לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה --לשאלות בנושאי טלוויזיות, מערכות קולנוע ביתי, הגברה וסאונד - אנא פנו לפורום אודיו וקולנוע ביתי -- www.fresh.co.il/f=103 תגיות פורום: פורום אלקטרוניקה - פורום חשמל - שאלות בנושאי אלקטרוניקה - תכנון מעגלים - מעגלים מודפסים - פיתוח אלקטרוני - תכנון PCB - בקרים למנועים - תאורת לדים - תכנון דימר - מודינג - Arduino - מיקרו בקרים - שליטה על תאורה - שלט רחוק - משדר FM - תאורת LED - פתרון שאלות בחשמל - אלקטרוניקה תקבילית חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > חשמל ואלקטרוניקה
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #5  
ישן 06-10-2009, 07:23
  y-me? y-me? אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 03.11.05
הודעות: 98
טורנדו
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי y-me? שמתחילה ב "לוח מזגן שרוף"

לטובת הבאים אחרי - כך נפתר העניין:

עשיתי טלפונים למס חברות וטכנאים:

החלק עולה בין 350 ש" חלופי ועד 530 ש"ח "מקורי" בחברה (כנראה שגם הלוח המקורי הוא אוניברסלי) - זיהוי החלק במחסן נעשה לפי המס' על הקופסא והג'וק C138-1-3.
טכנאים רצו בין 850 ועד 1000 שח.
הדירה לא שלי ולכן התייעצתי עם בעל הבית שביקש להזמין את החברה למרות שאני הייתי מתקין לבד

בהתחלה היו קצת בעיות עם טורנדו וחשבתי שכל חוות הדעת שקראתי עליהם הולכות להתממש.

הבעיה הייתה שהמתאמת טכנאים לא יכלה לדעת את סוג המזגן ולכן לא יכולה לפתוח קריאה. המדבקה שמתארת את דגם המזגן פשוט התקלפה בשמש. הסברתי לה שבמחסן שלהם כבר נתנו לי הצעת מחיר לחלק הספציפי וזה מה שצריך שהטכנאי יביא. היא הייתה נחמדה מאוד אבל לא יכולה לזוז מהנוהל "הזמנת טכנאי" שדורש דגם.
בסוף סיכמנו שאשלח לה מייל עם תמונות היא התייעצה עם טכנאי ראשי ומייד תואם מועד.

הטכנאי הגיע באיחור 3 שעות תיקן והלך, כשהמזגן לא מקרר בטענה שהוא בהשהייה ושזה תיכף יסתדר - כמובן שזה לא הסתדר (מה שהיה לי ברור מראש, כי ראיתי שהבנאדם מחפף בעבודה - חוטים מחוברים בצורה רופפת, עבודה עם כלים מאולתרים וכו').
הוא השאיר קופסת חשמל פתוחה, מזגן לא סגור ובכלל כבר הצטערתי שלא התקנתי בעצמי את החלק.
הוא חייב אותי ב780 ש"ח והלך כשהוא לוקח (גונב) איתו את השלט הישן למזגן בטענה שצריך להזדכות עליו.

חצי שעה אח"כ כשהמזגן לא חזר לעבוד היו צעקות עם המוקד והם הכריחו אותו לחזור אחרי שעות העבודה, אבל הוא בא עצבני והמקצועיות שלו בטח לא השתפרה בשעות הללו וכמובן שהוא עזב אחרי עוד שעתיים עבודה בלי לתקן את המזגן.
אגב, הכרחתי אותו להחזיר את השלט. הוא עשה פוזות וצעקות ואמר שזה בחיוב אבל כשחייגתי למוקד לבקש שיחייבו אותי על השלט הנוסף הוא מייד החזיר וטען שהוא כבר יסדר את זה (כבר אמרתי גנב).

למחרת בבוקר מייד התקשרו מהמוקד וביקשו לשלוח טכנאי אחר. הסברתי שאני בעבודה אבל התקשרתי אליהם מייד כשסיימתי ותוך שעה היה אצלי טכנאי (שוב אחרי שעות העבודה הרגילות). הפעם מייד ראיתי שמדובר בטכנאי רציני שתוך שעה סידר גם את הכרטיס וגם את הבלגן שקודמו השאיר.

בסיכום הייתי מאוד מרוצה מהשירות של המוקד וסה"כ למעט הטכנאי הדפוק אני מרוצה מהתיקון ונראה לי תמורה לא רעה לכך שהזמנתי טכנאי מהחברה למרות הסטיגמה.

אגב תודה פופאי על העצות

נערך לאחרונה ע"י y-me? בתאריך 06-10-2009 בשעה 07:37.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 11:40

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר