30-06-2009, 19:48
|
|
|
|
חבר מתאריך: 17.01.05
הודעות: 4,733
|
|
נהיגה בתיבה הרובוטית של קורולה
לא, זה לא עוד אשכול קיטורים. קיבלתי לאחרונה קורולה רובוטית בליסינג ואני מבסוט ממנה עד הגג !
אחרי מאזדה 3 ואפילו רנו מגאן - הטויוטה הרבה יותר שלמה והתיבה נהדרת. יום אחד - כשאני אתדלק - אני אספר לכם איך זה. בנתיים - אחרי 400 קילומטרים - המחשב אומר שיש לי עוד 200 ...
אבל יש בעיות. לדוגמא - אי אפשר להתחיל נסיעה בעדינות - חייבים ללחוץ לפחות רבע גז. זה מפריע רק בכניסות עדינות לחניה. ויש עוד כמה דברים קטנים כמו הורדות הילוכים לא חלקות.
יש לי מספר שאלות שבנוסף להן - אני אשמח אם אנשים יכתבו טיפים וטריקים. לדוגמא - הידעתם שגם במצב "אוטומטי" - התיבה מקבלת פקודות להורדת כמה הילוכים שתרצו ? אחרי כמה שניות בהילוך ה"נכון" - התיבה תחזור לבד למצב אוטומטי. בנוסף - גם במצב אוטומטי - כשעוזבים את הגז - התיבה תעלה הילוך (אם אפשר). אפשר ככה לנסוע ידני במצב אוטומטי...
שאלות -
1. באיזה הילוך חונים ? יש הבדל בין N ל-1 ?
2. האם יש דרך להתחיל נסיעה, קדימה או אחורה, בזחילה אמיתית ?
3. לפעמים - התיבה מספקת גז ביניים מרנין בהורדת הילוך. לפעמים לא. למה ?
4. האם יש דרך לעבור למצב ידני מלא, ללא הורדת הילוך אוטומטית ?
בשורה התחתונה - הייתי מחליף כל תיבה אוטומטית בתיבה רובוטית (כמובן שאני מעדיף ידני...).
טרם התנסתי ב-DGS אז אני לא יכול לחוות דעתי על החלופה הרביעית...
|