לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #17  
ישן 28-02-2009, 00:09
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
בתגובה להודעה מספר 15 שנכתבה על ידי legend-skyline שמתחילה ב "הS-37 משנה את זויות מוטות..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי legend-skyline
הS-37 משנה את זויות מוטות הכנפיים שלו לפי המהירות?

לא.

ציטוט:
נראה מטוס באמת יפה...הרוסים מתקדמים אבל זכור לי שיש להם מטוס שאמור להיות דור 5 לא?

כבר דובר על זה לא מעט בפורום. עשה חיפוש למילות מפתח T-50, PAK-FA.

ציטוט:
ואיך הם מסתדרים אם כל כך הרבה דגמים וסוגים של מטוסים מבחינת אחזקה ותקציב...

דווקא עכשיו יש מעט דגמים שונים של כלי טייס בחיל האוויר הרוסי, בהשוואה למה שהיה בבריה"מ. MiG-23 ו-MiG-21 כבר לא בשירות, MiG-25 בשירות רק בדגמים מיוחדים אבל לא כמיירט. YaK-130 עדיין לא נכנס לשירות, הייצור של Ka-50 הופסק. לדעתי, לארה"ב יש לא פחות דגמים של מטוסים ומסוקים, וכנראה גם יותר. אולי רק במסודי תובלה יש לרוסים מגוון שאין לאף אחד אחר.

ציטוט:
והמיג 21 הוא לא קצת יישן גם בשביל ייצוא?

זה תלוי בלקוח. אבל אני מניח שהכוונה היא לייצא שידרוג של המטוסים בשביל לקוחות שכבר משתמשים בהם. לדוגמא, היה פרוייקט שידרוג די גדול של רוסיה וישראל ששידרגו מטוסי MiG-21 של חיל האוויר ההודי.
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #25  
ישן 28-02-2009, 16:02
  The_last_Apachi The_last_Apachi אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.09.08
הודעות: 3,082
בתגובה להודעה מספר 24 שנכתבה על ידי legend-skyline שמתחילה ב "אני מבולבול.. מה כרגע המטוסים..."

מטוסי קרב
Mig-29 על דגמיו (9-12, 9-13, מספר מצומצם של 9-17 שמחכים להמסר לחיל האויר הרוסי לאחר שאלג'יר ביטל את העסקה לרכישתם)
Su-27 על דגמיו (כולל מספר Su-33 על נושאת מטוסים אדמירל קוזנצוב, 3-4 Su-34, עובר זה כמה שנים הסבה לדגם SM)
Su-24 על דגמיו (עובר זה כמה שנים הסבה לדגם M2 במקביל לקליטה של Su-34)
Su-35 (נא לבלבל עם T-10M המקורי) צפוי להקלט כחוליה המקשרת למטוס קרב דור חמישי. נכון לעכשיו, קיימים שני אבות טיפוס בתהליכי ניסוי של חברת Sukhoi
Mig-35 שדרוג עמוק של Mig-29 עבור המכרז ההודי, אך ראשי התעשיות הבטחוניות הרוסיות מביעים נכונות לייצר אותו עבור חיל האויר המקומי, אם זה יביע נכונותו לרכוש אותו.
וכמובן ה PAK FA שעל פיתוחו עמלים כבר שנים והוא צפוי להקלט בשורות חיל האויר הרוסי בשנת 2015
אימון
L-39
Yak-130 שנמצא בלשבי הניסויים המתקדמים לקראת כניסה לשירות
מפציצים
Tu-95MS
Tu-22M3 היו דיבורים על השבחתו האפשרית, אולם אין כל הוכחה שמטוסים מסוג זה אכן עברו השבחה כלשהי בתקופה האחרונה
Tu-160
מסק"רים
Mi-24 - על דגמיו. PN הגרסה האחרונה - השבחת גרסת P באמצעות FLIR ואויוניקה חדשה
Mi-28N - השנה סיים באופן רשמי את סדרת הניסויים לקראת קליטה לשירות מבצעי
Ka-50 - אמנם רשמית בשירות מבצעי מאז 1995 ואף נטל חלק במערכה הצ'צ'נית האחרונה לא באמת ראה יצור סדרתי ומספר מאוד מוגבל של מסוקים אלו יוצר. במפעל בארסנייב מקווים מאוד שההתעניינות המחודשת בגרסה הדו מושבית Ka-52 תפורש למספר מוגדר של מסוקים שיוזמנו.
תובלה
Mi-8/17 על דגמיהם (ויש הרבה) האחרון בסדרה - Mi-8mtv-5 זכה בשעה טובה להצטרף לשורות מערך התובלה המוסק של רוסיה (אם כי, הדגם הזה נמצא מזה כמה שנים בשירות כמה מדינות אחרות)
Mi-26 מסוק התובלה הגדול בעולם
Mi-38 פרי פיתוח משותף של יורוקופטר וחברת מיל (יורומיל) נמצא בפיתוח כבר קרוב לשני עשורים. מצוי כרגע בשלב הניסוי אב טיפוס.
Mi-34 מסוק קל שזכה לייצור מוגבל.
Mi-2 במועדוני צניחה וחברות פרטיות בעיקר.
Ka-27, 29, 32 משפחת מסוקים למגוון משימות רחב. החל מאיתור צוללות וכלה בכיבוי.
Ka-60 מסוק סער. הגיע לשלב ניסויי טיסה ונעלם מאור הזרקורים בשנים האחרונות
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #33  
ישן 28-02-2009, 22:56
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
בתגובה להודעה מספר 32 שנכתבה על ידי The_last_Apachi שמתחילה ב "לגבי שם, אתה טועה, מכיוון..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי The_last_Apachi
לגבי שם, אתה טועה, מכיוון שהחברה היא זו שמחליטה תחת איזה שם לקדם את מוצר לשוק. כך לדוגמה את Su-32/32FN/34

יש לי שתי שאלות אליך: הציון Su-27, לדוגמא, הוא ציון של משרד הביטחון או של חברת "סוחוי"? לאיזה שוק המטוס הזה קודם?

ציטוט:
ומה הקשר לצבע?
ראית את סכימת הצביעה של Mig-29OVT לדעתך זה מצביע על כך שהוא שייך למערך מפזרי הסנוניות?
או בעצם סכימת צביעה של כל מדגים טכנולוגיות/אב טיפוס אחר ברוסיה לאחרונה?

אתה מתחמק מהשאלה שלי. אם אתה צריך עזרה במניית מטוסים סובייטיים\רוסיים שנצבעו בשחור - אתה רק צריך לבקש.
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #42  
ישן 28-02-2009, 06:43
  צופה ורואה צופה ורואה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.10.07
הודעות: 2,054
מספר שאלות
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי האזרח שמתחילה ב "מטוסים רוסיים."

ראשית באמת כל הכבוד לאזרח, אחלה אוסף.
שנית, שאלות.
1.האם התותח בKA50 פונה רק קדימה?
2.האם המיג 31 נועד להחליף את המיג 25? נראה שהוא שיפור שלו, בכל מקרה מדובר על מטוס ענק שנושא טילי א"א בגודל שאמור להיות על משגר יבשתי .
מה שמביא אותי לשאלה מה טווח היירוט של המיג 31 -מאיזה טווח הוא יכול להפיל מטוס?

3 מה המבנה שמוםיע בתחתית של ה KA 31.
תודה
_____________________________________
תרגישו חופשי לצפות בגלריה שלי
וגם במצגת המובחרות
אין כל ערך להחלטת הכבשים בזכות הצמחונות בשעה שהזאב נשאר בדעה אחרת.

(ויליאם רארף אינג')
גם כאשר יגור זאב עם כבש-אני לא מציע שנהיה הכבש.
(אלוף מיל' עוזי דיין)

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #43  
ישן 28-02-2009, 08:59
צלמית המשתמש של DeepSpace
  DeepSpace DeepSpace אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.09.03
הודעות: 12,132
בתגובה להודעה מספר 42 שנכתבה על ידי צופה ורואה שמתחילה ב "מספר שאלות"

1. כן. תותח ה- Shipunov 2A42 של ה KA-50 מותקן בצורה כזאת שמאפשרת תזוזה בציר האנכי בלבד.
2. המיג-31 אכן פותח על מנת להחליף את המיג-25. טווח היירוט משתנה, אבל הטווחים היבשים של הטילים ארוכי הטווח כפי שפורסמו:
R-33 בעל טווח של 160 ק"מ, 228 ק"מ בדגם ה R-33S.
R-40RD עד 60 ק"מ.
R-77 עד 90 ק"מ, 175 ק"מ בדגם ה R-77M1.
בנוסף ניתן גם לשאת טילי R-60 לטווחים של 8 ק"מ, R-73 עד 30 ק"מ.
כמו כן בניגוד למיג-25, המיג-31 מצוייד בתותח GSh-6-23 פנימי.

http://www.globalsecurity.org/milit...russia/aa-6.htm
http://www.globalsecurity.org/milit...russia/aa-9.htm
http://www.globalsecurity.org/milit...ussia/aa-11.htm
http://www.globalsecurity.org/milit...ussia/aa-12.htm


3. מכ"ם חיפוש E-801M Oko.
_____________________________________
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning. -Rick Cook


נערך לאחרונה ע"י DeepSpace בתאריך 28-02-2009 בשעה 09:06.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #46  
ישן 28-02-2009, 20:01
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
בתגובה להודעה מספר 44 שנכתבה על ידי The_last_Apachi שמתחילה ב "1.סליחה, אבל זה בורשיט...."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי The_last_Apachi
1.סליחה, אבל זה בורשיט.
צידוד -2 - +9
הגבהה +3 - -37

אם נעזוב לרגע את הנתונים הטכניים, אז התותח של Ka-50 באמת יורה רק קדימה, והצידוד המיזערי שלו נועד כדי לכוון את התותח, לא כדי לסובב אותו לכיוונים שונים. אבל פורמלית אתה צודק.

ציטוט:
מיג 25 נועד ליירט מטרות מהירות במיוחד ומגביהות טוס, לעומת מיג 31 שנועד ליירט מטרות מנמיכות טוס קטנות (חמקניות) ולהכוין מיירטים אחרים, מעין מיני AWACS.

MiG-31 נועד להחליף את MiG-25 - חבל להתווכח על זה. היכולות החדשות שלו הם רק תוסף טבעי לשינוים שהתרחשו בשדה לחימה מודרני.
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #48  
ישן 01-03-2009, 13:17
צלמית המשתמש של האזרח
  משתמש זכר האזרח האזרח אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.08.05
הודעות: 12,641
כל פרופלור מסתובב לכוון אחר.
בתגובה להודעה מספר 47 שנכתבה על ידי metooshelah שמתחילה ב "מה היתרון של רוטורים בתצורה..."

ונדמה לי שרק רוסים פיתחו את הטכנולוגיה הזאת. היא גם נראת רק במסוקים כבדים.
האם זה אומר משהו? מקווה שמומחים גדולים ממני יתנו את התשובה.
מה באמת היתרון לעומת פרופלור קטן בזנב?
_____________________________________
"בניתי לי בית ונטעתי לי גן במקום זה שביקש האויב לגרשנו ממנו בניתי את ביתי, כנגד מקום המקדש בניתיו. כדי להעלות על ליבי תמיד את בית מחמדנו החרב...."
(ש"י עגנון - חתן פרס נובל)

אשרי אדם שיכול לתת מבלי לזכור זאת כל הזמן, ולקבל מבלי לשכוח אף פעם

לסלוח לרוצחים - זה תפקידו של האלוהים.
תפקידנו - זה לארגן להם פגישה


אנו לא בוכים, דואגים שאמהות שלהם יבכו

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #50  
ישן 01-03-2009, 13:57
  haboob haboob אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.05.07
הודעות: 560
הסבר קצר
בתגובה להודעה מספר 48 שנכתבה על ידי האזרח שמתחילה ב "כל פרופלור מסתובב לכוון אחר."

באופן עקרוני צדקו קודמיי (חוץ מהקטע בו מכונה ה"רוטור" בשם "פרופלור"...).

רוטור ראשי בודד מייצר מומנט סבסוב משמעותי. בשל כך קיים רוטור זנב.
הצבה של שני רוטורים ראשיים, סביב אותו הציר, כאשר כל אחד מסתובב לכיוון הפוך מבטלת את הצורך ברוטור זנב. התצורה הזו אופיינית למסוקים רוסיים ובפרט לתוצרת קאמוב.

חלק מהיתרונות: ללא רוטור זנב מקבלים מעט יותר כוח ופחות רעש. יש האומרים שיכולת התמרון של מסוק בתצורה זו היא טובה יותר, אך זה מן הסתם תוצאה של פרמטרים רבים נוספים.
החסרון העיקרי: מורכבות מכאנית, הנדסית ותחזוקתית (הרבה יותר חלקים נעים).

יותר הסברים אפשר למצוא כאן.

אגב, למסוק הספציפי הזה (Ka-50) קיים מנגנון הפלטה מאוד מורכב: קודם מושלכות מערכת הרוטורים והחופה.
_____________________________________
" Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. "


- Albert Einstein

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #58  
ישן 01-03-2009, 22:33
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,242
Facebook profile
הקונספט הזה
בתגובה להודעה מספר 57 שנכתבה על ידי Centurion שמתחילה ב "תמונות"

2 רוטורים ראשיים ומדחף מאחור נולד בין היתר בגלל תכונת להבי הרוטור לייצר וקטור תנועה המנוגד לכיוון תנועת המסוק (קדימה) ברבע האחרון של הסיבוב של אותו להב.
כשזה קורה עם שני רוטורים אז יש התנגדות כפולה, זו אחת הסיבות שהופיע רוטור אחורי שמייצר דחף קדימה.
מסוקים מהסוג הזה אינם נפוצים, כמובן כפי שנאמר בגלל מורכבות הנדסית ועוד סיבות אחרות...
עוד על תנועת הרוטורים במסוק והבדלים בין מסוקי ארה"ב למסוקי אירופה כאן

אגב, קודם הוזכר המיג לנסר הרומני והתרסקויות שלו, אשכול שעסק בכך כאן - תקראו שם סיפור מוזר שכתבתי על התרסקות מיג כזה ברומניה לפני שנים ספורות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #60  
ישן 01-03-2009, 22:18
צלמית המשתמש של efekt
  efekt efekt אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.08
הודעות: 14,245
בתגובה להודעה מספר 59 שנכתבה על ידי levikon שמתחילה ב "עם כל הכבוד לאשכול הזה, שמראה..."

למה ללכת כ"כ קרוב, כשאפשר רחוק? מי שראה את הסרט "אוייב בשער" וזוכר את הסצנה שהרוסים שולחים חיילים במלחה"ע ה-2 להסתער על חזית האוייב, וכל חייל שברח חזרה נורה מיד ע"י כיתת יורים שעמדה בעורף ושזה היה תפקידם... זה קרה באמת.
אבל זה לא נושא האשכול - והוא לא נועד לפאר את הצבא הסובייטי ולא את הרוסי - אלא רק את הכלים שלהם (כלי טיס, ליתר דיוק) שהם אכן כלים מעולים ומאומצים ע"י הרבה צבאות בעולם...
_____________________________________
"אילו שמוכנים לוותר על חירות חיונית כדי להרוויח ביטחון זמני, לא ראויים לא לחירות ולא לביטחון - ומהר מאוד חסרים את שניהם."
-בנג'מין פרנקלין

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Carl Sagan
"If you wish to make an apple pie from scratch, you must first invent the universe"


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #66  
ישן 22-10-2011, 00:17
  auto de fe auto de fe אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.05.11
הודעות: 331
בתגובה להודעה מספר 65 שנכתבה על ידי The_last_Apachi שמתחילה ב "אם כל הכבוד, אנכרוניזם לא..."

כן, אנכרוניזם הוא לא. בהתחלה דובר על הזמנה של אחד עשרה מטוסים. בפועל הזמינו חמש. את השישה הנותרים ניסו למכור קדאפי. עכשיו, מן הסתם, הם תלוים באוויר.



http://www.periscope2.ru/?digest_id=44900
Кроме того, как уже не раз случалось именно с ВВС, в вопрос пополнения боевого состава вмешался случай – из-за событий в Ливии оказался сорванным контракт на поставку в эту страну шести Як-130. С учетом того, что контракт на 11 Як-130 для ВВС России не был заключен вовремя и оставался в текущем году одним из «проблемных», то шесть ливийских Як-130 могут пополнить ВВС России вдобавок к поставленным пяти и частично закрыть «недосдачу» 2011 г. (впрочем, поставки вышеупомянутых пяти были осуществлены в счет прошлых периодо&#1074.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #72  
ישן 22-10-2011, 11:11
  SkyMarshal SkyMarshal אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.04.07
הודעות: 435
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי האזרח שמתחילה ב "מטוסים רוסיים."

קישור לסט תמונות מהמפעל מטוסים Irkut, בעבר "IAPO", אחד משני המפעלים שמייצרים מטוסים מהמשפחת Su-27, וכן את המטוס הנ"ל, Yak-130. [האתר עצמו בשפה הרוסית]

טעימה:

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://img846.imageshack.us/img846/6540/597.jpg]


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://img148.imageshack.us/img148/7987/570a.jpg]


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://img823.imageshack.us/img823/1995/577v.jpg]


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://img33.imageshack.us/img33/1954/567ax.jpg]


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://img710.imageshack.us/img710/7537/585xr.jpg]


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://img192.imageshack.us/img192/2930/584o.jpg]


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://img843.imageshack.us/img843/6065/582l.jpg]
_____________________________________
Experiment provides Experience. Experience fortifies Theory. Knowledge is Power.
The way is clear, the Challenge - strong. The Duty - inescapable.
We must have the facts. Common sense calls for the facts. Now.
-Lieutenant General William E. Kepner

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 12:37

הדף נוצר ב 0.13 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר