לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום סלולרי | כל מה שקשור לתפעול\תקלות\שימוש במכשירים - בפורום תפעול מכשירים בלבד. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > סלולרי וגאדג'טים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 30-09-2009, 21:05
  Amir006 Amir006 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.03.05
הודעות: 46
מבולבל בזיון באורנג - מכשיר שנשלח למעבדה עם בעיה קטנה חזר טוטל לוס

רציתי להזהיר את כולם מהשירות הבזיוני שקיבלתי מחברת אורנג':
שימו לב (למי שאין כוח לקרוא שיתמקד בחלקים המודגשים):


בזיון מספר 1: שלחתי את המכשיר ה SE K610 שלי לתיקון במעבדת אורנג' עם בעיית "שן כחולה" קלה, המכשיר חזר אלי אחרי יום עבודה כטוטל לוס, כלומר לא ניתן לשימוש או לתיקון.
התעצבנתי, אבל מילא... יכול לקרות, ציפיתי שחברת אורנג' תקח אחריות על המקרה ותתן לי מכשיר נורמלי אחר (חדש או מחודש).
כאן מתחיל הזילזול האמיתי, חברת אורנג' טענה שהמכשיר התקלקל עקב קורזיה ולא בגללם, גם אם היתה קורזיה נשמע מגוחך שמכשיר יתקלקל בדיוק ב 24 שעות שהוא אצלם.
בזיון מספר 2: הפיצוי היחיד שאורנג' הסכימה לתת לי על הריסת המכשיר (לפני ויכוחים סוערים) היה 180 שקל זיכוי לשדרוג למכשיר חדש.
אחרי צעקות וריבים קיבלתי 360 שקל זיכוי לשדרוג. נראה לי קצת אבסורד שאצטרך להשלים עוד 1000 שקל כדי לקבל מכשיר ברמה שהיתה לי.
אחרי איום בתביעה, חזרו אלי עם הצעה קצת יותר טובה, אקבל מכשיר חלופי תמורת 330 שקל. לא ממש פייר אבל הסכמתי.
בזיון מספר 3: חזרתי לקחת את המכשיר התקול והרי זה פלא, החברה לא מצליחה למצוא את המכשיר בסניף (גם אחרי שעה של חיפושים)
למחרת נמצא המכשיר והוחזר לי. החלטתי לקבל את ההצעה למכשיר מחודש בתמורה ל330 שקל... עצוב, לא הוגן... אבל הלוואי שהסיפור היה נגמר כאן.

בזיון מספר 4: נשלח אלי מכשיר מחודש שלמרבה האירוניה ה"שן הכחולה" שלו לא תקינה ובנוסף הסוללה מתרוקנת אחרי 12 שעות ללא דיבור.
בזיון מספר 5: באותו הרגע הגעתי לסניף אורנג' הקרוב ומה מציע לי איש המכירות "החביב", לשלוח את המכשיר, שהרגע קיבלתי כמחודש, למעבדה לתיקון... חס וחלילה אמרתי, שלא יהרס לי שוב.
אחרי שסיפרתי לנציג השירוצ את השתלשלות האירועים הייתי מצפה לקבל במינימום טלפון מחודש אחר, ולא שוב לשלוח לחכות עוד כמה ימים לחזור לאסוף את המכשיר ולבזבז עוד קצת זמן ועצבים.

בזיון מספר 6: פניתי לנציב תלונות הציבור, הסמכות העליונה ביותר של אורנג, ומה קבילתי כפיצוי.... מכשיר מחודש אחר...
אחרי שיחות של שעות עם החברה, כתיבת מכתבים שונים, בערך 6 ביקורים במרכזי השירות שלהם, הפסד זמן עבודה, עצבים רבים ועוד, הגיעו מים עד נפש
לא הסמכתי לקבל יותר עלבונות ובזיונות, טיפול מזלזל ולא רציני בי כלקוח, וחוסר לקיחת אחריות של חברה גדולה כמו Orange.
אני בדרך לבית משפט לתביעות קטנות לתבוע את החברה על העוול שנגרם לי ולהעמיד את חברת Orange על מקומם.
בנוסף אני מתכוון להתנתק מהחברה לאלתר.

והכי חשוב רציתי לפרסם את סיפורי כאן בפורום שתדעו גם אתם להיזהר ולהשמר מחברה גדולה ודורסנית כמו חברת אורנג'.
מאחל לכם שלא תזדקקו לשירותי אורנג' בחיים,

המשך שבוע נעים,
אמיר
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 30-09-2009, 22:10
צלמית המשתמש של asafdr
  משתמש זכר asafdr מנהל asafdr אינו מחובר  
מנהל פורום סלולרי והלוחות.
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 27,883
שלח הודעה דרך ICQ אל asafdr שלח הודעה דרך MSN אל asafdr
לדעתי אתה קצת מגזים
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Amir006 שמתחילה ב "בזיון באורנג - מכשיר שנשלח למעבדה עם בעיה קטנה חזר טוטל לוס"

אני מבין אותך לגמרי ואני בטוח שכל אחד לא היה מרוצה אם גם לו זה קורה, יחד עם זאת, על פי מה שתיארת אורנג יצאו פה גדולים מעל ומעבר.
גם נתנו לך זיכוי לרכישת מכשיר חדש למרות שהם לא היו חייבים, המכשיר היה בלתי ניתן לתיקון ובטוח שלא באשמתם. יכול להיות באמת שהיה לו קורוזיה והתקלה של השן הכחולה היתה התקלה הראשונה הלא תקינה. לא כתבת גם על איזה מכשיר מדובר וגם לא כתבת האם היה לך שירות תיקונים ואחריות מקיפה או שלא וכמה זמן יש לך את המכשיר.
אנשים יצאו פה מנקודת הנחה שחברה סלולרית(שהיא חברה כלכלית לכל דבר) צריכה לעשות מעל ומעבר שהלקוח יהיה מרוצה ובכל מחיר, על פי מה שאני רואה פה הלכו מאוד לקראתך.
אני ממש לא חושב שיש לך פה על מה ללכת בתביעה משפטית, הרי בתי המשפט מסתכלים קודם כל אם הנתבע הלך לקראת התובע בדרך כל שהיא.
תעבור למתחרה, ואם יקרה לך דבר כזה בחברה המתחרה, גם ממנה תלך לחברה אחרת? זה לא הפתרון לאיים בעזיבה.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
Everybody Lies

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 30-09-2009, 22:34
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Amir006 שמתחילה ב "בזיון באורנג - מכשיר שנשלח למעבדה עם בעיה קטנה חזר טוטל לוס"

אני לא יודע מה הנוהל באורנ'ג, אך כאשר מכשיר כל שהוא נכנס לתיקון. אתה אמור לרשום מה לא עובד בו, באיזה מצב הוא נכנס לתיקון ומה אתה רוצה שיתקנו לך.
אם לא רשמת את אחד הפרטים הללו, כבר ירד הסיכוי שלך לזכות בתביעה.
מניסיון אורנ'ג שידרגו לי פעמיים את מערכת ההפעלה של המכשירים וזה גרם לבעיות עם הסוללה במכשיר של דור שלישי אחר ומכשיר דור שני אחד התחיל להתקע אחרי השידרוג. מאז אני רושם להם לא לשדרג כלום בלי רשות, מה מצב המכשיר ורק לתקן מה שביקשתי בלבד.

בכל הנוגע לזה שהם לא מצאו את המכשיר זה יכול לעבוד לטובתך. החוזה של בן דוד שלי עם פלאפון "נעלם" באופן מסתורי כאשר הכניסו אותו לחבילה אחרת בלי רשות, הוא הכין את החוזה שקיבל מהם (שמר אותו למזלו.) וזה מה שגרם לפלאפון לפצות אותו בצורה מלא עם מתנות מהחברה עם התנצלות מלאה. הם הבינו שעורך דין שלו ינצח אותם בבית המשפט לבד ויקח על זה הרבה מאוד כסף מהם. הם פיטרו את המנהלת והעובד של אותו סניף בנוסף על זה אחרי הפיצוי לבן דוד שלי.
ככה שזה לא רק אורנ'ג אלה גם פלאפון וסלקום. זה הרבה תלוי בסניף שנותן לך שירות וכיצד הוא מנוהל.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 01-10-2009, 14:34
צלמית המשתמש של stomer
  משתמש זכר stomer stomer אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 10.04.07
הודעות: 2,060
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי Amir006 שמתחילה ב "לצערי אין לי כל כך..."

אני מסכים עם asafdr.

שאתה מוסר מכשיר לתיקון אתה לא יודע מה הגורם לבעיה.
יכול מאוד להיות שהמכשיר היה מקורז שמסרת אותו לתיקון, מה שגרם לבעיית הקורוזיה.
שפותחים מכשיר וסוגרים יכול להיות שהקורוזיה השפיעה יותר על המכשיר.

הרבה לא מבינים שמשמעות של קורוזיה היא השבתה,
כי גם אם הם יצליחו לגרום למכשיר להיות "תקין" - במקרה שלך שהBT יעבוד,
הקורוזיה אינה ניתנת לתיקון באופן מלא.

עצם העובדה שהם הציעו לך פתרון חלופי, זה יפה מאוד וזה משהו שהוא מעבר לאחריות שלך,
שאגב עדיין לא ציינת באיזה אחריות אתה נמצא ומה התנאים לאחריות שלך.
הם לא מחוייבים לתקן מכשיר במצב הזה.

מעבר לכך שלדעתי צריך לעשות הפרדה מוחלטת בין מכשירים לספקים.
זה יעשה לכולנו חיים הרבה יותר קלים.
_____________________________________
תומר
תפעול מכשירים, סלולרי וגאדג'טים

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 01:14

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר