לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה - ברוכים הבאים לפורום מוטוריקה ורכב, אנא קראו את כללי הפורום - חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > מוטוריקה ורכב
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #6  
ישן 05-08-2009, 00:06
  משתמש זכר yakir1111 מנהל yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי BIG BOZ שמתחילה ב "בלאי מאיזה סוג?"

סל"ד סרק נמוך גורם לפיח מוגבר בתאי השריפה, לחץ שמן נמוך מהנורה יגרום לשימון לקוי שכתוצאה מכך החלקים הנעים במנוע ישחקו מהר יותר.

משאבת המים מסתובבת לאט והנוזל קירור זורם לאט, הנוזל קירור צריך לעבור מהר כדי לאסוף איתו את החם כמה שיותר מהר זרימה חלשה תיגרום לחימום המנוע.

המנוע יזהם את האוויר הדלק לא ישרף טוב.

האלטרנטור יספק זרם חלש ז"א שאם תפעיל הרבה צרכני חשמל אז המצבר לא יטען כמו שצריך, טעינה לקויה תגרום להרס המצבר.

במכוניות חדישות יחסית (הזרקה), קיים חיישן חמצן הוא לא יתפקד כמו שצריך כי החום של גזי הפליטה יהיה נמוך, וחיישן חמצן מתפקד רק כשהוא מעל טמפ' מסויימת.


זה ככה בכללי מאוד.

יקיר.

נערך לאחרונה ע"י yakir1111 בתאריך 05-08-2009 בשעה 00:09.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 17:36

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר