, החוצפנית הזו אומרת לי "תשב רגע ותקשיב, מנכל סלקום לא ידבר איתך זה התשובות שלנו, ואם תתקשר שוב לשירות הלקוחות נערב את מחלקת הביטחון שלנו"

אני בשוק!!!!
אני סובל מהם חודשים על חודשים, אפילו שלשלום היה חיובים של 100 שקל יותר ממה שצריך ( בזבזתי חצי יום בלדבר עם הנציגים שלהם לבטל את זה) והיא אומרת לי.

" על שירות רע ובלבול במערכות לא מבטלים עיסקה"

למישהו יש עוד אקדח שאני יכול לעשות נגד סלקום?!


זה הסיפור למי שמעוניין לדעת.....

בתאריך 21/10 ניגשתי לנקודת שירות של חברת סלקום באזור התעשייה הישן בנתניה על מנת לבצע ניידות מחברת "פלאפון".
ברצוני ,בתור התחלה, לשתף אתכם בחוויית הלקוח הראשונה שלי כלקוחה חדשה בחברתכם:
כאשר הגעתי למרכז שירות קיבלו אותי בסבר פנים יפות לאחר שאמרתי שאני מעוניינת לבצע ניידות מחברת פלאפון -- לחברת סלקום - "ככה זה כשאוהבים".
לקחו אותי לחדר צדדי, הציעו לי קפה ונתנו לי שירות מקסים למדי, לאחר בירורים ומתוך מחשבה כי סלקום הינה חברה בעלת שירות ברמה אחרת מול מתחרותיה, בחרתי להצטרף למשפחת סלקום.
וכאן מתחילה הסאגה השירותית והזלזול המתמשך של חברת סלקום הגדולה.
לאחר כשבוע מיום ההתניידות לרשת סלקום, ניגשתי למרכז שירות פעם ראשונה מאחר והיה חסר בקופסא אביזר למכשיר... ההמתנה הייתה מייגעת מול שירות וקבלת פנים לא נעימים.
לאחר מספר ימים המכשיר התחיל להתנהג מוזר,כגון :
 לא שומעים אותי בעת שיחה, גם אחרי כיבוי והדלקה לא תמיד זה חוזר למצב תקין.
 שעון מעורר לא נמצא על המסך.
 הודעות Sms לא מוצגות על המסך ( כאשר מגיעה הודעה)
תצוגה נעלמת מהמסך.
הנחתי שאולי נגעתי באיזו הגדרה במכשיר - חיפוש בתפריט של המכשיר לא הניע דבר, הבאתי את המכשיר לבן זוגי בהיותו איש טכני שיבדוק את הנושא, גם הוא חיפוש בתפריט ולא מצא דבר, כאן התקשרנו למוקד שירות של סלקום והצגנו את הבעיה, הנציגה בדקה וטענה שאין אפשרות כזו בתפריט, ובדקה אופציה אחרת.
לאחר מספר שניות שאלה "האם ביצעתם כיבוי והדלקה למכשיר" אנחנו תוהים יחד איתה "מה קשור?" אבל שווה לנסות.
הנציגה חזרה לנייד אחר , ביצענו כיבוי והדלקה למכשיר ו... הכול חזר להיות תקין.
שמחים אנחנו- נפתרה הבעיה- המכשיר "השתגע" לרגע- העיקר שעכשיו הכול תקין !!
לאחר מספר ימים בודדים שוב אותה תקלה,הודעות Sms לא מוצגות על המסך, תצוגה נעלמת מהמסך ואני לא שומעת את מי שמתקשר אלי,וכמו שהוסבר לנו מבצעים כיבוי הדלקה והבעיה נעלמת ( ולא תמיד) וככה חוזר חלילה ייצרנו קשר שוב עם מרכז הטלפוני ונאמר לנו שוב לנסות לבצע איפוס, איפוס? אבל מה עם כל ההגדרות? הצלצולים לפי איש הקשר? התמונות? אך הנציג ,חד וחלק השיב לי כי יש לבצע איפוס בכדי לבדוק האם הבעיה נפתרת - לפני הגעה למרכז שירות. טוב..אז ביצעתי איפוס למכשיר, כמובן שהכול נמחק מצב די מבאס.. אבל הנציג אמר - אני עושה.
בעודי מחזירה את כל ההגדרות כולל טלפונים, תמונות, שירים עוברת עוד יממה.
ונחשו מה? כמובן אותה בעיה, מתוך 5 שיחות 3 2 שיחות אני לא שומעת, שעון מעורר לא מעורר כמו שצריך, האופציה של נודניק והשהייה של חמש דקות לא מוצגת על המסך. תצוגה נעלמת וsms לא מופיע על המסך.


נגשים למרכז שירות פעם שנייה.
מרכז שירות של סלקום מסיבה לא ברורה תמיד תמיד עמוס מאוד, המתנה רבה ומרובה.
המתנתי לתור שלי כשעה וחצי לערך, ועוד המתנה של שעה ו10 דקות לקבלת המכשיר, מה ביצעו במכשיר שאלתי? שוב בוצע איפוס מכשיר ( משהו שיכולתי לבצע לבד) ובוצע עדכון תוכנה, שאלתי בתמימות "האם זה סוף הסאגה? אוכל ליהנות מהמכשיר?" נאמר לי בהחלט לא צריכה להיות במכשיר בעיה.
שמחה וטוב לי אני חוזרת לביתי ממשיכה בחיי, לאחר כשבוע, נחשו מה? אני מאמינה שאתם כבר יודעים, הבעיה חזרה אותן בעיות בדיוק,לא שומעים אותי בעת שיחה, מסך נעלם, וכ'ו.
מתקשרת למרכז שירות ושם שוב נאמר לי "באם בוצע עדכון תוכנה לפעמים צריך לבצע איפוס למכשיר בכדי לקבל תוצאות טובות יותר" ואני תוהה מה? הרי הוא היה במרכז שירות בוצע איפסו כבר שם, למה אני צריך לבצע שוב איפוס? אין לי כבר כוח לבצע החזרה של תמונות ושירים והגדרות אשר נעימות לי ונוחות לי, הבחור שוב היה נחרץ (מאד נחרצים שם בשירות שלכם) : גברת יקרה- או איפוס או לגשת שוב למרכז שירות.
ואני מול מערכת כוחנית כל כך גדולה אשר לא מסוגלת לקחת אחריות ולומר "למכשיר יש באגים שלא ניתן לפתור" אין לי זמן או רצון שוב לגשת למרכז שירות ביצעתי שוב איפוס.
והסאגה השערורייתית ממשיכה, שוב אני צריכה לסדר את המכשיר כפי שאני אוהבת-צלצולים,הגדרות וכו' , כועסת ועצבנית אבל ממשיכה להשתמש במכשיר בצער רב.
והסאגה כמובן חזרה, מכשיר לא מתפקד כמו שצריך (לא אחזור מה הבעיות)


ניגשים למרכז שירות פעם שלישית.
שוב המתנה מרובה של מעל שעה וחצי, "תיקון" של המכשיר הוא גם כן מעל שעה וחצי!, והמכשיר חוזר ( נחשו מה הוחלף? כלום...) בוצע עדכון תוכנה ואיפוס למכשיר.
וכמובן אני שוב מוצאת את עצמי מיואשת מול מכשיר שלא מתפקד כראוי, יש ציפצוף כזה מעצבן באמצע השיחה, ואחרי כיבוי והדלקה המכשיר לא מגיב מספר שניות, ובנוסף מוצאת את עצמי שוב משחזרת את כל ההגדרות שאני רוצה.
שירות טלפוני.
בפעם הרביעית שהמכשיר שוב לא מתפקד, מי שמצלצל אלי ומעבר לקו - לא שומע אותי שאני מדברת, מסך נעלם וכ'ו.
בעודי זועמת מאוכזבת מאוד ונרגזת מתקשרת למרכז שירות של חברת סלקום , מדברת עם נציגה בשם גילי או גלייה מצוות 85 כמובן שהיא לא ממש ניסתה לעזור ולהבין את התסכול שלי מול חברת סלקום, ורק הביאה את השיחה למצב של התנצחות מול לקוח זועם, והציע במילים הבאות: "אם אתה רוצה להתנתק אז בבקשה, אין פיתרון או מנהלת פנויה כרגע" .

האם זה גישה של נציגת שירות?
האם זו תודעת השירות של חברת סלקום?
בעודי ממשיכה להיות זועמת ביקשתי לדבר עם מנהל, הגעתי למנהלת בשם הדר מצוות 85 גם. שגם היא לא ממש ניסתה לעזור, ורק המשיכה את הסאגה שאני עוברת בתור לקוחה חדשה שביצעה ניידות מחברת פלאפון, מנהלת "המהוללת" הדר הציע לי שליחות למרכז שירות, הסברתי לה שכבר הייתי שם שלוש פעמים שונות, היא המשיכה להתנצח ורק לעצבן עוד יותר,האם זו מנהלת? מנהלת לא יכולה להיות מנהלת כאשר היא לא מסוגלת להציב את המצב שלה , מול המצב של הלקוח!! , ביקשתי לדבר עם המנהל של הדר שרית מדינה ושוב נתקלי בחומה בשם סלקום,
בסוף כמובן ביצענו שליחות.
בתור מנהלת הייתי מצפה שתעקוב אחרי התהליך, מה שכמובן לא קרה.
הגעתי לגברת מיכל לתיאום שליחות, ביקשתי שיאספו את המכשיר מבייתי, שליח הגיע לקחת את המכשיר בתאריך 23/12/2008 השארתי את המכשיר אצל אימי, כתבתי לשליח מכתב מסודר שיש להחליף את ה Sim מתוך המכשיר ולהעביר לחלופי, וגם להעביר את כרטיס הזיכרון שלי של 2 גיגה זיכרון להוציא מהמכשיר, (יש שם מידע שאני צריכה זמין, נחשו איזה מהחלקים בוצע?) הכרטיס זיכרון נשאר המכשיר ורק Sim יצא מהמכשיר למכשיר החלופי.
נאמר לי שתוך 48 שעות המכשיר שלי יחזור מתיקון (בפעם רביעית כן?) קיבלתי Sms על כך שהמכשיר יחזור אליי בתאריך 25/12/2008 מהשעה 16:00 עד 20:00, עוד ביום חמישי בשעה 11 בבוקר, התקשרתי למוקד שליחות לברר שהמכשיר מגיע בטוח היום, מאחר ואני ממש צריכה את הכרטיס זיכרון שלי, ואת המכשיר שלי, נאמר לי ששליח יגיע מ 16:00 עד 20:00 בטוח, ביקשתי מהנציג לציין שהשליח יתקשר אלי חצי שעה לפני ההגעה , הנציג אמר שיעביר את זה לשליח וסיימתי את השיחה עם הנציג, לאחר שעתיים כערך התקשר אלי השליח בחור עם מבטה ערבי ושאל על הכתובת ואמר שיגיע בערך ב 17:00 ביקשתי גם ממנו להתקשר חצי שעה לפני, אמר שייבצע את זה, הזמן עובר ועובר ואני תקועה בבית מהשעה 16:00 ממתינה לשליח וזה לא מגיע כמובן שביטלתי עבודה ולימודים בכדי להמתין לשליח וזה לא מגיע, חולפות השעות ואני חייבת לצאת מהבית בשעה 20:10 יצאתי מהבית וכמובן השליח לא הגיע, ואף אחד מחברת סלקום לא טרח להתקשר ולהודיע.
הסאגה השערורייתית ממשיכה.
ביום שישי בתאריך 26/12/2008 בשעה 10:04 תקשרתי למרכז שירות שלכם שוב הגעתי לנציגה בשם בת-אל מצוות 3 ואני מציגה בפניה בכעס רב שתואמה שליחות וכהרגל נציגי חברת סלקום, במקום לנסות להבין את תסכול הרב ולנסות לעזור, הנציגה שלכם במשך 44 דקות עד 10:48 רק מתנצחת איתי, ומתעלמת מכל בקשה שלי להגיע למנהל, כל שנייה אני על המתנה, כל שנייה "המיקרופון של האוזנייה שלה" עולה כלפי מעלה שלא אשמע מה היא אומרת, המנהלת שלה הילה עומדת לידה ואומרת לה מה לומר לי באותו רגע, זלזול כזה מול לקוח בחיים לא נתקלתי באף מסגרת שירותית,
(אם יש לכם האזנה לשיחות תאזינו לשיחה הזו)
ביקשתי לדבר עם הילה אשר אומרת לנציגה מה לומר לי, לא הסכימה בטענה של "אין כאן אף אחד, ואף אחד לא אומר לי מה לומר" ועל כך יש לי משהו אחד לומר:
בזיון של חברת סלקום אשר מחזיקה עובדים ומנהלים כאלה !!!!
בעוד אני מנסה להגיע למנהל אחרי 44 דקות אני שומעת "קול" של גבר אומר לה "אני אקח את השיחה" ושוב המתנה, עונה לי בחור בשם אשרף, אשר מציג עם עצמו כמנהל משמרת אחרי שאני כבר מאוכזבת מאוד עייפה מול המערכת הגדולה שנקראת סלקום, אשרף אומר שיבדוק את הנושא ויחזור אלי וכמובן הסכמתי.
ב 11:39 חוזר אליי מנהל אחר בשם לירן, אשר סוף סוף מישהו שניסה להבין את המצוקה השירותית שלי מול סלקום אמר שיבדוק את הנושא, הצגתי בפני לירן שאני רוצה את המכשיר תוך שעה, באם לא, אינני מעוניינת במכשיר .
לירן אמר שאין סיכוי שהוא יצליח לארגן שליחות ביום שישי, המשכתי לדרוש את הנושא.
בעוד לירן בודק את הנושא, חזרה אליי נציגה ( לא מנהלת, נציגה!!) נוספת בשם דנה אשר הייתה חביבה במיוחד, נעימה, שירותית, והכי חשוב הבינה את הבעיה ואת החוסר סדר בחברת סלקום.
בשעה 12:20 לערך לירן חזר אלי ואמר שהמכשיר יגיע אלי בחזרה בין השעה 12:30 עד 14:00,
ושוב אני צריכה ביום שישי להישאר בבית ולהמתין לשליח של חברת סלקום המהוללת.
המכשיר הגיע בשעה 13:20 לערך, למזלי כרטיס הזיכרון 2 גיגה היה בתוך המכשיר שלי.
הגיע דוח תיקון טכני – 21696994
ושוב בוצע עדכון תוכנה (בפעם אני לא יודעת כבר כמה!! ספרתם??)
ואיפוס למכשיר ( האם הגיוני שלמכשיר מבוצע כל הזמן עדכון תוכנה?) האם למכשיר הזה יוצא כל יום עדכון תוכנה? איך זה הגיוני שבכל הפעמים גרסת התוכנה נשארת אותה גרסה? התירוץ העלוב של הטכנאי שבדק את המכשיר הוא :

זו הבעיה לדעתכם? צר לי לאכזב.
חברים יקרים מסלקום, אפילו פעם אחת לא ציינתי שהמכשיר נתקע !!!!
וזה מה שאתם כותבים ??? שבגלל Sms המכשיר נתקע? עצוב עצוב.


יש לי מספר בעיות עם הניסוח של 500 הודעות תוקעות את המכשיר.
• מדוע חברת סלקום לא מיידעת לקוח שמכשיר חדש דור שלישי לא מסוגל לעבוד עם 500 הודעות Sms?
• גם במפרט של המכשיר, גם בחוברת הפעלה, גם ב Faq באתר של נוקיה ישראל והעולמית, לא מצאתי זכר לעובדה שהמכשיר לא מסוגל לעבוד מעל 500 Sms .
• האם יש לחברת סלקום מסמך רשמי בנושא או מסמך רשמי מחברת נוקיה שהמכשיר אינו מסוגל לעבוד עם 500 Sms ? אוכל לקבל את זה בכתב?
• מדוע כאשר ביצעתי ניידות מחברת בפלאפון הציעו לי חבילת 600 Sms בחודש במחיר של 99 ש"ח אם המכשיר אינו מסוגל לעבוד עם 500 Sms זה לא ניגוד?
נכון לכתיבת שורות אלה, המכשיר עדיין לא מתפקד, (לאחר שהיה במעבדות של חברת סלקום 4 פעמים) הצד השני בשיחה אינו שומע אותי, או הפוך אני לא שומעת את הצד השני, שעון התצוגה חלקים ממנו נעלמים מהמסך, שעון המעורר לא מתפקד ולא היה ניתן להגדיר נודניק ועוד הגדרות תוך כדי שימוש.
לצערי "התירוץ" של סלקום ש 500 Sms תוקעים את המכשיר הוא עלוב ולא מקורי,
מאחר והמכשיר אצלי מיום שישי ובקושי יש בתוך המכשיר 10 Sms ועדיין לא מתפקד.
מנהל העונה לשם לירן חזר אלי והשאיר לי הודעה בנייד, שאמרתי בפירוש לא להתקשר לשם. כאשר אני מתקשרת לסלקום בכדי לבקש אותו ולנסות לדבר איתו, אני שוב נתקל בקיר בשם סלקום, ולא ניתן לדבר עם אותו מנהל מהולל.
_____________________________________
My Blog.

http://mp3lll.blogspot.com

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 12-02-2009, 02:08
  nox2 nox2 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.07.08
הודעות: 257
קודם כל...
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי mp3lll שמתחילה ב "סלקום מאיימת על לקוחות עם משטרה?"

אם המקרה לא קרה לזה שכתב את הפנייה פה בפורום אז למה אתה מביא את זה אלינו לפה..?

אני אתן תגובה ואני מנסה לא להיות לטובת הלקוח או לטובת החברה...
גם אני לקוח סלקום
המשפחה שלי לקוחות סלקום כבר 16 שנה לערך... ממה מההתחלה של החברה...
היחס שאנחנו מקבלים גם בסניף וגם השירות הטלפוני הוא מהטובים ביותר (דווקא הוט עושים המון בעיות אבל הוט לא קשורים לפורום סלולרי...)

לא ברור על איזה מכשיר מדובר הבנתי שהוא של נוקיה אבל איזה דגם..? מה המפרט שלו?

כשסלקום אומרת שהמכשיר לא יכול לעבוד עם 500 סמס הכוונה שכשיש במכשיר 500 הודעות סמס נכנסות ויוצאות וכולן שמורות ברשימה ולא נמחקות ע"י המשתמש אז זה גורם לבעיות, והם צודקים, יש מכשירים שהמון חומר שמור לא עושה להם טוב... אבל לשם הדוגמא סוני אריקסון K800i שלי יש לי הסטוריית התכתבות של סמס מאז שקניתי את המכשיר כמעט - משהו כמו שנה וחצי אחורה....
מעל 2000 הודעות והוא עובד בצורה תקינה להפליא

עדכון גירסה לא אומר שיש גירסה חדשה כל פעם - זה אומר שמעבר לאיפוס ההגדרות של מערכת ההפעלה של הטלפון עושים גם איפוס של מערכת הפעלה - כמו פורמט והתקנה מחדש...

כשמדברים עם נציג שירות חשוב לזכור - אתם לא הראשונים שמדברים איתו או איתה כמובן היום... עברו עליו כמה עשרות אם לא יותר טלפונים והרבה אנשים צעקו עליו והרבה קיללו, נסו לדבר איתו בצורה הכי יפה שאפשר אך עדיין להראות ולהשמיע בטונים שאתם כועסים.. - אבל זו לא אשמת מי שמדבר איתכם ולמרות שאתם כועסים על החברה שהוא עובד בה עדיין הוא לא הבעלים ואתם לא מאשימים אותו אישית... תנסו להתנצח איתו והוא ינסה להתנצח אתכם.... כמו שלכם אין מצב רוח גם לנציגי שירות מותר להיות אנושיים ולא להיות עם מצב רוח... - ולא, למי שתהה אני לא עובד כנציג שירות טלפוני או משהו כזה אני מגן עליהם בלי אינטרס אישי....

לפעמים - אבל רק לפעמים גם כשמישהו רוכש מכשיר טוב, הוא פשוט צריך זמן להכיר את המכשיר או פשוט לא מבין כלום בו ועדיף שינסה לשבת עם מישהו שמבין וללמוד קצת... מספיקה נפילה הרסנית אחת מהשולחן של המטבח או הטזה של כמה טיפות מים והמכשיר לא יעבוד כמו שהוא אמור לעבוד... ולפעמים לא שמים לב שזה קורה - רק מרגישים את התוצאה של זה

כל חברה שתלכו אליה - אם בסלולר או טלויזיה או אינטרנט או לא משנה מה - תמיד ללקוח חדש יתנו יחס חבל על הזמן - זה שיווק... ואני מצטער שאני אומר את זה ככה - אבל אם לקוח הוא קצת קרצייה אחרי כמה פעמים אף אחד מהנציגים במרכז השירות לא ירצה לטפל בו ותמיד יתנו לו להמתין...

אני אתן דוגמה על עצמי - לנו יש חשבון עסקי בסלקום עם 7 מספרים במשפחה... ואני מבין מספיק במכשירים סלולריים מחשבים וגאדג'טים ואחרי שהכירו אותי בסניף של סלקום (כל עוד אין שינויי כוח אדם קיצוניים כמובן) כל פעם שהייתי מגיע בשביל לשדרג או לתיקון או לא חשוב מה הסיבה היו מראים לי מכשירים חדשים שהנציגים קיבלו לבדיקה.. מכשירים ש"אמורים להיכנס בקרוב" בזמן ההמתנה למכשיר שלי שיצא ממעבדה הייתי לומד קצת על המכשירים שלהם ומלמד אותם עליהם... מנהל הסניף הכללי והמנהלת של המרכז העסקי של הסניף מכירים אותי ואני לפעמים מגיע ישירות למשרד שלהם - ואני לא כותב את זה בשביל להשוויץ אלא בשביל להבהיר שמנהל זה לא אומר הרבה - זה כולה עוד בנאדם שעובד שם והוא לא מבין יותר מאשר העובדים שלו במכשירים או מסלולים - אלא בניהול... במוקד הטלפוני מנהלי המשמרת לא אומר הרבה... ושיטה של עבודה במרכזים האלה היא להעביר אתכם לנציג אחר שאומר שהוא המנהל של הנציג הקודם... לא יודע אם זה ככה עובד במוקד של סלקום או במוקד של חברה אחרת אני פשוט מביא דוגמא - הרי אתם לא יכולים לדעת עם מי אתם מדברים באמת... ואם תהיו מספיק נחמדים לנציג הראשון שמדבר איתכם גם הוא יתן לכם יחס חם - עד כמה שהוא יכול וגם הוא יקח מספר שלכם ויציע לבדוק ולחזור אליכם - כמובן בגדר היכולות שלו...

מקווה שתיקחו לתשומת הלב ותבינו שלא משנה הרבה באיזה חברה אתם מנויים - הכי כולם בסופו של דבר "אותו חרא..."

nox2
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 23:49

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר