23-06-2009, 14:58
|
|
|
חבר מתאריך: 23.06.02
הודעות: 521
|
|
החזרת תשלום על עסקה בעקבות אי קבלת מוצר - האם לפנות לתביעות קטנות?
שלום רב,
וקודם כל תודה מראש על העזרה.
ב 02.06 ביצעתי עסקה על סך 4166 ש"ח בחברת מוזיקה גדולה (...) בארץ על מערכת תופים אלקטרונית.
שילמתי באמצעות כרטיס אשראי, מאז עברו כבר 15 ימי עסקים. כמו כן חברת האשראי כבר חייבה את העסקה ממני.
בהתחלה הבטיחו לי בע"פ שהמוצר יגיע תוך "כמה ימים" - "מקסימום שבוע הבא".
המוצר עוד לא הגיע. מאז עשיתי כמה וכמה טלפונים. לטענתם, וזה גם אחרי שכנועים רבים להגיד לי למה המוצר לא מגיע ואיפה בדיוק הוא תקוע, המוצר נמצא בבדיקה במכון התקנים (מת"י) והם מחכים שמת"י ישחררו להם את המוצר, והם לא יכולים להגיד לי צפי.
התקשרתי למת"י והם אמרו לי שיכול להיות שזה באמת אצלם, אבל המידע לגבי המוצר הוא חסוי ורק היבואן יכול לקבל עליו מידע.
כעקרון לא אמור לעניין אותי איפה המוצר או האם הוא אצל מ"י או לא (נכון?)
יש לי מן הסתם את הקבלה, חתומה ע"י פקידה במקום על כך שהיא קיבלה את התשלום וכו.
משפט רלונטי מהקבלה:
"ביטול עסקה חד צדדי ע"י הלקוח טרם קבלת הסחורה יחייב אותו ב 15% מערך ההזמנה."
כמו כן על הקבלה אין שום התחייבות לגבי מועד המשלוח של המוצר.
מה אני יכול לעשות בנידון?
מה המשמעות של המשפט מהקבלה?
לבטל את העסקה דרך חברת האשראי?
אישית מאוד הייתי רוצה להגיש תביעה לקבל את כספי חזרה. ומאוד הייתי רוצה לקבל גם פיצויים. כי אני באמת מרגיש שהאיחור במשלוח פגע בי (אני לומד מוזיקה בשיעורים פרטיים וכו והאימון הוא קריטי).
האם יש לי עילה לתביעה להחזר כספי?
האם יש לי עילה לפיצויים? ועל איזה סכום?
ושוב תודה מראש על עזרתכם.
עריכה:
נ.ב. האם הגיוני שימכרו מוצר שלא עבר עדיין את אישור מכון התקנים?
המוצר היה בתצוגה, ראיתי אותו, התרשמתי ממנו, השתמשתי בו וכו...
נערך לאחרונה ע"י Fenoman בתאריך 23-06-2009 בשעה 15:01.
|