לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה פורום זה מיועד להחלפת דעות בלבד. אין באמור בפורום זה משום תחליף לייעוץ משפטי מקצועי ואין להסתמך על הנכתב בו חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > השכלה כללית > משפטים וצרכנות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 23-05-2009, 13:19
  x1yc x1yc אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.05.09
הודעות: 2
אז ככה זה כשאוהבים ?! לא תודה..

לפני כמה חודשים קניתי מכשיר חדש, X1 שמו. הסוני אריקסון אקספריה הוא מכשיר מיוחד ללא ספק. הייתי מאוד מרוצה, לדעת שאוכל לגלוש WIFI מכל בית קפה או מקום בעל נקודת גישה, במהירות גלישה מכובדת ביותר (7.2 לפי סוני אריקסון קנדה), שאוכל לבדוק אימייל מכל מקום ובכל זמן, שאוכל לצפות בסרטי MP4 מכל מקום תוך כדי צ'יטוט עם חברים באייסיקיו או מסנג'ר (למכשיר תמיכה מלאה בWIN LIVE), ועוד המון אפשרויות מגניבות.. איך שקיבלתי אותו ממש כמו ילד קטן שקיבל צעצוע חדש התלהבתי והתחלתי לשחק עם המכשיר התכונות והאפשרויות, כמובן הדבר הראשון שעשיתי זה להיכנס לאינטרנט ולמען האמת דיי התאכזבתי כי אמנם נכון רואים HTML כמו במחשב הביתי והכל אבל הגלישה הייתה מאוד איטית, אז ניסיתי לשחק עם ההגדרות ותוך כדי הייתי מתחבר כמובן כדי לבדוק אם באמת השתנה משהו או מה שזה לא יהיה. זה היה שישי שבת ככה שלא ממש היה לי למי לפנות, חיכיתי ליום ראשון, התקשרתי לסלקום על הסובוח ובקול שממילא היה מלכתחילה נשמע מזוייף ומתחנחן היא עוד אומרת לי שחוייבתי על גלישת וואפ בסכום גדול יחסית של 26 שקלים. לא עזר לי שניסיתי להסביר לה על זה שאני לא ממש מבין גדול בתחום וניסיתי לשחק עם המכשיר, "אני רק עושה את העבודה שלי" או משהו בסגנון, היא אמרה לי שיש גלישה DATA ועוד כל מיני אפשרויות של גלישה מהירה וכאלה, לא הייתי בטוח מה הדבר שהכעיס אותי ביותר בשיחה הארוכה והדביקה הזאת הכסף שהם לקחו כסף סתם על הוואפ שאני ממילא לא אמור להשתמש בו הוא החבילה הלא מפתה של 129 שקלים לחודש לגלישת DATA, או עוד מאה דברים אחרים שאכזבו אותי מאז ומתמיד בחברת סלקום ואז בעצם הבנתי - הכי מכעיס זה שמזניחים אותך, שזורקים אותך לכלבים השוודים שיצרו את המכשיר המורכב והעשיר הזה, כאילו אתה זר, בלי שום אכפתיות. את המילים .i am just doing my job sir שמעתי מאות אם לא אלפי פעמים בארה"ב, לא חזרתי לארץ בשביל לשמוע אותן שוב, מילולית או לא מילולית. מילא, אפשר למצוא כמה סיבות רציונאליות למה הם לא ירצו להתעסק במכשיר. כמה איירוני, ממש בזמן כתיבת שורות אלה אני מקבל הודעה מסלקום שזה בעצם הודעות ספאם שמעולם לא הסכמתי לקבל ומעולם לא שאלו אותי, עכשיו שבת בבוקר, 23 למאי 2009 ולהם לא אכפת אם אני אדם דתי או לא ער ישן זמין לא זמין אותם זה לא מעניין הם שולחים לי "WAPלקוח יקר,עד כה חוייבת ב 90 ש"ח בגלישה.המשך החיוב בהתאם לתעריפון*", חח.. אני כבר רגיל לשטויות האלה, מעלים עין וחוזר למסך, נדבר ביום ראשון, לא חולפות כמה דקות ואני מקבל הודעה שניה "לקוח יקר. על מנת להמנע מחיובים גבוהים עבור גלישה אנא פנה ל*320. סלקום." אמרתי וואלה בוא נראה, אני מתקשר לכוכבית 320, למרות שידעתי שאין שם אף אחד, ההודעה אומרת "...בשבת יעניקו נציגנו שירות בנושא אובדן או גניבה קבלה והוצאת שיחה... בכל נושא אחר נשמח לעמוד לשרותכם ביום ראשון בבוקר.." לא טעיתי, אין שם אף אחד. ואני מדמיין, אני למשל לא אתן להם לקחת שקל בצורה של רמאות או הטעייה ואני לא אוותר, אבל כמה כסף הם לוקחים מאנשים על דברים כאלה, אותם אנשים פאסיביים שלא יעשו כלום בנידון ה90 שקל שפשוט נעשקו מהם, סלקום ממש אונסים את הלקוח הקטן. בכל מקרה, בעניין שלי, אמרתי מילא אני יכול למצוא כמה סיבות רציונאליות וסבירות למה לא ירצו להתעסק עם מכשיר שהם לא משווקים, אבל, אני מנסה שוב למחרת ואחרי שיחה ארוכה ומלאת עצבים היא אומרת לי להתקשר ל*320, ומשום מה הפעם היא עזרה מה שהכעיס אותי עוד יותר איך בדיוק הכירה את התפריטים והממשק של WM 6.1 (מה שאני אמרתי להם מהפעם הראשונה שיינסו במכשיר שיש לו את מידעאותה המערכת הפעלה לעזור לי) שהתברר שהוא אותו דבר כמו ה HTC TYTEN, אז דיברתי עם מישהי והיא הגדירה לי את המכשיר שייגלוש DATA או WAP לא זוכר מה שאני יודע שאחרי כמה ימים הופיע חיוב גדול על החשבון אני התקשרתי שוב בעצבים והתווכחתי כמעט שעה עם אחד הנציגים עד שאמרתי לו שאני רוצה להתנתק מסלקום ושייתן לי לדבר עם אחד המנהלים או האחראי משמשרת מה שלא תהיה דמות יותר סמכותית הוא אמר לי רק מחר אני כמובן לא חיכיתי למחר ואותו רגע הלכתי למרכז שרות בפ"ת בז'בוטינסקי שם הם אמרו לי שהם לא יכולים להתעסק עם המכשיר ואני מאוד כעסתי אבל הבנתי. למחרת התקשר גילי או גיל שטען שהוא מנהל בכיר אמרתי לו שאני רוצה להתנתק על זה שאני לבד מנסה לתפעל ולהבין את המכשיר אלא גם שהם ברוב חוצפתם גובים ממני כסף בניסיוני לעשות זאת, ממש מקומם לחשוב על זה, אז הוא אומר לי שבאף רשת לא יוכלו לעזור לי אז הוא הציע לי חודש גלישה במתנה לחבילה ששווה 129 שקל ואני הייתי מוכן לנסות אבל עד היום כבר חודשיים אני עדיין לא מצליח לסדר הכל במכשיר ולהשתמש בכל התכונות, עוד דבר שמאוד מקומם זה שאני מנסה להיכנס לכל מיני אתרים ויש הרבה מאוד אתרים שפשוט אי אפשר להיכנס או להוריד מהם תוכן או לצפות בווידאו אלא רק בפורטל של סלקום כל טיפש יוכל לדעת למה הם עושים את זה אבל מה קרה לחופש הא אני רוצה להיכנס לאן שאני רוצה לצפות במה שאני רוצה ולהוריד מה שאני רוצה אפילו אם זה לא חוקי זה לא עניינם בשביל זה יש משטרת האינטרנט ולהם הרשות נתונה ולא כל אחד יהיה שוטר בשכונה שלו נראה לי שקוראים לזה עבריינות בכל מקרה כמו עבריין סלקום הולכים למשתמש הישראלי התמים שאבאמא משלמים תחשבון והיא רוצה לצפות בקליפ חדש שעולה לה כולה 1.99 שקלים אז סבבה לא ביג דיל היא מורידה 50 אלף בנות כאלה זה אחלה עקיצה לסלקום, באמת אני יושב פה שעה וחצי שעתיים ואני עדיין לא סיימתי אני יודע יש לסלקום כלכך הרבה פרצות והם כמו כדור שלג רק של לקוחות שהעצימו אותם והם יכולים לעשות מה שהם רוצים. אני בטוח שאם גורמים מקצועיים ודקדקנים יבדקו את החברה יימצאו שם מאות אם לא אלפי ליקויים ושיבושים שמתורגמים לכמויות אדירות של כסף קלון שיוצא מהכיס של כל אחד ואחת מאיתנו ועושה רק רע לחברה לכלכלה ובכלל לאיכות של מדינת ישראל, אז בבקשה אנשים תעשו משהו!
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 24-05-2009, 19:29
צלמית המשתמש של High_Hopes
  משתמש זכר High_Hopes High_Hopes אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.05.02
הודעות: 8,838
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי x1yc שמתחילה ב "אז ככה זה כשאוהבים ?! לא תודה.."

אני לא מצליח להבין למה סלקום אשמה בכל זה.

הריי חלק גדול מאוד מההכנסות של החברה זה מכך שאתה לוקח מכשיר דרכם ומשלם על החבילה למשך תקופה - אתה בעצם מצפה לעקוף את מקור הרווח הזה, אבל להנות מכל היתרונות שלו?

זכותך המלאה לרכוש מכשיר בנפרד, זכותה המלאה של חברת הסלולר לא לתת לך שירות על המכשיר שלא רכשת דרכם (זה כמו שתאשים את חברת האינטרנט שלך שהמחשב הוא גרוטאה)

בסופו של דבר אדם שרוכש מכשיר לא בחברת הסלולר שלו צריך להיות בטוח שהידע המקצועי שלו הוא מספיק טוב כדי להיות מסוגל להתמודד עם המכשיר, אם אתה לא כזה אז עדיף להשקיע עוד כמה שקלים ולדעת שיש לך תמיכה במקרה הצורך.

בקשר להודעה בשבת - אין לי מושג איך זה עובד, אבל אני מעריך שהאסאמאס נשלח מיד אחרי שחצית את כמות החבילה, והמחשב שלהם קיבל התרעה שאתה הולך לקבל חשבון מנופח - לכן הם גם יודעים שאתה לא שומר שבת (אם אני טועה, והגלישה התבצעה לא בשבת אז אתה בהחלט צודק ומדובר בביזיון שיש לטפל בו) לעומת זאת לא ברור לי למה אתה מתעצבן עם ה"ספאם" ששלחו לך, ההודעה הזאת נועדה למנוע מלקוחות לקבל חשבונות מנופחים ואז להתקשר לשירות לקוחות ולהתלונן שאף אחד לא אמר להם.

העצה הכי טובה - תמצא שכן בן\בת 16-30 ותבקש שיסדר לך את הפלאפון כך שתגלוש בwi-fi ולא באינטרנט הסלולרי.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
הגלריה שלי בפליקר

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 07-06-2009, 13:36
צלמית המשתמש של Xebu
  Xebu Xebu אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 04.03.05
הודעות: 1,745
שלח הודעה דרך ICQ אל Xebu שלח הודעה דרך MSN אל Xebu
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי x1yc שמתחילה ב "אז ככה זה כשאוהבים ?! לא תודה.."

1. תכתוב בבקשה יותר ברור פעם הבאה, עם פסיקות ונקודות, שיהיה יותר קל לקרוא.
2. מאז תקופת ה"סמארטפונים" הרבה לקוחות התחילו להתעצבן על חברות הסלולר ללא שום סיבה מוצדקת.
3. בלי קשר לסלקום אף חברה לא תיקח אותך יד ביד ותסביר לך כל מאפיין, ליקוי ותכונה בפלאפון שלך או בחוזה שלך איתה.
4. למקרה שמישהו לא מבין:
WAP = Wireless Application Protocol - גלישה מותאמת לתוכן סלולרי בלבד, בדר"כ אתרים מותאמים מראש, בעלי נפח קטן בדר"כ ותעבורה בהתאם, בגלישת WAP רוחב הפס שלך לא גדול במיוחד ובתוצאה מזה גם רוב חברות הסלולר לא לוקחת יותר מדיי תשלום על הגלישה - מה שגם חיבור WAP מחייב לקבלת MMS, ביצוע שיחות וידיאו וכ"ו..
DATA - גלישת DATA מיוחסת אך ורק לסמארטפונים, גלישת לכל דבר - הצגה מלאה של HTML
WIFI - גלישה אלחוטית, בלי קשר לחברות הסלולר.
5. כל חברות הסלולר מחייבות אותך להצטרך לתוכנית דור 3 שכוללת בדר"כ 100MB של גלישת WAP ובלי קשר לזה אתה יכול לגלוש בDATA (שבלי תוכנית מוגדרת מראש זה 9 ש"ח ל1MB אם אני לא טועה בסלקום)
6. הודעת ה"ספאם" שנשלחה לך היא לטובתך, אם לא היתה נשלחה עד היית ממשיך לגלוש ומגיע לסכומים יותר גדולים.
7. סלקום (או חברת הסלולר שלך) מחוייבת עפ"י חוזה להביא לך תמיכה טכנית למכשיר (במסגרת האחריות) - אין שום סעיף בחוזה שאומר שהיא חייבת להסביר לך על מאפייני המכשיר או את סעיפי החוזה.

לסיכום - אתה לא יכול לצפות שחברה כמו סלקום אשר יש לה עשרות ומאות אלפי לקוחות תשב עם כל אחד ותסביר לו על מגוון המכשירים שיש בשוק - היא יוצאת מנקודת הנחה שאתה קראת את החוזה, עשית סקר שוק ובדקת את מאפייני המכשיר שאתה רוכש ומודע לזכויות ולחובות שלך - ואחת החובות היא תשלום החשבון החודשי בהתאם לנהלי החברה.

באותה נימה - אני הייתי באותה סירה כמוך, רכשתי אייפון - שאני חייב לציין את סלקום לטובה שלמרות שמן הסתם הוא לא נרכש דרכם ואפילו לא תומכים בו, מביאים לי מדיי פעם שירות ותמיכה יחסית ברמה גבוה בכל הקשור לגלישה במכשיר (תלוי עד כמה הנציג מכיר את המכשיר) ולמרות שהאייפון לא מסוגל לגלוש ברשת WAP אלא רק בגלישת DATA. וגלשתי להנאתי בחופשיות וקיבלתי בדיוק אותה הודעה לחיוב הגבוה, ופשוט לקחתי חבילת גלישת DATA. אתה צריך לדעת לקחת אחריות על המעשים שלך, אתה החלטת לגלוש.

ובאותה הדרך - אתה יכול גם להתקשר אליהם ולהגיד להם שאתה מעוניין לבטל גלישת DATA דרך המכשיר כדי שתיהיה בטוח שלא יהיו לך חיובים גבוהים שוב.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
Nikon D50 | Sigma 70-200mm F/2.8 APO EX HSM | Sigma 10-20mm F/4-5.6 EX DC HSM | Nikkor 50mm F/1.8D | Nikon SB-800
*מי שלוקח תגובות אלה ברצינות, עושה זאת על אחריותו בלבד!*


נערך לאחרונה ע"י Xebu בתאריך 07-06-2009 בשעה 13:39.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 23:48

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר