לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 10-09-2009, 20:51
צלמית המשתמש של ralf
  ralf ralf אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.08.08
הודעות: 1,478
רוסיה מתכוונת לרכוש צוללות גרמניות מדגם U-212

הרוסים ממשכים לרכוש אמל"ח מערבי, מגמה שמתנהלת בתקופה האחרונה, והפעם, חיל הים הרוסי מתכוון לרכוש צוללות מתקדמות מדגם U-212 (גירסת יצוא- U-214)מתוצרת חברת HDW הגרמנית. החלטה של הרוסים לרכוש צוללות גרמניות נבעה מכך שהתגלו כשלים חמורים בצוללות דיזל רוסית מסוג "Lada".

אם העסקה תצא לפועל אז בהחלט מדובר בחדשות טובות עבור תעשיה הביטחון הגרמנית,מאידך, אני מקווה שהם לא יעבירו להם טכנלוגיות סודיות ובטח לא מערכות כגון מערכת IDAS שמוזכרת בכתבה בכדי לא לפגוע באינטרסים של תעשיות הביטחון כתוצאה מזליגה של טכנולוגיות מתקדמות לידי המתחרים.

Defense Ministry became interested in German U-boats

Ministry of Defense of Russia is considering license production of submarines of the German development of the project 212 for the upgrade of the fleet of diesel-electric submarines of the Navy. This wrote on Sept. 10 RIA Novosti with reference to sources in the military. The agency stresses that the construction of domestic non-nuclear submarines are still behind schedule, and the German U-boat of a similar class today considered the best in the world.

As the source, the commissioning of the parent submarine "Saint Petersburg" Project 677 "Lada" is postponed because of serious problems. Two submarines of this project "Kronstadt" and "Sevastopol", incorporated in 2005 and 2006, has not yet launched. It was planned that they will replace the ships Project 877 Varshavyanka soviet built, but can developers to resolve technical complexity without changing their characteristics, is still unknown.

Currently looking into installing some submarines small nuclear reactors, which will give them the benefits of nuclear power without significantly increasing the size and cost. This reactor, as indicated by the source agency, can be installed on a submarine project 677 and the experimental B-90 "Sarov". It also tested power plant "Kristall-27" with the electrochemical generator.

However, as stressed by the RIA Novosti, the German U-boats already have such a power plant generator, significantly increasing the duration of swimming under water, and Russia's navy now in urgent need of new submarines of this class.

Note that the submarines of Project 212 developed by German company Howaldtswerke-Deutsche Werft AG (HDW) commissioned by the Naval Forces of Germany. They are in service since 2005. On the basis of them also created an export version of Project 214 submarines. Their customers are Greece, South Korea, Turkey and Portugal.

Water displacement submarine project 212 is 1840 tons, length - 56,3 m, width - 6,8 meters. Maximum diving depth of submarines is up to 600 meters underwater speed - up to 20 knots, the autonomy of swimming - up to 30 days, the crew consists of 27 people. As weapons
submarines can be used torpedoes, mines and short-range missile IDAS.




Lenta.ru


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://farm3.static.flickr.com/2629/3684816026_21d150c418.jpg?v=0]
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 11-09-2009, 14:32
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי ralf שמתחילה ב "[QUOTE=Centurion]שום דבר..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי ralf
היו דבורים על זה בתקופה האחרונה, ומדובר על משרד הביטחון הרוסי ולא איזה שמועה או "גורם בכיר" כלשהו...

כן, אני יודע מה המקור.

ציטוט:
אתה יודע על הבעיות הרבות של צוללות הדיזל הרוסיות והפרוקיטים החדשים..

אני יודע על בעייה אחת גדולה, שכל שאר הבעיות נובעות ממנה - מימון לא מספיק. כיוון שהצי לא מממן פיתוח צוללות דיזל חדשות, התעשיה נדרשת לעשות את זה בכספים שלה, ואין לה כסף. למעשה, זה נכון כמעט לכל התחומים של פיתוח מל"ח חדש, להוציא את המערך הגרעיני שמקבל חלק גדול של הכסף.

