לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #8  
ישן 12-12-2009, 20:55
  overclock overclock אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.07.05
הודעות: 1,298
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "לא רמזתי שיש לי כוחות..."

אבל ככה זה בארץ שלנו... אני לא רואה אנשים לומדים באוניברסיטה מחשבים כדי להתקבל ל-KSP או לא**בורי.
גם בצבא היתה ירידה חדה באיכות הקצינים בעשור האחרון (אולי המשבר הכלכלי יבלום/או כבר בלם את זה). הטובים רוצים כסף קל ומהיר, וחנויות המחשב או הצבא לא מספקים את זה (ברוב המקרים)...

אני מכיר לעומק רק רשת גדולה אחת ואני יודע שהיא לא תקרוס (ואתה יכול לצטט אותי בזה). אבל בסופו של דבר, רמת איכות בשירות תוכל לראות רק בחנות של מוכר אחד או שניים שהוא גם הבעלים ורצוי עם יכולת עבודה ומתן שירות של בן 40 פלוס (מהדור ההוא...)... קשה לראות כאלו היום.

מה גם שבכל חנות גדולה בסופו של דבר יצטברו מספיק לקוחות שישבעו שהם קיבלו שירות נהדר ומספיק לקוחות שישבעו שהם לא ימליצו לקנות בה אוזניות, ככה זה.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 12-12-2009, 21:40
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי overclock שמתחילה ב "אבל ככה זה בארץ שלנו... אני..."

חבר טוב שלי הוא בעל חנות מחשבים (קטנה). הוא איש די איכותי (אמנם לא אקדמאי במיוחד). יכול להיות שהוא היוצא מן הכלל, ושבאמת בחנויות ורשתות המחשבים מעסיקים כל מיני עובדים זמניים וסטודנטים במכללות סוג ג'.

אני יכול להעיד על כמה חבר'ה בסניף של רשת באג (שלא בדיוק מהווה את כוס התה שלי), שנמצאים שם כמה שנים ובינתיים עושים רושם די רציני. אני יכול גם להעיד על שאר החנויות בירושלים, שהסיכוי שכף רגלי תחצה את מפתנן אפסי.

אין לי דבר וחצי דבר נגד חנויות ורשתות מחשבים. אני לא מייחל לקריסתן ואני לא מחכה לרגע בו תפשטנה רגל. אני פשוט אדם מפוכח - ברמת השירות בארץ כמעט בלתי-אפשרי להחזיק עסק, ואין נאמנות של לקוחות. רוב הרשתות מפרסמות רק דבר אחד: מחיר זול. אותי לימדו כלל חשוב מאוד... "זול זה יקר".

הישראלי הממוצע חושב תמיד שהוא הכי חכם. "אותי לא ידפקו, אבל את כל השאר כן". וכשדופקים אותו כפול הוא תמיד מוצא תירוץ, ותמיד מסרב להכיר באמת כלכלית יסודית: "הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם. מה שבא בקלות, באותה הקלות ייעלם".

לצערי, אין לי בשורות נעימות ותחזויות אופטימיות. המצב יתדרדר (כל חנות ורשת שנסגרות רק מקטינות את התחרות), וכולנו עוד נתגעגע לימים בהם יכולנו לבחור באיזה רשת ירמו אותנו.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 14-12-2009, 14:13
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי linuxsboot שמתחילה ב "מצד שני Rationalist, יש גם צד..."

הבעיה היא שזה לא קורה. אני לא מכיר חנות/רשת מחשבים שנפתחה בתקופה האחרונה מתוך מחשבה על שיפור השירות, התמיכה והאחריות.

ההיפך קורה - יותר ויותר חנויות צצות כפטריות אחרי הגשם, עם מדיניות הוזלה של מחשבים מוגמרים (מחשב ב-1,300 ש"ח, למשל). במקום לשים דגש על איכות, הופכים להיות מחסן המוני של חלקים וחלפים ממקורות מפוקפקים.

איכות הטכנאים נגזרת מהצורה בה רואים בעלי החברה את עובדיה - כח עבודה זול ולא-מיומן, שכל תפקידו הוא לתמוך במערך המכירות. מוכר כזה יכול למכור אתמול נעליים, היום מחשבים ומחר מלפפונים. אין התמקצעות, אין מקורות ידע ואין הסמכות ובחינות. הכל שטחי.

רשת שתגבה יותר מלקוחות, ותשלם יותר לעובדים, תוכל לעשות מהפך רציני בשוק הישראלי. זה כמובן לא יקרה, כי הצרכן הישראלי יישאר נחות - רוצה כמה שיותר זול, ובטוח שאם דופקים את כולם "חוץ ממני", הכל בסדר.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 15-12-2009, 11:07
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 14 שנכתבה על ידי linuxsboot שמתחילה ב "הסמכות ובחינות לא אומר, שאותו..."

הסמכות ובחינות תורמות לנרמול של השוק, ויוצרות אפשרות כמותית למדידת הישגים.

כמי שהתפרנס למחייתו כמה שנים מהוראה בתחום מקביל (תכנות), אני לא מחזיק יותר מדי מעצם ההסמכה ו/או מעבר בחינה, אבל סביר להניח שאדם שבחר להתמקצע בתחום מסוים, ומוכן להשקיע זמן, כסף ומשאבים נוספים בכך, יהיה מיומן יותר מאדם שלא בחר בדרך זו.

חשוב לי להדגיש שאינני מתייחס להסמכה מאיזה מכללה קיקיונית ולא מוכרת. אני מתכוון יותר להסמכות כמו אלה שמיקרוסופט, סיסקו וכו' מציעות.

אגב, ההסמכה מאפשרת למעביד לשלם יותר לעובד, כתגמול מקצועי. כך המעסיק "מחזיר" לעובד על ההשקעה בתחום העיסוק שלו (או בכלל). אם הרשתות היו משלמות לעובדיהן כפועל יוצא של מידת ההשקעה, הרצינות וההתמדה שאלה מפגינים, השירות היה משתפר פלאים.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #18  
ישן 15-12-2009, 17:35
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 17 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "האחריות היא של המשרד הממשלתי..."

MCSE דורש לפחות ידע של 3 יחידות באנגלית מינימום. דבר, שרוב הטכנאים, שעושים את הקורסים של הטכנאי pc למשל לא קרובים אליו. ספר של כיצד להתקין מעבד באנגלית הם לא מסוגלים לקרוא ולהבין אז אתה מדבר איתי על MCSE עוד? מי שאשם זה מה"ט.

MCSE זהו קורס יקר מאוד יחסית לתוכן שלו.
רציתי להירשם MCSE, אבל המחיר אחרי הביקורות שקיבלתי על התואר הזה בפרש היו רעות ואותו מוסד דרש 17,000 ש"ח לקורס של שנה שלמה. שנה בטכניון לא עלתה לי ככה לשם ההשוואה.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #23  
ישן 15-12-2009, 17:40
  מצפון מצפון אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.12.01
הודעות: 8,479
בתגובה להודעה מספר 21 שנכתבה על ידי linuxsboot שמתחילה ב "אם אתה מדבר על היוזר עליו אני..."

חיפשתם אותי ?
כנראה שהרציונליסט התגעגע....

אז לא הגנתי על KSP כך שיכול להיות שלא אליי התכוונתם....

בכל מקרה, מרדנית היתה רשת ככל הרשתות.
מכרה את אותו הציוד שכולם מכרו.
לא ציוד גנוב, לא ציוד מזוייף אלא את אותו הציוד שהחנות הכי טובה בארץ רוכשת.
אני מדבר על מעבדים ודיסקים וציוד סטנדרטי , ולא על לוחות או מארזים או ספקים מיוחדים.
רמת השירות אולי היתה נמוכה, אבל כמקובל בענף.

זה נחמד לראות דרישות של הציבור לשירות, וגם ככה צריך להיות.
מצד שני, כולם רוצים מחשב, כולם רוצים בזול, אבל לא אכפת להם שבעל העסק מפסיד כסף.
אז זה מה שקורה.

שוק המחשבים רווי ברמות כואבות.
לא רק בישראל אלא בכל העולם.
מכיוון שבישראל תופעת חנויות פינת הרחוב - STREET CORNER SHOPS מפותחת הרבה יותר מבעולם, יש יוצאים מן הכלל לטובה או לרעה, אבל בגדול זה גורם להצפה של מחירים נמוכים ולהתדרדרות מחירים ושירות.

אז נעבור למספרים, הרציונליסט יכול לאשר, או להגיד שאינו יודע, אבל לא לסתור.
רק שים לב כמה כבוד הוא מקבל אצלי, הוא בתור אחד שאין לו כבוד לגיל, או לנסיון, או לכלום.
מתח הרווחים בתחום המחשבים לא מאפשר לקיים עסק כמו שצריך.
על חלקי מחשב מרווחים אחוזים בודדים.
על מחשב קומפלט לעתים גם פחות.
הישראלי שקונה מחשב רוצה את הכי זול, לכן המחיר יורד גם ברשתות/חנויות טובות מאחר והן רוצות להתמודד במחיר.
הישראלי רוצה גם שרות טוב ואחריות 3 שנים במקום בו רכש.
האם הוא איפשר למקום להתקיים ? ברור שלא. הוא מצץ את דמו ואת רווחיו.
האם הלקוח אשם ? לא ממש, אבל זו המציאות עם כמה שהיא כואבת או לא הוגנת.
קשה ליצרניות החומרה, קשה ליבואנים, למפיצים ולחנויות.
הכל נמצא בעיתוני הכלכלה, ולא בראש שלי.

לגבי מרדנית, עוד סיפור עצוב שאין בו שום כוונה רעה.
מרדנית שהיא רשת די וותיקה בניהולו ובבעלות משה כבן ידעה ימים יפים יותר ויפים פחות.
משה כהן גם חבר שלי, לכן אואשם בחוסר אוביקטיביות ואולי בצדק.
בכל מקרה, מר כהן גם בימים קשים תמיד דאג לחובותיו.
אינני בקיא בפרטי המקרה הנוכחי, אבל זו תולדה של מצב קשה מתמשך.
בלי קשר משה כהן עבר טרגדיה אישית והוא חולה קשה, כמובן שזה לא עוזר לאף אחד אם ישאר בלי אחריות.

בכל מקרה, שוק המחשבים לא יהפוך לרווחי בעתיד הקרוב הנראה לעין, אלא יתרוקן מכמה שחקנים שאולי יאפשרו לשאר העסקים להעלות קצת מחירים ולא לקחת כל עסקה, בשביל שיוכלו להמשיך ולתת שירות ואחריות גם בעתיד.
אני מכיר לא מעט עסקים שבתקופה האחרונה הצטמצמט ובוחרים ללכת על בטוח, ולא לקחת כל עסקה בכל מחיר, עד יעבור זעם.
צמצום מספר יבואני הדיסקים למשל גרם לעליית מחיר בשנים האחרונות, ואפשר לחזור ולנשום ולא לעבוד בחינם ולהתפלל שאף צ'ק לא יחזור ואף דיסק לא יקרוס.

במחשבים זול זה יקר פועל לשני הכיוונים ולמעשה הזול הזה גורם לחוסר אפשרות להרוויח ולקריסת עסקים.
_____________________________________
אלו העקרונות שלי, ואם אתה לא אוהב אותם, ובכן, יש לי אחרים.
Groucho Marx

'In the End We Are All Alone, and No One is Coming to Save You''
john reese

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #26  
ישן 15-12-2009, 17:49
צלמית המשתמש של Zed3
  Zed3 Zed3 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.11.05
הודעות: 5,696
בתגובה להודעה מספר 25 שנכתבה על ידי מצפון שמתחילה ב "."

לא יודע, הרי בחרת לשרבב את העובדה הזו לתגובה שלך בסופו של דבר.
שמע, עם חלק מהדברים אני מסכים, בעיקר לגבי היחס והגישה של הישראלים.
מאידך, מי שדחף, קנה סטוקים והמשיך למכור Pentium D לכל דורש היו הרשתות הללו.
הרשת לא יכולה למכור מחשב גרוע ולא לצפות שלקוח יתלונן או יהיה מאוכזב כאשר תהיה תקלה.
מה גם שלרוב לא טורחים להסביר ללקוח מהן המגרעות של המחשב.
הנה, היום ממש, הייתי באיזו רשת, וקניתי רכיבים עבור מחשב משרדי (החלקים הסתכמו ב-1600 ש"ח).
המוכר, מצדו, ניסה לדחוף לי בכוח את אחד הזוועות שהם מוכרים (ב-1300 ש"ח).
אז במקרה הזה, ההפך הוא הנכון.
מי שדוחף את הפירסומים של המחשבים הגרועים הללו הן החברות עצמן ואינן יכולות לבוא בטענות לצרכנים.
מי שמוכר מוצר גרוע לצרכן, לא יכול לבוא בטענות לצרכן.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #28  
ישן 15-12-2009, 20:21
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 27 שנכתבה על ידי מצפון שמתחילה ב "נמשיך פה אני ניסית ילהעביר..."

רואים שלא רכשת ברשתות/חנויות אמינות, אם כן היית יודע, שלא כולם חייבים לרמות או למכור לך זוועה. הזהרתי אנשים מלגיע למרדנית עוד לפני, שהם פשטו רגל. המשפחה שלי רכשה מהם מחשבים מאז, שהרשת קמה ועבדה מאותו בית קטן בחיפה והייתי בין הראשונים במשפחה שלי, שעזב אותם אחרי ,שהבנתי, שמשהו שם מסריח מאוד. תנסה לרכוש מחנות אמינה ותראה את ההבדל ממליץ לך לנסות.

בת דודה שלי, למרות שהזהרתי אותה רכשה מהם מחשב ולמזלה צעקה ועשתה להם כאב ראש רציני בשעת עומס של מכירות מול כל הלקוחות הרבים אז הם כיבדו את האחריות על מחשב בלי ברירה, שנרכש מהם לפני כמה ימים לשם שינוי. זאת הייתה הפעם האחרונה, שקרוב משפחה שלי ביקר במרדנית, אחרי זה הם האמינו לי סוף כל סוף. למען האמת חבל הייתה חנות אמינה בעבר עם יחס הוגן ולא רימו אף אחד עד, שנפלו לרמה של ksp ושאר החנויות באותה רשימה.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #32  
ישן 15-12-2009, 17:47
  מצפון מצפון אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.12.01
הודעות: 8,479
בתגובה להודעה מספר 24 שנכתבה על ידי Zed3 שמתחילה ב "סלח לי, אך מה בין הטרגדיה..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי מצפון
בלי קשר משה כהן עבר טרגדיה אישית והוא חולה קשה, כמובן שזה לא עוזר לאף אחד אם ישאר בלי אחריות.
.


מספיק טוב ?

אין שום קשר בין הדברים.
אבל ההתנהלות הקלוקלת היא של שוק המחשבים החל בצרכנים וקלה בסוחרים.
צריכים שניים לטנגו וצריכים שניים בשביל לקנות חלק/מחשב
אחד שיחפש את המחיר הכי הכי זול, ואת השני שימכור לו.
אז מצטרף השלישי למשוואה והוא חבר של האחד, והרביעי היא חנות שרואה מחיר וחייבת לעמוד לעמוד בו, או שלא....
וככה בסוף כולם מפסידים.
מרדנית לא יוצאת מן הכלל.
לא לטובה וגם לא לרעה. סטנדרטי לישראל
_____________________________________
אלו העקרונות שלי, ואם אתה לא אוהב אותם, ובכן, יש לי אחרים.
Groucho Marx

'In the End We Are All Alone, and No One is Coming to Save You''
john reese

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 07:22

הדף נוצר ב 0.08 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר