01-10-2009, 12:30
|
|
|
|
חבר מתאריך: 30.05.02
הודעות: 8,838
|
|
כמה שזה לא נעים, תתחיל לצעוק. אין ברירה, השירות בארץ חרא הרבה בגלל הלקוחות שצועקים למרות שלא מגיע להם כלום. אבל מי שנדפק מזה בשורה התחתונה הם הלקוחות הטובים שלא אוהבים לצעוק על כל שטות.
אבל כבר אין מה לעשות, ניסית להיות לקוח נורמאלי, ניסית לקבל את מה שמגיע לך וזה לא עזר, אז תעבור לאסטרטגיה לוחמנית יותר. תתקשר ותבהיר להם שלא התנתקת בגלל שהבטיחו לך מבצע מסויים (הכל מופיע להם במחשב) תגיד שאתה רוצה פתרונות עכשיו ואתה לא מוכן ששוב יבטיחו לך הבטחות בלי שיתקיימו, תדרוש לדבר אם מישהו שיכול לנתק ואם הוא לא מסוגל לשנות את המחיר אז שינתק אותך באותו רגע, אם אומרים לך שיתקשר נציג עוד מעט אז תגיד שיש לך זמן ואתה מוכן להישאר על הקו, כל פעם שהם מתעקשים איתך תגיד להם שיסתכלו בהיסטוריה שלך ויראו כמה הם הטרידו אותך עד עכשיו ושכבר אין לך שום אמון בחברה ולכן אתה לא רוצה לנתק את הטלפון עד שלא ימצא פתרון. תסביר יפה לנציגים שאין לך שום דבר נגדם ואתה יודע שהם עושים את העבודה שלהם, אבל עבודה בצינורות הרגילים נכשלה.
אין מה לעשות, יש גבול לכמה צריך לסבול, אין שום סיבה שתהיה בחוזה עם חברה שגוזלת ממך כסף (זה גזל, אין לזה שם אחר) ואם להם אין בושה לגנוב ממך אז לך לא צריכה להיות בושה להיות לקוח לא נחמד.
_____________________________________
הגלריה שלי בפליקר
|