לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #4  
ישן 01-07-2009, 09:01
  משתמש זכר אל-בחאר אל-בחאר אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.08
הודעות: 1,184
למרות הכותרת של פוקס המטוס הזה לא יכל לנצח את המלחמה
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי הובס שמתחילה ב "בגלל זה כתבתי "חמקן" (במרכאות)"

הכותרת היא, אגב Nazi Stealth Jet Could Have Won War for Hitler
אולי אם היו נותנים לגרמנים עוד חמש שנים, ארסנל המטוסים הסילוניים שלהם היה מבשיל למערכת מבצעית שיכולה להתמודד עם הסילונים של הצד השני (להזכירכם - המטאור כבר היה בשלבי פיתוח מתקדמים כשהמלחמה הסתיימה).
זה מזכיר לי את הסיפור מילקוט הכזבים על החבר'ה מהפלמ"ח שתפשו רועה ערבי וכמעט הרגו אותו במכות. למה כמעט? כי הוא ברח לפני שהם הספיקו להתחיל להרביץ לו.
ככה האבטיפוסים של הסילונים הגרמניים יכלו לנצח את המלחמה, לו היו מקבלים קדימות נכונה בפיתוח (היטלר רצה שלכל המטוסים תהיה יכולת הפצצת צלילה, גם למפציצים כבדים) ולו לגרמניה היה מספיק דס"ל ומתכות קלות ולו בעלות הברית היו מחכות ולא מתקדמות ולו ולו ולו. *
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 01-07-2009, 10:16
  Fox450 Fox450 אינו מחובר  
עוסק בהיסטוריה צבאית וגרמנית, ובתולדות הלוחמה האווירית
 
חבר מתאריך: 23.03.06
הודעות: 1,997
שוב הסנסציונליזם הזה עם המטוסים הגרמניים
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי הובס שמתחילה ב "החמקן של היטלר"

חוץ מזה שמדובר בפרוייקט שחזור מעניין, כל המסקנות לגבי היכולות האמיתיות של המטוס הן בגדר הסתכלות צרה מנותקות לחלוטין מהמציאות ההיסטורית. כל הכותרות על כך ש"זה המטוס שהיה יכול להביא לגרמניה את הנצחון" הן כמובן קשקוש.

יש לזכור שגרינג העניק לאחים הורטן חוזה לייצור המטוס בניגוד לדעת מהנדסי ה-RLM ומומחי הייצור של "מטה מטוסי הקרב", ובניגוד לכל הגיון כלכלי. חיל האויר הגרמני עצמו התעלם מהפרוייקט בגלל היותו לא-בשל טכנולוגית ובגלל שהוא היווה הסחת מאמץ מתוכנית ההצטיידות ב-262.

מלבד הקושי האדיר של הטסת כנף מעופפת חסרת מייצבי כיוון, יש לשים לב שמבנה העץ של המטוס גם הוא לא בישר טובות. בניגוד לבריטים, הגרמנים לא הצליחו לפתח טכנולוגיות מספקות לייצור מטוסים עתירי ביצועים מעץ. הבעיות בתחום זה התגלו במלואן במטוס הקרב הרב משימתי Ta 154 והן שבו וצצו עם מטוס הקרב הקל He 162.
היות ואת ה-229 אמורה היתה ליצר יצרנית הקרונות גותה, שנסיונה התעופתי הסתכם בעיקר בדאונים ומטוסים קלים, ניתן לדמיין קשיים רבים בתהליך הייצור שלו גם ללא הבעיות עם העץ.

קשיי הטסה ומבנה חלש היו הופכים את המטוס לבלתי מתאים לטיסה בגובה נמוך מאוד - כפי שמתואר בתסריט החדירה. כמו כן, ממתי מטוס חמקן נזקק לטיסה בגובה נמוך מאוד כדי לחמוק מגילוי? הכותבים שכחו גם לציין שב-1940 מטוסי קרב גרמניים הצליחו לחמוק לעיתים מגילוי המכ"ם הבריטי ע"י טיסה בגובה נמוך במיוחד. הטריק עבד גם ב-1942 וב-1943 בתקיפות פגע-וברח של מפציצי-קרב.
אולי כאן נמצאת הסנסציה האמיתית: המסרשמיט 109 והפוקה וולף 190 היו החמקנים הראשונים בהיסטוריה.

נערך לאחרונה ע"י Fox450 בתאריך 01-07-2009 בשעה 10:18.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 16:31

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר