לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה - ברוכים הבאים לפורום מוטוריקה ורכב, אנא קראו את כללי הפורום - חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > מוטוריקה ורכב
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 17-09-2009, 17:01
  CRSV CRSV אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.04.09
הודעות: 19
התחמם לי הרכב

נישרף לי הפיוז של הוונטה ברכב הרכב פולקסווגן גולף 1800 שנת 99 אוטומט וכתוצאה עלה לי החום חום טמפרטורה עבודה הרגיל הוא 90 מעלות ועלה לי עד 110 מעלות ומיד שמתי לב כיבתי את הרכב וגילתי שהוונטות לא נידלקות חיכתי שיתקרר בדקתי מים ושמן היה חסר חצי ליטר מים כתוצאה מהתעדות הוספתי מים הנעתי והפעלתי מזגן על רמה 1 בגולף זה עובד כחה ברגע שמפעילים מזגן אז הוונטה של הקירור נידלקת איתו ביחד עובדת דקה עוצרת 20 שנייות ועוד פעם נידלקת דקה וכחה ממשיכה .... נסעתי עד הבית נסיעה של שעה ולא עלה החום לא כלום הלכתי למוסך שיבדוק את הרכב בסוף הלך פיוז החלפנו פיוז והוונטה עובדת בזמן כמו שצריך הרכב לא מיתחמם ולא כלום אני אחד שנוסע הרבה היום נסעתי איתו 3 שעות רצוף במהירות של 120קמ''ש לא חסר מים ולא מיתחמם

*השאלה העיקרית שלי שאני מפחד שלא ילך ראש מנוע החשש שלי הוא נכון או שאין מה לחשוש ? הרי לא עלה לי החום עד הסוף ולא המשכתי לנסוע כחה מיד שמתי לב ועצרתי .

אמרו לי שמנוע גרמני בנוי לחום גבוה ואין לי מה לחשוש 110 מעלות זה לא 130 מעלות בקיצור מה דעתיכם

תודה רבה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #2  
ישן 17-09-2009, 19:02
  משתמש זכר yakir1111 מנהל yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי CRSV שמתחילה ב "התחמם לי הרכב"

אז ככה, בימים הקרובים בדוק כל יום שלא חסר מים או שמן.

בדוק כל יום שהשמן נקי ושאין בו סימני מים כמו קצף לבן.

ובדוק שהמים(נוזל הקירור) נקי ואין בו שמן מנוע.
אם הכל תקין והרכב נוסע טוב אין לך ממה לדאוג.

בדרך כלל ברכב הזה, קורה שהמאוורר נתפס וזה גורם לעומס על החיווט ולכן הפיוז נישרף.

יש לבדוק מדוע הפיוז נשרף, כשהמנוע מכובה והסוויץ סגור, נסה עם היד לסובב את המאוורר ובדוק שהוא מסתובב בקלות ואין לו התנגדות לסיבוב.

יתכן והפיוז ישרף שנית כתוצאה מהמאוורר שהוא תקול ותצטרך להחליפו.

רק אל תנסה לבצע מעקפים וקומבינות כמו חיבור פיוז בעל ערך גבוה מהמקורי כי זה רק יזיק, וככה אפשר לגרום לשריפה ברכב.

שנה טובה וחג שמח.

יקיר.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 18-09-2009, 12:57
  elvis1977 elvis1977 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.08.07
הודעות: 5,056
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי yakir1111 שמתחילה ב "התפסות גורמת להתחממות, כאשר..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי yakir1111
התפסות גורמת להתחממות, כאשר המאוורר נתפס זה יוצר התנגדות ולכן החיווט מתחמם.

יקיר.


לא תמיד: לעיתים מותקן על המנוע PTC, שמנתק את המנוע עקב חום גבוה מידי.

חיווט למקומות חמים, עדיף שיהיה מבוסס על חוטי טפלון, אלא שהם יקרים יותר, ואצל יצרני הרכב מחשבים כל סנט בעלויות. ניתוב נכון של החיווט ,למשל על חיזוקי הפלסטיק של מיקום מנוע המאוורר במסגרת שלו, רחוק מבלוק/ראש המנוע/ראדיטור/מדחס/משאבה הידראולית, ימנע צרות, אלא שגם כאן היצרן מחפש לחסוך כל סנטימטר חוט, ויוליך את החיווט בדרך הכי קצרה, ולא בדרך הנכונה.

ביפניות בד"כ זה נעשה נכון, בצרפתיות זה זוועה, מנסיון.

הרבה שנים טובות יקיר.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
מוות למחבלים!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 18:26

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר