לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #20  
ישן 08-08-2009, 01:08
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
בתגובה להודעה מספר 19 שנכתבה על ידי SkyMarshal שמתחילה ב "המיזוג של הקרון והגלגלים..."

מהספר "50 שנות המסע" ("50 лет на марше") של מכון מחקר מדעי מס' 21 של משרד ההגנה:

"אב טיפוס ניסיוני עם תמסורת חשמלית והיגוי של כל הגלגלים. ראש צוות פיתוח - א. פ. סטאריקוב, אחראי על הביצוע - ו. ו. דמיק, מבצעים - ו. ו. ברונניקוב, אי. ו. וויאלקוב, אי. ו. טראסוב. פותח בשנת 2003. אב-טיפוס ניסיוני בגודל מלא בעל הנעה 12x12. השאסי נבנה על בסיס MAZ-548B, המבנה העילי מבוסס על קטר (locomotive) דיזל DM62M (קטר של מערכת SS-24 Scalpel). מערכת הנעה כוללת דיזל קטר בעל עוצמה של 1,500 קילו-וואט, AC גנרטור בעל עוצמה של 1,300 קילו-וואט, 12 גלגלים-מנועים (לפי מספר הגלגלים של הדגם)..." [המקור ברוסית. הגישה רק למשתמשים רשומים]
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #21  
ישן 08-08-2009, 11:25
  SkyMarshal SkyMarshal אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.04.07
הודעות: 435
בתגובה להודעה מספר 20 שנכתבה על ידי Centurion שמתחילה ב "[right]מהספר "50 שנות המסע"..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Centurion
מהספר "50 שנות המסע" ("50 лет на марше") של מכון מחקר מדעי מס' 21 של משרד ההגנה:
"אב טיפוס ניסיוני עם תמסורת חשמלית והיגוי של כל הגלגלים. ראש צוות פיתוח - א. פ. סטאריקוב, אחראי על הביצוע - ו. ו. דמיק, מבצעים - ו. ו. ברונניקוב, אי. ו. וויאלקוב, אי. ו. טראסוב. פותח בשנת 2003. אב-טיפוס ניסיוני בגודל מלא בעל הנעה 12x12. השאסי נבנה על בסיס MAZ-548B, המבנה העילי מבוסס על קטר (locomotive) דיזל DM62M (קטר של מערכת SS-24 Scalpel). מערכת הנעה כוללת דיזל קטר בעל עוצמה של 1,500 קילו-וואט, AC גנרטור בעל עוצמה של 1,300 קילו-וואט, 12 גלגלים-מנועים (לפי מספר הגלגלים של הדגם)..." [המקור ברוסית. הגישה רק למשתמשים רשומים]


תודה רבה!
כמה טוב שהדפדפן שומר את רישום לפורומים, אחרת לא הייתי מוצא את פרטי הרישום לשם שוב... זכור לי שיש שם את הרשימה המלאה ביותר של כל האידקסים של GRAU שיצא לי למצוא באינטרנט.

מה שעורר את העניין שלי היה השימוש בקטר דיזל עבור המבנה העליון. חשבתי שאו שמדובר על משהו שמיועד לצרכי הסוואה או שהתמונה לא אמיתית. אבל לפי אחד המשתמשים בפורום שקישרת אליו, ייתכן שהאמת פשוטה יותר: תקצוב בהיקף נמוך מאוד, שגרם למפתחים להשתמש במה שהיה הכי זמין - קטר דיזל סטנדרטי....
_____________________________________
Experiment provides Experience. Experience fortifies Theory. Knowledge is Power.
The way is clear, the Challenge - strong. The Duty - inescapable.
We must have the facts. Common sense calls for the facts. Now.
-Lieutenant General William E. Kepner

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #29  
ישן 09-08-2009, 08:48
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
בתגובה להודעה מספר 28 שנכתבה על ידי efekt שמתחילה ב "איזה כלי יפה! |מצמוץ| אני..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי efekt
איזה כלי יפה!
אני מניח שהוא אף פעם לא יצא ליצור סדרתי! איך קוראים לו?

לדעתי זה נראה כמו מוטציה...

יש לו שם יפה - "אובייקט 279" וקיים רק אב-טיפוס אחד שלו. אני לא זוכר אשקולים עליו בפורום, אבל לבטח היו ויותר מאחד. מכל מקום, אפשר למצוא עליו מידע גם בוויקי: http://en.wikipedia.org/wiki/Obyekt_279.

ציטוט:
ולשאלתך - דווקא בגלל שמדובר בזחל - זו לא צריכה להיות בעיה רצינית, ובמיוחד מכיוון שיש לו עוד 3 זחלים לגיבוי ברגע שאחד נפרס. לדעתי לא צריכה להיות בעיה מיוחדת להחזיר עליו את הזחל תוך מספר דקות בודדות...

הבנתי.
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #33  
ישן 09-08-2009, 09:28
צלמית המשתמש של רגב06
  רגב06 רגב06 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.05.05
הודעות: 2,908
בתגובה להודעה מספר 32 שנכתבה על ידי טל ענבר שמתחילה ב "[QUOTE=efekt] . לדעתי לא..."

החלפת זחל היא משהו שצוות לא יכול לבד.
מצד שני, אם יש כלי שיישר את הזחל החדש לפני הטנק, אז פשוט עושים המשך של תרגולת פריסת זחל ומעלים את הזחל החדש.

קח לדוגמא מצב היפוטתי לגמרי-
אי שם בדרום הארץ מתקיים תרגיל שריון. בתרגיל משתתפים טנקי מג"ח וגם מרכבה. במהלך התמרונים נקרע זחל אחת המרכבות.
למרבה השמחה ולזעזועם של אנשי המג"ח, המרכבה פשוט טסה על השטח ולכן הזחל נפרד לחלוטין מן הטנק ומוטל מרביתו מכוסה בפודרה יותר מארבעים מטרים מאחורי הטנק, ולא בקו ישר מאחוריו.
הפתרון מגיע בדמות כינוס של מי שבאזור על מנת לחזות בפלא, גרירת הזחל ע"י מרכבה אחרת אל לפני המרכבה הפורסת,
סיוע בגרירה של הטנק הפרוס עד שיעמוד לפני הזחל שלו, החלפת החולית הדפוקות (נזק קריעה למתכת כזו- שער בנפשך) ולבסוף ההמשך אמנם מאובק אך אחד לאחד כמעט כסיום תרגולת פריסת זחל.
לוקח זמן? כן.
הטנק לא יכול לבד? נכון.
בלתי אפשרי? מה פתאום.

ועוד לא דיברנו על מרכבה שהנהג שלה הצליח להעיף את הזחל שלה קדימה ולסבך אותו כך שיעטוף נכרי. (רמז- לפעמים D9 זה סוג של תרופה...)
_____________________________________
אם אתה מחזיק ביד ענף זית דק, כדאי מאוד שביד השנייה תהיה לך חרב חדה וגדולה.
(הפרשנות שלי לרעיון שמאחורי סיכת המ"מ)

"שבעה דברים בגולם ושבעה בחכם. חכם אינו מדבר לפני מי שהוא גדול ממנו בחכמה, ואינו נכנס לתוך דברי חברו, ואינו נבהל להשיב, שואל כהלכה ומשיב כעניין, ואומר על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון, ועל מה שלא שמע אומר לא שמעתי, ומודה על האמת. וחילופיהן בגולם.;" מסכת אבות- פרק ה', משנה ז'

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #37  
ישן 09-08-2009, 13:16
צלמית המשתמש של efekt
  efekt efekt אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.08
הודעות: 14,245
בתגובה להודעה מספר 36 שנכתבה על ידי Rשף שמתחילה ב "[QUOTE=efekt]אם פריסת הזחל..."

ישנם שלל פתרונות לשלל מצבים - הכל תלוי בתושיית וניסיון האנשים שבשטח. היה לי מקרה כזה בדיוק בנווה דקלים, כשאת הבוץ החליף חול הים של עזה אבל גשם הזלעפות והלילה היו אותם גשמי הזלעפות והחשיכה שאתה מתאר...
המצב הסופי אליו נקלענו היה אף יותר גרוע בעשרות מונים - עלינו על דיונה של חול ים, וכל צד שמאל של הטנק שקע לתוך הדיונה. הוא שקע כ"כ עמוק, עד שיכולת לעלות על התובה מבלי לטפס עליה (עכשיו תסתכל על התמונה שהבאתי מקודם, ותאר לך טנק כזה כשכל צידו השמאלי שקוע בחול ועקב כך הוא בשיפוע חד לשמאל עד שניתן פשוט ללכת מהאדמה על הטנק מבלי לטפס). גם הזחל התנתק לנו ונכרך יפה מאוד סביב זר ההינע, וכאילו זה לא מספיק - משקל הטנק והחול על הזחל הקרוע לחץ אותו בחוזקה על התובה, מה שמנע מאיתנו לטפל בזחל גם אם יכולנו להגיע אליו...
מה עושים? למרבה הפלא (גם שלי) - תוך שעתיים (שרובן עברו בהמתנה ל-D9 שגרר אותנו החוצה מהדיונה) שוב הטנק היה במצב כשיר וכבר עלינו לעמדה להמשך המארב...
_____________________________________
"אילו שמוכנים לוותר על חירות חיונית כדי להרוויח ביטחון זמני, לא ראויים לא לחירות ולא לביטחון - ומהר מאוד חסרים את שניהם."
-בנג'מין פרנקלין

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Carl Sagan
"If you wish to make an apple pie from scratch, you must first invent the universe"


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 11:47

הדף נוצר ב 0.08 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר