30-10-2009, 10:51
|
|
|
|
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 29,140
|
|
ציטוט:
במקור נכתב על ידי sheep
אם יחוקקו חוקים רק לפי מה שאנשים לא עושים, הם יהיו חסרי משמעות
זה שאנשים עוברים על החוק, במיוחד בחוקים שמסדירים התנהגות לא נאותה בין שני אזרחים, אומר שהעבריינים לא בסדר, לא החוק.
ומי קובע שהחוק הזה מסדיר התנהגות נאותה? אתה. אני טוען שהחוק הזה לא מאפשר התנהגות טבעית ונורמלית ולכן החוק הזה לא נורמלי.
אף אחד לא אמר לה להעסיק מישהי שנראית לה לא מתאימה.
פה הייתה סטודנטית חמודה כביכול, רצתה להיפגש איתה שתתרשם שהיא נחמדה ומתאימה, למרות שהיא גינתה אותה בשל היותה ערביה, ואפילו לזה היא לא הסכימה - רק כי היא ערביה.
א. היא לא גינתה אותה בשל היותה ערבייה בשום פנים ואופן, לא יודע מאיפה לקחת את זה
ב. אלדד לא הסכימה להפגש איתה מכיוון שידעה שלא תעסיק אותה. המניע לאי ההעסקה (כפי שמוסבר היטב בקטע) הוא העובדה שלמרות שכפרטים הערבים יכולים להיות אנשים נחמדים, מקסימים וטובים הערבים כקולקטיב הם אויב של העם היהודי. מכיוון שהקולקטיב הערבי אינו מסתפק בסכסוך צבאי ונוטה לחסל גם אזרחים יהודים - זכותה של אלדד לחשוש מכך.
ג. אופיר רחום היה נער שגלש בפורום הזה, אמנא מונא הייתה ערבייה נחמדה ששוחחה איתו. הוא דווקא הסכים להפגש וכולנו יודעים איך זה נגמר. אופיר נגמר.
זו - גזענות חסרת גבולות.
לא - זאת הפעלת שיקול דעת טבעי , כמו שלא תלך בשוק של איסטנבול עם הארנק גלוי למרות שאין ספק שלא כל המהלכים בשוק הם גנבים כך גם ההתנהגות שלה היא טבעית ועובדה שאיננה גזענית מכיוון שמשפחתה לא נהגה כך בעבר כשהפלסטינים היו הרבה פחות אלימים
ובנימה מעט אישית, אני לא יודע אם יש לך ילדים או לא, אבל אני כמעט בטוח שלא היית מעסיק ערבייה כאומנת שלהם.
-
|
|