לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי         אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 01-08-2009, 00:42
  dorratz dorratz אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.10.03
הודעות: 778
מידע טקס גלילה רשמי ל-P-8A Poseidon, מטוס הסיור הימי והנצ"ל החדש

חברת בואינג והצי האמריקאי חשפו ב-30 ביולי את ה-P-8A Poseidon, מטוס הסיור הימי והנצ"ל החדש, בטקס גלילה רשמי במפעלי החברה.

הפוסידון יחליף את מטוסי ה-P-3C המזדקנים של הצי האמריקאי, שמשרתים בתפקיד מטוסי סיור ונצ"ל מאז שנות ה-60'.

בשנת 2002 החל הצי האמריקאי לבחון חלופות לאוריון. הצעה אחת הייתה של לוקהיד - יצרנית האוריון, שחשבה על יצירת אוריון 21 – מעין דגם מתקדם וחדש של המטוס הותיק. ההצעה השניה הייתה של בואינג – יצירת מטוס נצ"ל וסיור ימי על בסיס פלטפורמה של בואינג 737.

בסופו של דבר, בשנת 2004 ההצעה של בואינג התקבלה – ונחתם הסכם איתה לייצור מספר מדגימים. המטוס נקרא בהתחלה Multi-mission Maritime Aircraft , או 737 MMA, ובהמשך הוא קיבל את השם P-8A פוסידון.

מטוס הניסוי הראשון ביצע את טיסות הבכורה שלו באפריל 2009. שאר מטוסי הניסוי נמצאים בתהליכי בניה שונים. כעת גם גללו את המטוס בצורה רשמית כאמור.

הצי מתכוון לרכוש 117 מטוסי פוסידון, שיחליפו 154 מטוסי אוריון שנמצאים בשירותו.

ייצור סדרתי של 12-18 מטוסים מתוכנן ל-2012, וכשירות מבצעית כנראה תושג ב-2013.

בנוסף לארה"ב, יש עוד לקוחות שמתעניינים במטוס : אוסטרליה משתתפת בפיתוח המטוס, ותרכוש אותו כדי להחליף את מטוסי האוריון שלה. גם הודו הזמינה כבר 8 מטוסי פוסידון.

צוות המטוס כולל 2 טייסים ו-7 מפעילים היושבים בעמדות ייעודיות.

במטוס יש 7 עמדות מפעילים. הוא מצוייד במספר מערכות ייעודיות – בין השאר מכ"ם סיור ימי מסוג SAR , וכמו כן יש לנו מערכת מתקדמת לקליטת SIGINT – מודיעין אותות.

מבחינת חימוש – המטוס יצוייד במגוון רחב של מטעני עומק, טורפדו, טילי הארפון, סונאר טובל, פצצות ברזל טיפשות ועוד.

מקורות:
http://www.navy.mil/search/display....id=47309&page=2

http://www.deccanherald.com/content...a-poseidon.html


טקס הגלילה - 30 ליולי 2009

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה



טיסת הבכורה של מטוס הניסוי - אפריל 2009


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.navy.mil/management/photodb/webphoto/web_090425-0-0000X-004.jpg]


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 01-08-2009, 01:36
  dorratz dorratz אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.10.03
הודעות: 778
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי סירפד שמתחילה ב "החלטה מעניינת"

כמה דברים:

1) אתה יכול לפרט מהם "מקלחות הציפורים?"

2) בקשר למערכות אלקטרואופטיות - אולי זה עונה על השאלה:
In March 2008, Boeing selected L-3 Communications Wescam to supply the MX-20HD digital electro-optical and infrared (EO/IR) multi-spectral sensor turrets for the P-8A Poseidon. MX-20HD is gyro-stabilised and can have up to seven sensors including infrared, CCDTV, image intensifier, laser rangefinder and laser illuminator.
3) סרט על טיסת הבכורה של המטוס :


לצפייה במקור באתר YouTube, לחצו כאן.

סרט תדמית של המטוס :


לצפייה במקור באתר YouTube, לחצו כאן.


4) מספר תמונות נוספות של המטוס


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://blogfile.paran.com/BLOG_750230/200711/1195028804_P-8_Poseidon_Diagram.jpg]



[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.boeing.com/defense-space/military/p8a/images/P-8A_cockpit_lookup.jpg]




[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.boeing.com/defense-space/military/p8a/images/T1Factory_P64493-02.jpg]



[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.boeing.com/defense-space/military/p8a/images/JRA4894.jpg]


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 01-08-2009, 04:46
צלמית המשתמש של סירפד
  סירפד מנהל סירפד אינו מחובר  
מנהל פורום צבא ובטחון
 
חבר מתאריך: 04.05.02
הודעות: 21,398
מקלחת ציפורים וכל השאר
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי dorratz שמתחילה ב "כמה דברים: 1) אתה יכול לפרט..."

כדי להסביר למה צריך את "מקלחת ציפורים" (Bird bath) צריך קודם כל להבין את המהות האמיתית של סיור ימי. ניתן למצוא הרבה קווי דמיון בין מטוסי הסיור הימי של ימי המלחמה הקרה (אוריון, נפטון, טו-95, איליושין 38 וארגוס הם רק מדגם מייצג) - מטוסי בוכנה איטיים בעלי גוף גדול עם הרבה מקום למערכות ולדלק, המבצעים גיחות סיור ברחבי האוקיינוסים כאשר גיחה יכולה להימשך גם מעל 12 שעות. הסיור יכול להתבצע בגובה רב ואז נעשה שימוש במכ"מ, מערכות גילוי ואיסוף אלקט' ותצפית במערכות אלקטרואופטיות - ומצד שני סיור כזה גם יכול להתבצע בגובה נמוך מאוד של כמה עשרות/מאות רגל, כדי לרדוף אחרי צוללת חמקמקה או לוודא את זהותה של ספינה כלשהיא. בעת פעילות ממושכת בגובה נמוך נחשף המטוס לכמויות לא קטנות של רסס מי-ים המכיל מלח, שהוא בעל תכונת חלד (קורוזיה) גבוהה. כדי למנוע נזק מתמשך לגוף המטוס, לאחר סיום הגיחה ונחיתה בבסיס המטוס עובר מעל מערכת שטיפה-בלחץ שמסירה ממנו את שיירי הרסס והמלח.

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

עניין נוסף שנראה לי קצת מוזר הוא שהמטוס פשוט נראה לי מהיר מדי! כדי לבצע יעף זיהוי של סירת דייגים בינונית שאולי שייכת לפירטים סומלים או מחבלים עירקים, צריך גובה מאוד נמוך ומהירות מאוד נמוכה. שימוש במערכות אלקטרואופטיות זה טוב, ועדיין לי אישית זה נראה מוזר.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
גם כשלא היה הרבה, היה לנו הכל

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 01-08-2009, 13:13
צלמית המשתמש של ביטיס
  ביטיס ביטיס אינו מחובר  
מומחה ללוחמת חי"ר, סיור וצליפה
 
חבר מתאריך: 06.12.04
הודעות: 20,742
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי ohadbx שמתחילה ב "למה צריך גובה נמוך ומהירות..."

אם אתה עובד בנצ"ל, אז יעף MAD נדרש להיות איטי ונמוך ככל האפשר. אני לא יודע איך מתמודדים עם הטלת טורפדות במטוס כזה.
_____________________________________
There are three kinds of lies: lies, damned lies, and statistics

"After the uprising of the 17th of June the Secretary of the Writers Union had leaflets distributed in the Stalinallee
stating that the people had forfeited the confidence of the government and could win it back only by redoubled efforts.

Would it not be easier in that case for the government to dissolve the people and elect another?" -Bertolt Brecht

I remember very vividly, a few months after the famous pacifist resolution at the Oxford Union visiting Germany and having a talk with a prominent leader of the young Nazis. He was asking about this pacifist motion and I tried to explain it to him. There was an ugly gleam in his eye when he said, "The fact is that you English are soft". Then I realized that the world enemies of peace might be the pacifists - Robert Hamilton Bernays -

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #18  
ישן 01-08-2009, 17:27
  YHS YHS אינו מחובר  
מהנדס אווירונאוטיקה, עוסק במגוון נושאי תעופה שנים רבות
 
חבר מתאריך: 17.07.05
הודעות: 6,249
עזוב, זה סתם.....
בתגובה להודעה מספר 17 שנכתבה על ידי nitch שמתחילה ב "התיאור מתחת לשם המשתמש שלך..."

בגדול, ספיקת אוויר בטורבו-פרופ מול מנוע טורבו-ג'ט בעל אותו סדר גודל לא צריכה להיות שונה. ההבדל הוא רק במימוש של הדחף והמרת האנרגיה על הטורבינה.
השוני הוא במנועי טורבו-מניפה, שם באמת ספיקת האוויר גדולה משמעותית. אבל בסופו של דבר- האוויר זורם בטורבו מניפה על פני אלומיניום או בתוך המנוע, בדיוק כמו בטורבו-ג'ט או טורבו-פרופ.
מי מלח גורמים לבלאי גבוה יותר, לא שונה בהרבה מבלאי של תוספת חול בזרימה באזורים מדבריים. למלח יש אולי מעט יותר בעיה, כי הוא עלול להצטבר בפינות ולהמשיך להיות פעיל, בעוד שחול יוצר את הנזק בפגיעה.
לי אישית אין מספיק ניסיון בטיסות נמוכות מעל הים והשפעתן על המנוע. אם כי להערכתי זה תלוי בפרק הזמן המצטבר של טיסה וגובה הטיסה. הייתי אומר - איזושהיא מכפלה של הזמן מול הערך ההופכי של הגובה. איזשהו אקספוננט. עוד הערכה אישית, שמבוססת על תחושה, שבגובה 1000 רגל מעל לים, גם לאורך זמן אינו מצב מאוד בעייתי.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #24  
ישן 30-12-2012, 15:53
  strong1 strong1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.11.04
הודעות: 15,997
חדשות פוסיידון מהחודשים האחרונים
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי dorratz שמתחילה ב "טקס גלילה רשמי ל-P-8A Poseidon, מטוס הסיור הימי והנצ"ל החדש"

בספטמבר 2012 הוזמנו 11 מטוסי LRIP נוספים כך שעד כה הוזמנו סה"כ 24 מטוסים מתוכם נמסרו 3.

US Navy signs $1.9bn order for 11 P-8As
http://www.flightglobal.com/news/ar...1-p-8as-376879/

בשבוע האחרון נרקמת הזמנת המשך ל 72 מטוסים (מתוך סה"כ דרישה ל 117 מטוסים) שימסרו על פני 5 שנים

US Navy moves to purchase up to 72 Boeing P-8s
http://www.flightglobal.com/news/ar...ng-p-8s-380553/

האוסטרלים הופכים לשותפים פעילים בפרויקט, או יותר נכון בשדרוג הבא שלו INCREMENT 3

Australia signs A$73.9m deal to participate in P-8A development
http://www.flightglobal.com/news/ar...lopment-377324/

טוב זה לא ממש פוסיידון אבל המטוסים דומים בכללי ועונים על צורך כמעט זהה

India receives first P-8I Neptune aircraft
http://www.flightglobal.com/news/ar...ircraft-380472/

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #28  
ישן 11-03-2013, 23:15
  strong1 strong1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.11.04
הודעות: 15,997
ובינתיים ה P-3 אוריון חוגג 50 שנה בשירות חיל הים האמריקני
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי dorratz שמתחילה ב "טקס גלילה רשמי ל-P-8A Poseidon, מטוס הסיור הימי והנצ"ל החדש"

The P-3 Orion In Service

P-3 Orion Pulling Worldwide Duty On Its 50th Birthday: Part One

http://www.defensemedianetwork.com/...ion-in-service/

אחרי ה B-52, ה KC-135, ההרקולס, היואי והצ'ינוק, עוד מטוס ותיק סוגר 50 שנות שירות וזהו ה P-3 אוריון, שהראשונים כמותו נמסרו לחיל הים האמריקני ביולי 1962 ועוד הספיקו ליטול חלק במשבר הטילים בקובה - ראו התמונה המופלאה הזו של דגם A בסכימת עתיקת יומין מפקח על אחת מספינות התובלה הסובייטיות בדרכן חזרה מאזור ההסגר שהוטל סביב האי. ה P-3 המשיך והשתתף בהצלחה בכל מלחמות ארה"ב שהתרחשו מאז כניסתו לשירות ועד היום ובכלל זאת ויאטנם, המפרץ הראשונה (שם טיווח הרפונים שנורו על ספינות עירקיות), המפרץ השנייה, פנמה, גרנדה, המפרץ הפרסי ב 1987, אפגניסטן ואפילו לוב לפני שנתיים, שם תקף צמד אוריונים ספינה לובית בטילי מווריק (!) וגרם לעלייתה על החוף כדי למנוע את טביעתה.

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

מתוך 757 המטוסים שנבנו בארה"ב וביפן, נותרו כ 400 בשימוש של 21 ציים (וחילות אוויר) ברחבי העולם, כשליש מהם בזה של ארה"ב. מטוסי האוריון האחרונים מדגם הפטרול נמסרו לחיל הים האמריקני ב 1990 (במקביל ליציאתם הסופית משירות של דגמי A ו B מיחידות המילואים), כאשר המטוסים האחרונים נמסרו ב 1996 - מטוס פטרול עבור דרום קוריאה ומטוס EP-3 עבור חיל הים האמריקני ואז נסגר סופית קו הייצור שפעל ברציפות 35 שנים ואוחסן. האחסון השתלם ולפני 5 שנים לוקהיד פתחה מחדש את קו הייצור לכנפיים ומייצבי הגובה בלבד לטובת פרויקט שדרוג המטוסים הישנים - MID LIFE UPGRADE PROGRAM הצפוי להימשך בעשור הקרוב עד להחלפתו הסופית של המטוס הותיק בפוסיידון החדש. למרות העדר מכירות חדשות ב 20 השנים האחרונות, לוקהיד ממשיכה גם כיום בנסיונותיה לשווק גרסאות מודרניות שונות של המטוס וכמובן שאת תוכניות השדרוג השונות.

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

14 טייסות פטרול של הצי האמריקני (חצי המספר בהשוואה לשיא המלחמה הקרה) מפעילות כ 120 מטוסים מדגם C, שאמנם נכנס לשימוש כבר ב 1969 אבל עבר מאז כחצי תריסר שדרוגים משמעותיים כך שבין הנוכחי (מתת דגם AIP PLUS) וההוא כמעט ואין דבר למעט המעטה החיצוני והמנועים. כמו כן מפעיל הצי כ 20 מטוסים מדגמים "אקזוטיים" כגון ה EP-3E למטרות ביון, ה NP-3C/D למטרות מו"פ (שאת אחד מהם ניתן לראות בתמונה מטה) ועוד כמה מטוסי תובלה ואימון.

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

מקורות מצויינים על ה P-3 כוללים את ה P-3 IN ACTION בן העשור ואת הכתבות הנרחבות שפורסמו על המטוס בגליון האחרון של ה WORLD AIR POWER JOURNAL ומיד לאחר מכן בגליון הראשון של יורשו, ה INTERNATIONAL AIR POWER REVIEW ויש כמובן אחרים.

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

הדף הרשמי של הצי על מטוס האוריון המפרט את השדרוגים האחרונים שבוצעו מטוסי הפטרול

P-3C ORION LONG RANGE ASW AIRCRAFT
http://www.navy.mil/navydata/fact_d...0&tid=1400&ct=1

סטטוס עדכני לעולם ה P-3 כולל מפעילים ברחבי העולם

Lockheed Martin P-3 Orion Worldwide News Section
http://www.p3orion.nl/120624%20-%20news.pdf

דף המידע הרשמי של היצרן על תכנית החלפת הכנפיים ומייצבי הגובה

http://www.lockheedmartin.com/conte..._a10-30475n.pdf

אגב ההוקאיי גם כן מתקרב בצעדי ענק למיילסטון הזה של 50 שנות פעילות ב 2014.

נערך לאחרונה ע"י strong1 בתאריך 11-03-2013 בשעה 23:21.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #30  
ישן 24-05-2013, 01:15
  strong1 strong1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.11.04
הודעות: 15,997
רצף כתבות חדשות מ DMN על מטוס הפוסיידון
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי dorratz שמתחילה ב "טקס גלילה רשמי ל-P-8A Poseidon, מטוס הסיור הימי והנצ"ל החדש"

From the P-3C Orion to the P-8A Poseidon

http://www.defensemedianetwork.com/...-p-8a-poseidon/

The P-8A Poseidon Adventure: Preparing for a First Deployment

http://www.defensemedianetwork.com/...rst-deployment/

The P-8A Poseidon Adventure: Flying and Fighting the Poseidon

http://www.defensemedianetwork.com/...g-the-poseidon/

The P-8A Poseidon Adventure: Training, Transition, and Deployment

http://www.defensemedianetwork.com/...and-deployment/

פריסה הראשונה צפויה עוד השנה, היעד - אוקינאווה

In the first overseas deployment of the new Poseidon – a derivative of the Boeing 787-800 airliner that is being delivered on schedule and on budget – Patrol Squadron Sixteen, or VP-16, led by Cmdr. Molly Boron, will deploy to Kadena Air Base, Okinawa, Japan, where the Navy has maintained a long-range patrol presence for many years. Poseidons are scheduled to be operational at Kadena on Dec. 1, 2013.

וזה ה "אויב"

A 1997 estimate by the U.S. Navy credits North Korea with having four former Soviet “Whiskey” class submarines, twenty-two Chinese “Romeo” class subs and a small number of locally built “Romeo” derivatives known as Sang-O class submarines. Other sources put Pyongyang’s inventory of diesel-powered submarines as high as 70. Kadena is the spot from which U.S. maritime patrol crews keep their eyes on the North Korean undersea threat, as well as other naval developments in the region.

למה בעצם מחליפים את האוריון, הסוס הותיק?

The Orion gave crews a rough ride during extended patrol duty at low altitude, often while flying with one engine shut down to extend range and loiter time. The barf bag was a standard item of equipment for perennially airsick Orion sailors. Being at wavecap altitude meant plenty of flying in a salt-spray environment, which can be corrosive to any aircraft. The average P-3C today has 17,000 hours, one has 23,000, and nearly all of that time has been “hard” time accrued under demanding flying conditions.

The P-8A can receive air-to-air refueling, a capability not found on the Orion
. The P-8A carries a crew of nine compared with 11 for a P-3C.

עוד על ההבדלים בצוותים

Orions fly with a crew of eleven, but Poseidons will fly with nine, including three pilots, two NFOs, two ASW acoustic operators and two non-acoustic operators. The P-8 carries no flight engineer or inflight technician. Rather than sitting at forward-facing tactical workstations as in the P-3C, P-8 NFOs/ tactical operators sit along one “rail” on the port side of the aircraft.


The P-8A will operate in coordination with the MQ-4C Triton high-altitude unmanned aerial vehicle when the latter becomes operational in 2016.
The Navy is building a new hangar at Kadena for the Poseidon, which has greater external dimensions than the P-3C.

ההבדלים בביצועים

Speed is a key difference between the two patrol airplanes, the P-3 cruising at around 300 knots and the P-8 at about 500. With each of its CFM-56-7 engines producing 27,000 pounds max thrust, the Poseidon’s climb performance far exceeds the P-3C’s.

עוד יתרונות

Newness not only brings reliability, it brings refinement. Compared with the P-3C, lower levels of vibration and noise, better cabin cooling, and a more flexible wing offering a better ride combine to significantly reduce crew fatigue. With a required 10.5 hour endurance — the same as the P-3C – the P-8A’s improved environmentals will surely improve efficiency, as will its speed. “A big difference is the broad area search capability of the P-8A,” Buck asserts. “In an ASW search, she can cover a significantly greater body of water and she carries the weapons to go through the entire kill chain. She gets to and from the on-station area much quicker because of her dash speed and her ability to climb.”


מסתבר שלפוסיידון יש גם תצוגה עילית

The VP-16 pilots with whom we spoke praised the HUD, which allows them to keep their heads above the instrument panel, particularly at low altitude. Likewise, the TCAS and radar increase situational awareness dramatically, and the autopilot reduces pilot fatigue.

זה נשמע קצת בעייתי למטוס נצ"ל וסיור

The Poseidon will spend more time at higher altitude and, even when down low, will offer a smoother ride. But a turbofan engine is less fuel-efficient than the Orion’s turboprop at low level, so P-8A operators expect to spend most of their time above 28,000 feet. Work is progressing to adapt the 12.75-inch Mark 54 lightweight torpedo – already optimized for air-to-underwater use against submarines, but typically deployed today at low level – so the P-8A can drop it from high altitude.

הפריסה הצפויה - 12 טייסות

The Navy hopes eventually to have five P-8A squadrons at Naval Air Station Jacksonville, Fla.; four at Naval Air Station Whidbey Island, Wash., and three at Marine Corps Air Station Kaneohe Bay, Hawaii. Consideration is being given to dispensing with the Kaneohe presence and consolidating all Poseidon units at Jax and Whidbey.

שימו לב שהאוריין השיאן צבר כנראה 26K שעות ולא 23K שעות כמו שנאמר בכתבה אחרת

It’s about time. At its Cold War peak the maritime patrol community boasted 24 active VP squadrons and more than 240 P-3s. Today there are half as many squadrons and approximately 85 Orions available for operations. The average P-3C has logged more than 17,000 flight hours and one aircraft – Bureau Number 158919, or “Nine Inch Nails” as it’s affectionately referred to in the fleet – has racked up more than 26,000 hours. Both numbers significantly exceed the original design life of the airframe, with much of the flight time accrued at low level.

קצב האספקה הצפוי

As of late February, the P-8 program had amassed over 6600 hours – the bulk of which have been flown by three developmental test aircraft and three operational test aircraft at NAS Patuxent River. Six LRIP Lot 1 P-8s have been delivered to NAS Jacksonville ahead of schedule. Boeing is slated to deliver seven LRIP Lot 2 aircraft in 2013. When all 117 P-8As on order are delivered by 2020, each squadron will have a complement of seven aircraft and twelve aircrews..

הלך ה MAD...

A notable omission is the magnetic anomaly detection (MAD) system and the empennage boom which gave the P-3 its characteristic stinger tail. According to Rear Adm. Buck, analysis showed that the P-8’s sensor package (including the latest Multi-Static Active Coherent sonobuoys) would be able to perform all primary mission sets without the MAD system.

אירוני מעט, אבל ההודים דווקא בחרו כן לצייד את ה P-8 שלהם ב MAD

תמונות מתוך המטוס

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #31  
ישן 06-07-2013, 23:04
  strong1 strong1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.11.04
הודעות: 15,997
המתחרה היפני - ה Kawasaki החדש של קוואסאקי
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי dorratz שמתחילה ב "טקס גלילה רשמי ל-P-8A Poseidon, מטוס הסיור הימי והנצ"ל החדש"

למרות האפשרות לחדש את צי ה P-3C הקיים שלהם (שרובו יוצר מקומית) או לרכוש את ה P-8A החדש, היפנים משקיעים הון עתק דווקא בפיתוח מטוס סיור ימי ארבע-מנועי חדש מתוצרת מקומית, הנראה כמו הכלאה מוזרה בין אוריון ל BA146

דף היצרן

http://www.khi.co.jp/english/aero/p...lanes/xp_1.html

ליפנים מדי פעם יש "קריזות" כאלו, דוגמת ספינת הטיס ה US-1 הגמלונית, שפותחה בשנות ה-60 ונראתה כמו שריד מהצי הקיסרי של מלחמת העולם, ומחליפתה המודרנית ה US-2 שנכנסה רק לאחרונה לשירות ואפילו יוצאה להודו! 50 שנים אחרי שהבריטים והאמריקנים הוציאו משירות את אחרוני ספינות הטיס האנכרוניסטיות שלהם, ממשיכים הרוסים והיפנים דווקא לטפח את הכלים הנישתיים הללו.

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #36  
ישן 27-06-2020, 16:16
  strong1 strong1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.11.04
הודעות: 15,997
11 שנים לאחר מכן - מטוס מס' 100 נמסר לצי
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי dorratz שמתחילה ב "טקס גלילה רשמי ל-P-8A Poseidon, מטוס הסיור הימי והנצ"ל החדש"

https://www.dcma.mil/News/Article-V...-8a-deliveries/

Navy pilots assigned to the Defense Contract Management Agency’s Boeing Seattle office delivered the 100th P-8A Poseidon, the Navy’s maritime patrol aircraft, to Naval Air Station Jacksonville, Fla., May 14. While most Department of Defense travel is temporarily curtailed in response to the COVID-19 pandemic, DCMA travel supporting deliveries of vital aircraft continues.

The CMOs assigned service members and employees work with buying commands like Navy Air Systems Command and defense contractors like Boeing to ensure warfighters receive equipment in line with agreed upon costs, schedules and specifications.

“This is an incredible moment for our nation, despite COVID we have found a way to be successful. To see the 100th P-8A delivered to the U.S. Navy is a testament to the extraordinary people who work on this program every day,” said Air Force Col. Laird Abbott, commander of DCMA Boeing Seattle.

In a message to his CMO, Abbott said the delivery was especially satisfying because of the challenges presented by the COVID-19 pandemic. “Whether you are at home trying to balance home-life with work, all from the same dining room table, or you are among those of us who head into the plant, you are each helping us find ways to be successful at our mission,” he said.

From the start of the pandemic, DCMA kept pace with the DoD’s priority of protecting people while balancing the need to remain open and delivering vital mission capable equipment.

According to the DCMA P8A Program Integrator, Douglas Drake, the delivery was extra special because the office had to work through multiple issues due to the global COVID-19 pandemic. “Despite those challenges, we were able to deliver on time, and able to deliver another great product to the United States Navy,” said Drake.

NAVAIR’s Commander, Patrol and Reconnaissance Group, which oversees all aspects of patrol aircraft operations and the squadron that took delivery of the P-8A, also marked another milestone for the Navy. CPRG celebrated the 12th and final active component VP squadron, or fixed-wing patrol squadron, successfully transitioned from the P-3C Orion to the state of the art Poseidon platform.

CPRG’s mission is to ensure optimum and uniform training; readiness and effective command, control and coordination of all operational multi-mission capable patrol squadrons; two reserve patrol squadrons; a fleet replacement training squadron; an operational special projects unit; a special reconnaissance squadron; an unmanned patrol squadron and operational task unit commands.

As the aircraft’s program integrator for nine-and-a-half years, Drake said he’s proud to have seen every P-8A delivered and to work with such an accomplished team of professionals. In Drake’s time as program integrator deliveries of the P-8A have remained ahead of schedule and under budget.

The transition to the P-8A from the P-3C is a welcomed one. According to the Navy’s fact sheet on the aircraft the plane operates with a smaller crew but offers extended global reach, greater payload capacity, higher operating altitude, open-systems architecture, and significant growth potential, the P-8A provides more combat capability.

While active-duty maritime patrol squadrons have expanded their capabilities thanks to the transition to the Poseidon, Drake said that he and his team remain focused on the next 20 P-8As scheduled to be completed in the coming months.

“The P-8A provides a great increase in capability as well as reliability and sustainability and so, it's just exciting to be able to talk to the sailors and be part of this experience to deliver the hundredth airplane and be part of the final transition,” said Drake.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 22:14

הדף נוצר ב 0.34 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2020 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר