לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה פורום זה מיועד להחלפת דעות בלבד. אין באמור בפורום זה משום תחליף לייעוץ משפטי מקצועי ואין להסתמך על הנכתב בו חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > השכלה כללית > משפטים וצרכנות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 12-01-2010, 16:02
  benner2 benner2 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 09.03.09
הודעות: 9
נציגי פלאפון מרמים ומשקרים

לאחר כ10 שנים עם חברת פלאפון,יש בחברה טרנד קבוע וחוזר שהתגבר בשנים האחרונות,
נציגי החברה מספקים ללקוחות הפרטיים ללא היסוס מידע חלקי ,מטעה,ביודעין מתוך מטרה ברורה לשדרג ולהחתים אותם על התחיבויות,בהנחה נכונה שגם אם יעלו על התרמית מאוחר יותר המערך המשומן הכולל צעירים חיכניים וחלקי לשון המוכנים לתת פיצויים קטנים ומתנות קלות יצליח לטשטש את התרמית ולרצות את הלקוחות,הלקוחות בעלי משפחות ,פשוט מתוך ייאוש משלימים עם ההתעללות ואולי מתוך ידיעה שלמעלה בחלונות הגבוהים החל משר התיקשורת המשוחד ועוד חברי כנסת מושחתים נותנים גיבוי לחברות התיקשורת שמרוויחות מליארדי שקלים וממומנות במינוף אדיר תוך שימוש בכספי ציבור,

בגלל שאני לא מוכן לקבל את הנ"ל, התנהלותי עם פלאפון בשנים האחרונות כרוכה בהרבה שיחות ברור,שבהן אני מקלף את שכבות הרמאות עד שאני מגיע לגרעין האמת,אך הם לא מוכנים ללמוד לקח וכעבור זמן מה מתחילים מחדש בהטעיות וחוזר
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 05-02-2011, 20:52
צלמית המשתמש של אלמר פאד
  אלמר פאד אלמר פאד אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.07.08
הודעות: 21
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי Itzik4x6zh שמתחילה ב "וזה מראה כמה אתם משומנים..."

רק הערה קטנה:
אני לא קשור בשום צורה לפלאפון וממש לא בא להגן עליה, אבל מרוב שאנחנו כל הזמן חושבים איך לתקוף ולהתלונן כי כל החברות טועות ועובדות עלינו והרי אנחנו תמיד צודקים, אז לפעמים אנחנו לא שמים לב בכלל מה אנחנו אומרים/כותבים העיקר שזה יהיה נגד החברה.
למה שהנציג ישלח הודעה אישית למישהו שפירסם את זה בפומבי? זה הרי מטרתו של פורום, לא? מה לעשות שאם הוא היה שולח לו הודעה אישית אז אתה ואני לא היינו יודעים כלל על ההתכתבות ביניהם וזה חלק מהרעיון. זה בכלל לא קשור ל"רעש", זה הבסיס הפשוט ביותר, מעבר להיגיון, של קשר מסחרי (לא אשתמש במונח "יחסי ציבור" כי אז תחשוב בכלל שאני שייך אליהם).

בכל מקרה, וזה מופנה גם לעו"ד מתחתיי - לא תמיד צריך לתקוף. ואם רוצים - אז נקודתית. אחרת זה סתם מוציא את התוקף רע (ולא את המותקף). תאמין לי ש"פלאפון" או כל חברה אחרת לא מתרגשת מתקיפות כלליות כאלה, אלא להפך (קורס בסיסי ב"תקשורת שיווקית" יסביר זאת).
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 05-02-2011, 21:11
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי עו"ד אחד שמתחילה ב "פניות בציבור פלאפון"

זה כל השוק בישראל ככה עובד והבעיה היא עמוקה יותר וזה כולל את אורנ'ג וסלקום.
לי עכשיו אורנ'ג עושים טעות בחשבון כבר שני חשבונות ואני לוקח עו"ד ושולח להם מכתב דרכו ,ואז הכל יהיה בסדר.
מקרים נוספים לדוגמא אח שלי ומכתב מעו"ד שסידר את הבעיה מיד עם אורנ'ג, דוד שלי עם פלאפון ושוב עם עו"ד ויש גם מקרים עם סלקום. החברות בישראל כולן מבינות דבר אחד וזה לקוח עם עו"ד.

פניות הציבור מטעם המדינה עובדים לאט למדי ולכן עו"ד פרטיים יכולים לעשות מזה כסף קל ואני אומר לך מניסיון כלקוח.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 29-03-2011, 09:40
צלמית המשתמש של jolynana
  jolynana jolynana אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.04.03
הודעות: 2,628
מחזק אותך
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי benner2 שמתחילה ב "נציגי פלאפון מרמים ומשקרים"

הצטרפתי לפלאפון בדצמבר שנה שעברה , אחרי 13 שנה בסלקום וזו אחת הטעויות הכי גדולות שעשיתי.
הסוכן נתן לי 5 גיגה גלישה בפורטל שלהם בחינם . חייבו אותי 100 שקל על גלישה של 1 מגה , החליטו שלא מגיע לי הגלישה בפורטל - אחרי שיחה עם 6 אנשים עוד כמה שהפסקתי לספור אותם בצ'אט באינטרנט ואחרי ששלחתי להם את הדף שרשם לי הסוכן שלהם שבו רשום שיש לי 5 גיגה גלישה בפורטל הסכימו "לוותר לי" והזהירו אותי שלא אעז לגלוש להם שוב בפורטל (למרות ששכמו שכבר ציינתי אמור להיות לי 5 גיגה)
יש להם רשת שקיימת אך ורק לאייפון- בגלל הדרישות המיוחדות שלהם של הרשת אתה חייב לקנות מהם את המכשיר (תדר 850 בטלפון שזה מה שפלאפון משתמשת נדיר למצוא) הבעיה שאם לא קנית אייפון או סמסונג גלאקסי אי אפשר לגלוש כמעט לשום מקום - יש לי מכשיר של סמסונג שאפילו את הדף הראשי של YNET הוא לא מסוגל להעלות , מכשיר שהסוכן הילל ושיבח וגם מכר לי איתו חבילת אינטרנט של 2 גיגה.
בטלפון אי אפשר להשיג אותם בכלל וכשכבר תפסת מישהו אז זה לא הוא מטפל בזה והוא מעביר אותך לבא בתור (כשאתה מתייבש על הקו) שמעביר אותך בתורו לבא אחריו עד שקורה אחד משני דברים
א. המערכת מנתקת אותך
ב. נגמרות לך השעתיים ביום שהחלטת להקדיש לטיפול בפלאפון
מזל שיש להם את השירות של הצ'אט באינטרנט ומזל גדול שלי הוא שאני יושב כל הזמן מול מחשב עם אינטרנט כדי להתעסק בשטויות האלה .

הנה אנשי פלאפון יקרים שקוראים זאת - אני מאתגר אתכם !
_____________________________________
וכשאתה הורג אדם - אתה רוצח , הרוג הרבה -אתה כובש , הרוג את כולם - אתה אלוהים !
גבירותיי ורבותיי המושבעים - האם הגעתם להחלטה ?
כן , כבודו . מצאנו את הנאשם אשם בכל הסעיפים ,על פשעים כנגד כל האנושות.
על פי החלטת המושבעים הצודקת והכוח שהופקד בידי ע"י המדינה אני שולח אותך בזה למאסר בלי אפשרות לחנינה לכל החיים !
חיים ? מה אתה מתכוון חיים ? אין לי חיים !
ילד , הנשמה שלך מוטב כי היא שייכת לישו ,מממממ... כי הישבן שלך שייך לי !

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 05-05-2011, 21:17
  shigaugi shigaugi אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 05.05.11
הודעות: 5
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי benner2 שמתחילה ב "נציגי פלאפון מרמים ומשקרים"

שלום ללקוחות פלאפון ולכל נפגעי "שיטת מצליח"

אנחנו קבוצה של לקוחות מאוכזבים של חברת "פלאפון" שנמאס לנו שכל חודש פלאפון לוקחת מאיתנו במרמה סכומים ללא אישור ו/או לחילופין לא מקבלים את מה שהובטח לנו במעמד חתימת החוזה (הטבות, הנחות וכו').
זיהינו דפוס התנהגות שחוזר על עצמו במקרים רבים, בהם לקוחות פונים לשירות לקוחות פלאפון להסדרת הנ"ל, והובטח להם שהנושא בטיפול והנושא יסודר. אך במשך חודשים זה נגרר ונגרר ובינתיים אף אחד לא מטפל או מסדר את ה"טעות" (מרכאות בכוונה, כי לעניות דעתנו זו שיטה, ולא טעות. והשיטה נקראת "שיטת מצליח" למי שלא מכיר).

החלטנו לעשות לזה סוף, ולהתארגן יחד על מנת לקדם תביעה ייצוגית בנושא.

אם זה משהו שרלוונטי לגביכם, והייתם רוצים לעזור או לקחת חלק בתביעה זו, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו, ואף לפרסם אצלנו את המקרה שלכם כדי שנראה אם הוא מתאים להיות חלק מהתביעה הייצוגית:

http://www.facebook.com/pages/תביעה...143411335732301


ביחד נצליח לנצח את "שיטת מצליח", ואף לנקות ולו מעט מהריקבון שדבק במדינה שלנו
נשמח לכל עזרה ושיתוף פעולה. הצטרפו עכשיו לקבוצה שלנו
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 07-06-2012, 00:31
  Taliaco Taliaco אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.06.12
הודעות: 1
שירות גרוע מחברת פלאפון ממש אכזבה
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי benner2 שמתחילה ב "נציגי פלאפון מרמים ומשקרים"

*שלום אני זוהר כהן מטבריה אני משתפת אתכם בחווית השירות הגרועה שקיבלתי, אני לקוחה של פלאפון המון שנים מאז שיש לי פלאפון ברשותי 9 מנויים פעילים,*לאחרונה (3 חודשים אחרונים ) הבחנתי בחיובים נוספים באשראי שלי מעבר לחיובים השוטפים מדי חודש, כמובן שאני לא מכירה את החיובים הללו. פניתי לשירות לקוחות המתנתי שעות כדי שיענו לי ועד שענו הסברתי שאני לא מכירה את החיובים לאחר מספר בדיקות שערך הנציג שקוראים לו במקרה גם זוהר נאמר לי שהוא לא מוצא את החיובים שאני מדברת עליהם ושעלי לשלוח לו תדפיס של חברת האשראי, כמובן ששלחתי ווידאתי שזה הגיע לו הוא ראה את החיובים בתדפיס ואמר לי שיחזרו אלי ממוקד הכספים להסביר לי על מה החיובים או לחילופין לזכות אותי עבורם, הוא אמר שיחזרו אלי ביום רביעי ב-04/06/12 בפועל אף אחד לא התקשר. היום *06/06/12 בשעה 16:43 התקשרתי למוקד 166 כמובן שענו לי אחרי חצי שעה בשעה 17:15 נציגה שאני לא יודעת את שמה ענתה לי ואמרתי לה שהיו אמורים לחזור אלי ממוקד הכספים ולא חזרו ושאני מאוד כועסת, הנציגה אמרה לי אני מעבירה בקשה שיחזרו אלייך ממוקד הכספים. כמובן שלא הסכמתי רציתי תשובה מיידית ואמרתי לה שזה לא ייתכן שמסכמים איתי שיחזרו אלי ולא רק שלא חוזרים אלי עם תשובה אלא שלא חוזרים אלי בכלל להגיד לי זה בטיפול ויקח לנו עוד כמה ימים להחזיר תשובה. ואז הנציגה ה״נחמדה״ וה״סימפטית״ של מוקד 166 בפלאפון התחילה להתעקש איתי אמרה לי שלא ניתן לקבל תשובה מיידית ביקשתי לדבר עם מנהל היות והנציגה לא הבינה את כעסי והתנהגה בניכור, ובחוסר סימפטיה מובהק נאמר לי שאני לא יכולה לדבר עם מנהל. התעקשתי בתור לקוחה זאת זכותי לדרוש לדבר עם מנהל וביקשתי שוב שתעביר אותי ואז הגיע השיא הנציגה של פלאפון שמייצגת את חברת פלאפון הגדולה אמרה לי: *״מצטערת לא ניתן להעביר אותך למנהל שיהיה לך יום טוב״ וניתקה לי את הטלפון!!!!!! בתור לקוחה של שנים בפלאפון שמשלמת תמיד בזמן ומשלמת סכומי עתק מדי חודש אני חושבת שזאת זכותי לקבל שירות מינימאלי אני חייבת לציין שהיתה לי מחשבה לעבור לחברת הוט מובייל בגלל המחירים והשירות הלקוי שנתקלתי בו לאחרונה בפלאפון, בסופו של דבר החלטתי להישאר בפלאפון כי אני רגילה לחברה כמו שציינתי כבר שנים, להתנהלות וכו... אני יכולה להבטיח שאחרי השיחה עם הנציגה היום החלטתי באופן סופי שאני עוזבת את חברת פלאפון עם 9 המנויים שלי לכל חברה אפשרית אחרת העיקר לא להישאר בפלאפון. אחרי השיחה עם הנציגה היום הרגשתי שפלאפון לא מכבדת את הזמן והכסף שלי כלל, התאכזבתי לחלוטין ואני ממש מוטרדת והמומה לא ציפיתי לקבל שירות כזה פשוט חבל !!!
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 18:57

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר