26-05-2009, 09:47
|
עוסק בהיסטוריה צבאית וגרמנית, ובתולדות הלוחמה האווירית
|
|
חבר מתאריך: 23.03.06
הודעות: 1,997
|
|
אני נוטה להסכים עם לבני (לגבי התשובות שהיית מקבל בפורום צו"ב).
במקום לכתוב תשובה מפורטת, ראה את המספרים המופיעים בהערת שוליים מס' 1 במאמר הויקי הבא:
http://en.wikipedia.org/wiki/Second...ein#cite_note-2
לגבי מטוסי תובלה, רשימת המצאי ארוכה ותהיה מלאה בשמות שלבטח לא יאמרו לך הרבה (ולנסיה, פלמינגו, דומיני, בומביי, אלבמרל וכד'). נחסוך את הצורך ברשימה בכך שנאמר כי בתחום מטוסי התובלה תעשיית המטוסים הבריטית כשלה קשות וכל המטוסים הנ"ל וכן רבים אחרים היו נחותים טכנולוגית ולא יוצרו בכמויות גדולות. כתוצאה מכך החל מ-1942 הדקוטה היתה למטוס התובלה העיקרי של ה-RAF.
ההיסטוריה של טייסת 216 מדגימה היטב תהליך זה.
|