במסיבת עיתונאים שקיימה בכנסת פתחה קדימה בקמפיין הסברה חדש נגד נתניהו במלאת מאה ימים לממשלתו. יו"ר הסיעה איציק: "ביבי סחיט, קמיט, ולחיץ". יושבת ראש קדימה לבני: "זו ממשלה שאין לה דרך מדינית, הציבור מבין שנתניהו רק משחק במילים"
קמפיין עולה כסף.למפלגות בד"כ סכום מוגבל למסע קצר. מפלגת השחיתות והחדלון של גברת כלומי
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי פלמינג שמתחילה ב "קמפיין קדימה נגד רה"מ: מאה ימים - אפס הישגים""
מקיימת מסע בחירות מתמשך מזה 7 חודשים. את גלגלי התקשורת ואת משרדי הפרסום יכול להניע רק דבר אחד - כסף והרבה כסף.
והשאלה הבלתי נשאלת שמרחפת מעל ראשה של נהגת המשאית הריקה היא 'מאיפה הכסף ציפי'? מי הוא הכל כך נדיב בכדי להשקיע במפלגה חסרת סכוי ודרך הון כה גדול? האירופאים? הסעודים? גלי לנו ציפורה מי מממן את המסע למיצובה של הריקנות והחולשה שאת מגלמת בראש ישראל ולמי זה אמור להשתלם?
הקמפיין אינו רק שעת הגרפיקאי וזמן הסטודנט המשרבט סיסמא
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי looklook שמתחילה ב "אתה טועה. הקמפיין הזה לא עלה כלום."
קמפיין מתמשך הינו מסע מתוזמר בנצוחם של הטובים [והלא זולים] במקצוע. שום דבר בעולם התקשורת הרקוב אינו ניתן בחינם. כאשר רינה מצריח נשלחת ללוות את ציפיטפוט במסע יומולדת עליז ומלטף במהלכו מתאפשר לגברת לשנן באוזני כולנו דפי מסרים - זה לא נעשה בספונטניות. אפילו אטילה יודע ביום טוב לשאול שאלות קשות ואפילו לבן כספית יש תהיה או שתיים בנוגע ליד שמאלו הרועדת של אולמרט ואם הם חושקים שפתיים ורק עושים לה מסג' - יש למערכות בהן הם עובדים סיבה לכך.
בשביל להכווין את התקשורת לא די בהעתקת סיסמא. יש להזרים הון ולתת כח או להבטיח הון וכוח עתידיים.
ארד ואדלר יודעים טוב מכולנו לשווק כל דבר. בד"כ מוכרים סבון, צמיגי משאית, קורנפלקס ושולחנות פורמייקה בעזרת בלונדינית נוצצת ששותקת ולא בכדי. קשה לי להאמין כי הצמד שינה אסטרטגיה והגיע למסקנה כי שפת גוף של נהגת משאית בלוויית תמלילי ערסית - יגרמו ליותר מ28 מנדטים תועים לבחור בכשל החיסוני בפעם הבאה. מישהו איפשהו מנענע את החוטים של הבובה.