ציטוט:
צוללות U-214 ישדרגו באופן אדיר את היכולות של הרוסים בתחום צוללות דיזל/חשמל, סך הכל מדובר בחדשות טובות לחיל הים הרוסי.

אם הדבר יצא לפועל, זה יהיה סופם של מיזמים ביטחוניים הפועלים בתחום. מי ירכוש צוללת רוסית, אם הרוסים עצמם רוכשים צוללות מחו"ל?

ציטוט:
רובן מדינות עולם שלישי עניות שאין להן ממש אלטרנטיבה. כמה הזמנות יש לצוללות דיזל רוסיות?

נכון שצוללות רוסיות זולות מהמקבילות המערביות פי 2 בערך. אבל גם מטוסי קרב רוסיים, למשל. זה לא אומר ש-Su-30MKI שעולה כ-50 מיליון דולר גרועה פי-שתיים מ-F-15K שעולה כ-100 מיליון.

גם לא נכון להגיד שרק מדינות עניות רוכשות צוללות רוסיות. הודו היא דוגמה טובה - הם יכולים לכרוש גם ציוד מערבי, וגם עושים זאת. האיכות חשובה להם לא פחות מהמכיר או משיקולים פוליטיים. ועדיין הם מתעניינים בצוללות רוסיות. ראה למשל את הכתבה הזאת. גם ונצואלה לא סובלת מעניות ייתר, ועדיין הם מתכוונים לרכוש 6 צוללות רוסיות. לסינים יש צי גדול של צוללות "קילו".

בעניין הזמנות - כרגע נבנות שתי צוללות בשביל לקוח זר, עד כמה שאני זוכר. וכפי שאמרתי, צפויה הזמנה של עד 6 צוללות מונצואלה. לפחות זה מה שעולה לי עכשיו לראש.
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 11-09-2009, 14:58
  Elad E Elad E אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.02.05
הודעות: 2,074
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי Centurion שמתחילה ב "[QUOTE=ralf]היו דבורים על זה..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Centurion
אם הדבר יצא לפועל, זה יהיה סופם של מיזמים ביטחוניים הפועלים בתחום. מי ירכוש צוללת רוסית, אם הרוסים עצמם רוכשים צוללות מחו"ל?


מזכיר קצת את ההצמדות של ראשי השלטון בברה"מ וברוסיה כיום לחברות רכב גרמניות על חשבון רכבים מתעשיית הרכב הרוסית (שלא לדבר על מכוניות אמריקאיות בחלק מהשגרירויות בעולם בתקופת המלחמה הקרה).

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Centurion
גם לא נכון להגיד שרק מדינות עניות רוכשות צוללות רוסיות. הודו היא דוגמה טובה - הם יכולים לכרוש גם ציוד מערבי, וגם עושים זאת. האיכות חשובה להם לא פחות מהמכיר או משיקולים פוליטיים. ועדיין הם מתעניינים בצוללות רוסיות. ראה למשל את הכתבה הזאת. גם ונצואלה לא סובלת מעניות ייתר, ועדיין הם מתכוונים לרכוש 6 צוללות רוסיות. לסינים יש צי גדול של צוללות "קילו".

בעניין הזמנות - כרגע נבנות שתי צוללות בשביל לקוח זר, עד כמה שאני זוכר. וכפי שאמרתי, צפויה הזמנה של עד 6 צוללות מונצואלה. לפחות זה מה שעולה לי עכשיו לראש.


א' - גם מדינה עשירה מונעת משיקולים כלכליים, אף אחד לא זורק כסף סתם כשמדובר בסכומים כאלו ובזמן שיש מנגנון ביורוקרטי מטורף שאמור לבקר כל פיפס בעסקה בהיקף כזה.

ב' - לונצואלה יש בעיה קטנה והיא שצ'אבס הצליח להסתכסך עם רוב המדינות בעולם המערבי, בתוכן גם רוב המדינות המייצרות צוללות ככה שהוא לא יכול להיות בררן כשהוא יוצא לשופינג.

לגבי הודו, SSBN זה לא בדיוק רובה תבור, עם כל הכבוד להם אף אחד לא ייתן להם פלטפורמה כזאת שמשנה את מאזן הכוחות בצורה כל כך דרסטית כשבחצר האחורית שלהם יושבת חבית הנפט הגרעינית הכי גדולה בעולם והם משחקים עם הפקיסטנים בול פגיעה לתוכה עם גפרורים בוערים.

זה עוד בלי להזכיר את היחסים שלהם עם איראן ואת העובדה שארה"ב לא מכרה לאף אחד צוללות גרעיניות עד היום ובטח שלא את ה"בומרים" שלה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 11-09-2009, 16:55
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי Elad E שמתחילה ב "[QUOTE=Centurion]אם הדבר יצא..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Elad E
א' - גם מדינה עשירה מונעת משיקולים כלכליים, אף אחד לא זורק כסף סתם כשמדובר בסכומים כאלו ובזמן שיש מנגנון ביורוקרטי מטורף שאמור לבקר כל פיפס בעסקה בהיקף כזה.

למדינה עשירה יש ברירה, האם לרכוש מערכות זולות יותר, או מערכות מתקדמות יותר. דווקה ההודים בד"כ בוחרים במוצרים איכותיים יותר, גם אם הם יותר יקרים.

ציטוט:
ב' - לונצואלה יש בעיה קטנה והיא שצ'אבס הצליח להסתכסך עם רוב המדינות בעולם המערבי, בתוכן גם רוב המדינות המייצרות צוללות ככה שהוא לא יכול להיות בררן כשהוא יוצא לשופינג.

הוא הסתכסך רק עם ארה"ב. לצרפתים או גרמנים זה לא ממש משנה, אלא אם כן הם עושים שימוש בטכנולוגיות אמריקאיות בצוללות שלהם.

ציטוט:
לגבי הודו, SSBN זה לא בדיוק רובה תבור, עם כל הכבוד להם אף אחד לא ייתן להם פלטפורמה כזאת שמשנה את מאזן הכוחות בצורה כל כך דרסטית כשבחצר האחורית שלהם יושבת חבית הנפט הגרעינית הכי גדולה בעולם והם משחקים עם הפקיסטנים בול פגיעה לתוכה עם גפרורים בוערים.

ה"אריהנט" ההודי הוא סיפור אחר, שלא קשור ישירות לשוק צוללות הדיזל.
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 11-09-2009, 15:42
צלמית המשתמש של ralf
  ralf ralf אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.08.08
הודעות: 1,478
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי Centurion שמתחילה ב "[QUOTE=ralf]היו דבורים על זה..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Centurion

אם הדבר יצא לפועל, זה יהיה סופם של מיזמים ביטחוניים הפועלים בתחום. מי ירכוש צוללת רוסית, אם הרוסים עצמם רוכשים צוללות מחו"ל?


ממש לא, יש הרבה מדינות של יכולות להרשות לעצמם לרכוש צוללות דיזל/חשמל מתוצרת מערבית בגלל שיקולים של עלות ואולי במערב מסרבים למכור להם(ויש הרבה כאלה), אז אני לא חושב שיש חשש בקשר לייצוא צוללות דיזל רוסיות.

ועוד נקודה חשובה, אם וכאשר יחליטו על העסקה הזאת, אז מן הסתם הצוללות יבנו במספנות רוסיות ועיקר העבודה תעשה על ידי חברות רוסיות והגרמנים יספקו רק את המערכות העיקריות שהרוסים מעוניינים בהם בעיקר טכנלוגית AIP הגרמנית. כך זה היה עם הלקוחות שהזמנו צוללות U-214, למשל בפרוקיט הטורקי שכולל ייצור 6 צוללות חדשות, 80% מהעבודה תעשה על ידי חברות מקומיות.

ומי יודע, אולי אחרי העסקה הזאת גם הגרמנים יקנו אמל"ח רוסי...
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 11-09-2009, 17:18
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי ralf שמתחילה ב "[QUOTE=Centurion] אם הדבר..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי ralf
ממש לא, יש הרבה מדינות של יכולות להרשות לעצמם לרכוש צוללות דיזל/חשמל מתוצרת מערבית בגלל שיקולים של עלות ואולי במערב מסרבים למכור להם(ויש הרבה כאלה), אז אני לא חושב שיש חשש בקשר לייצוא צוללות דיזל רוסיות.

חלק גדול מהשוק של צוללות דיזל רוסיות מופנה כלפי מדינות שיש להם יכולת לרכוש גם צוללות מערביות. אבל זה לא העניין. העניין הוא שמשרדי פיתוח ומפעלים רוסיים שמייצרים צוללות יכולים לפעול רק עם הם מקבלים כסף ממכירות. ואם הרוסים בעצמם לא ירכשו מהם צוללות, אלא יפנו לתעשיות זרות, אז התוצאה תהיה מוות של אותם המפתחים והמייצרים הרוסיים. למעשה, הדרך היחיד כיום להציל את התעשייה הרוסית כיום היא להזרים לתוכה כסף ממשלתי והרבה. מכירות לחו"ל מספיקות רק כדי לשמור על התשתיות הקיימות ועל כוח אדם הקיים - לא ליותר מזה.

ציטוט:
ועוד נקודה חשובה, אם וכאשר יחליטו על העסקה הזאת, אז מן הסתם הצוללות יבנו במספנות רוסיות ועיקר העבודה תעשה על ידי חברות רוסיות והגרמנים יספקו רק את המערכות העיקריות שהרוסים מעוניינים בהם בעיקר טכנלוגית AIP הגרמנית. כך זה היה עם הלקוחות שהזמנו צוללות U-214, למשל בפרוקיט הטורקי שכולל ייצור 6 צוללות חדשות, 80% מהעבודה תעשה על ידי חברות מקומיות.

אותן המערכות העיקריות הן למעשה לב לבה של צוללת מודרנית. לכן, מה שאתה אומר יהיה הגיוני רק במקרה שגרמניה תסכים ל-TOT מוחלט של הטכנולוגיות המודרניות שברשותם (כולל מערכות שו"ב, סונארים, AIP וכד').
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 11-09-2009, 18:00
צלמית המשתמש של ralf
  ralf ralf אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.08.08
הודעות: 1,478
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי Centurion שמתחילה ב "[QUOTE=ralf]ממש לא, יש הרבה..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Centurion
חלק גדול מהשוק של צוללות דיזל רוסיות מופנה כלפי מדינות שיש להם יכולת לרכוש גם צוללות מערביות


אתה חושב שאם מדינה שיש לה יכולת כספית לרכוש צוללות מדגם U-214, והגרמנים מוכנים למכור להם(עניין סבוך של חוקי יצוא אמל"ח), בכל זאת יעדיפו צוללות דיזל רוסיות (מבחינת איכות-נעזוב את העניין הפוליטי)?

ציטוט:
אבל זה לא העניין. העניין הוא שמשרדי פיתוח ומפעלים רוסיים שמייצרים צוללות יכולים לפעול רק עם הם מקבלים כסף ממכירות. ואם הרוסים בעצמם לא ירכשו מהם צוללות, אלא יפנו לתעשיות זרות, אז התוצאה תהיה מוות של אותם המפתחים והמייצרים הרוסיים. למעשה, הדרך היחיד כיום להציל את התעשייה הרוסית כיום היא להזרים לתוכה כסף ממשלתי והרבה. מכירות לחו"ל מספיקות רק כדי לשמור על התשתיות הקיימות ועל כוח אדם הקיים - לא ליותר מזה.


אמרתי מקודם, התעשיות המקומיות יזכו לנתח הגדול בפרויקט, וזה אומר חוזים שמנים ששווים הרבה מאוד כסף, שמירה על כוח אדם איכותי, וחשיפה לטכנלוגיה מערבית מתקדמת שתוכל לעזור להם מאוד בפיתוחים בעתיד ואולי פיתוחים משותפים עם הגרמנים. וחיל הים הרוסי יזכה לקלוט לשירותיו צוללות מתקדמות בהרבה מאלה שנמצאות כבר בשירות (צוללות דיזל), כך שזה מצב טוב לשניהם, חיל הים והתעשיה המקומית.

ציטוט:
אותן המערכות העיקריות הן למעשה לב לבה של צוללת מודרנית. לכן, מה שאתה אומר יהיה הגיוני רק במקרה שגרמניה תסכים ל-TOT מוחלט של הטכנולוגיות המודרניות שברשותם (כולל מערכות שו"ב, סונארים, AIP וכד').


לא, בהחלט שלא (ואתה יודע טוב מאוד שזה לא אפשרי) אולי שהגרמנים יפתחו את הדור הבא בצוללות דזיל/חשמל יאפשרו העברה טכנלוגית מלאה של צוללות 212/214 U.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 11-09-2009, 18:10
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי ralf שמתחילה ב "[QUOTE=Centurion]חלק גדול..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי ralf
אתה חושב שאם מדינה שיש לה יכולת כספית לרכוש צוללות מדגם U-214, והגרמנים מוכנים למכור להם(עניין סבוך של חוקי יצוא אמל"ח), בכל זאת יעדיפו צוללות דיזל רוסיות (מבחינת איכות-נעזוב את העניין הפוליטי)?

אם להתחשב בעובדה שבמקום 214 אחת אפשר לרכוש שתי 636, ושצוללות רוסיות חמושות בטילי Klub - למה לא?

ציטוט:
אמרתי מקודם, התעשיות המקומיות יזכו לנתח הגדול בפרויקט, וזה אומר חוזים שמנים ששווים הרבה מאוד כסף, שמירה על כוח אדם איכותי, וחשיפה לטכנלוגיה מערבית מתקדמת שתוכל לעזור להם מאוד בפיתוחים בעתיד ואולי פיתוחים משותפים עם הגרמנים. וחיל הים הרוסי יזכה לקלוט לשירותיו צוללות מתקדמות בהרבה מאלה שנמצאות כבר בשירות (צוללות דיזל), כך שזה מצב טוב לשניהם, חיל הים והתעשיה המקומית.

הבנתי אותך. אבל זה נכון רק אם מדובר ב-TOT מוחלט של כל המערכות הקריטיות. ולא של דגם 214, אלא של 212. הגרמנים יסכימו? בעצמך אמרת שלא. אז מה הטעם?
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 12-09-2009, 15:36
צלמית המשתמש של ralf
  ralf ralf אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.08.08
הודעות: 1,478
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי Centurion שמתחילה ב "[QUOTE=ralf]אתה חושב שאם..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Centurion
הבנתי אותך. אבל זה נכון רק אם מדובר ב-TOT מוחלט של כל המערכות הקריטיות. ולא של דגם 214, אלא של 212. הגרמנים יסכימו? בעצמך אמרת שלא. אז מה הטעם?


הגרמנים מוכנים להעביר טכנלוגיות שקשורות לסנסורים,מערכות תקשרות ומערכות אלקטרוניות אחרות, דבר שיצעיד את תעשית צוללות הדיל הרוסית כמה שנים קדימה, אבל טכנלוגית AIP נחשב לטכנלוגיה סודית ביותר שמהווה סוד הצלחה השיווקית של הצוללות הגרמניות, העברה של אותה טכנלוגיה זה יחשב להתאבדות מסחרית, שהרי הרוסים יכולים לבנות צוללות יותר זולות עם טכנלוגיה דומה...

הצי הרוסי זקוק מאוד לצוללות דיזל חדשות שכנראה התעשיה המקומית מתקשה לספק, המצב של הצי הים השחור הוא לא ממש טוב וזה איזור אסטרטיגי ממעלה ראשונה עבור הרוסים ומבחינת הרוסים צריך שתהיה להם אחיזה מוחלטת באיזור הזה. הטורקים בשנים האחרונות משדרגים את הצי שלהם באופן מרשים ביותר וכבר כיום הם מהווים אתגר שהולך ומתחזק ויכולל לערער על השליטה הרוסית בים השחור (על כל משתמע מכך).
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #17  
ישן 11-09-2009, 07:33
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,240
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי Centurion שמתחילה ב "שום דבר עדיין לא הוחלט...."

רוסיה היא אחת הספקיות המובילות של צוללות דיזל בעולם
אני מניח שאתה מתכוון ל KILO Class שנחשבת לדיזל-חשמל בין הכי נפוצות (עם ניסיון עבר עשיר שכולל את ה Zulu, ה Tango, ה Whiskey וה Foxtrot לפניה).
זו צוללת בת למעלה מ 25 שנה עם דגמים שלכאורה הולכים ומשתדרגים ועדיין יש ציים שרוכשים אותה (ויטנאם, אלג'ריה, אינדונזיה), אבל ברמה הטכנולוגית יש לה מתחרות יותר מתקדמות והרוסים יודעים את זה.
ה Lada זה פרויקט שלא מצליח להמריא (או לצלול) בשביל הצי הרוסי (הושקה ב 2004 ועד היום לא מוכנה), גם דגם הייצוא שלה (Amur) סובל מקשיי שיווק - ההודים העדיפו את ה Scorpene הצרפתית-ספרדית.

ניראה שאיזה חתול שחור עובר על תעשיית הצוללות של רוסיה...

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #18  
ישן 11-09-2009, 16:48
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
בתגובה להודעה מספר 17 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "[b]רוסיה היא אחת הספקיות..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Fang
רוסיה היא אחת הספקיות המובילות של צוללות דיזל בעולם
אני מניח שאתה מתכוון ל KILO Class שנחשבת לדיזל-חשמל בין הכי נפוצות (עם ניסיון עבר עשיר שכולל את ה Zulu, ה Tango, ה Whiskey וה Foxtrot לפניה).
זו צוללת בת למעלה מ 25 שנה עם דגמים שלכאורה הולכים ומשתדרגים ועדיין יש ציים שרוכשים אותה (ויטנאם, אלג'ריה, אינדונזיה), אבל ברמה הטכנולוגית יש לה מתחרות יותר מתקדמות והרוסים יודעים את זה.

דיברתי על היקפי המכירות בלי להיכנס לרמה טכנולוגית. בגדול - כן, לצוללות מערביות יש יתרון בתחום מערכות השליטה והבקרה, סונארים, AIP, הנעה.

ציטוט:
ה Lada זה פרויקט שלא מצליח להמריא (או לצלול) בשביל הצי הרוסי (הושקה ב 2004 ועד היום לא מוכנה), גם דגם הייצוא שלה (Amur) סובל מקשיי שיווק - ההודים העדיפו את ה Scorpene הצרפתית-ספרדית.

Lada נמצאת כבר כבר הרבה שנים בשלב ניסוים. הסיבה לכך היא קודם כל מימון לא מספיק.

ציטוט:
ניראה שאיזה חתול שחור עובר על תעשיית הצוללות של רוסיה...

רק על צוללות דיזל. יש עכשיו בום בבנית צוללות גרעיניות, בגלל שחלק הגדול של תקציב של הצי (כ-40% מכלל התקציב של חיל הים, אם אני זוכר נכון) הולך אליהן.
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 20:12

הדף נוצר ב 0.10 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר