04-05-2009, 22:57
|
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
|
|
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
|
|
הבעיה הראשונה שטתפל בה בהקם האפשרי זה החגורת בטיחות.
חפש בפירוקיה את המנגנות שמעגן את הרצועה(החלק שאליו החגורה מתעגנת).
1.גם חשמלאי וגם מכונאי זה לא משנה העיקר שיש לו ציוד מתאים והכשרה במקצוע, לרוב זה חשמלאים.
הבעיה היא אולי גז, ואולי מדחס, יכול להיות שתמלא גז והמזגן יפעל לפרק זמן מסויים ואז שוב הוא יפסיק כי יש דליפת גז, אם ברח הגז זה אומר שיש דליפה, מערכת תקינה לעולם לא בורח כל הגז, אם ברח יש דליפה.
2.יש להתחבר לסורק תקלות ולסרוק תקלות, יכול להיות כוייל(סליל הצתה).
האם הנורה של המצבר נידלקת תוך כדי נסיעה שהמנוע פועל, או רק אחרי שהוא מתכבה הנורה נידלקת?.
כי אם המנוע מכובה זה תקין שהנורה תידלק זה ככה בכל הרכבים.
אם המנוע פועל ותוך כדי הנורה נידלקת אז יש בעיית טעינה כניראה אלטרנטור.
3. אם למצערת מחוברים 2 כבלים אחד גז אז השני הוא כבל קיק דאון אין אותו בכל הרכבים, אבל אם יש אז צריך לכוון, אם אין את הכבל הזה אז זה בעיה בגיר, או כיוון לחצים בגיר אם אי אפשר לכוון, אז זה שסטום בתוך הגיר(יקר לתיקון הסטום מסתכם בשיפוץ גיר), נסה לאתר את התקלה במוסך אם זה יקר מידי אז עדיף לחיות עם זה עד שהגיר יסיים את חייו וזה יכול לקחת שנים.
4. לא ניראה לי שאפשר לעשות עם זה משהו כי צריך שהמנגנון נעילה של תא המטען יהיה תומך בחיבור כבל...
יקיר.
|