16-01-2010, 08:43
|
מהנדס אווירונאוטיקה, עוסק במגוון נושאי תעופה שנים רבות
|
|
חבר מתאריך: 17.07.05
הודעות: 6,249
|
|
לא יודע מה מקור הדיעה שלך
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי blancoynegro שמתחילה ב "חיל האוויר: הקמת שדה תעופה בינ"ל בנבטים תפריע לפעילות החיל"
אבל כדאי לקחת קצת מפות ולעבור עליהן. איני יודע גם מתי היית באזור.
אם משדרגים את הרכבת לב"ש, הרי שזה טוב גם לנבטים וגם לחצרים. פרט לעובדה שולית קטנה (שכבר הוזכרה על ידי ביטיס). מסילת הרכבת , בדרכה לדימונה עוברת כיום כק"מ מנבטים, בעוד שחצרים מעל 10 ק"מ מבאר שבע.
אם צריך כביש מהיר, הרי הכביש שמגיע לב"ש טוב לנבטים בדיוק כמו לחצרים, אם לא מעבר לכך. ראה את התשתיות שנבנו כעת, שרובן בצד המזרחי של ב"ש.
מצד שני - "שדה בנבטים יהיה רחוק מהכל " מאיזה "כל"? שדה במגידו נמצא במקום שמצפון לו (מעבר לו) אוכלוסיה רבה מאד וערים רבות. מעבר לנבטים האוכלוסיה מצומצמת.
כך שנבטים עדיף על חצרים, שלא להזכיר את פעילות בי"ס לטיסה בחצרים, שלא מתקבל על ההדעת פעילות שלו במקביל לטיסות אזרחיות.
מצד שני:
פעילות אווירית בנבטים תפריע במישרין לפעילות חיל האוויר בבסיס (בו יש כעת הרבה טייסות) בעוד שפעילות במגידו היא מחוץ לבסיס רמת דוד ורק צריך לתאם את נתיבי הכניסה והיציאה. ההקפות מופרדות למדי.
לגבי זיהום אוויר - ובכן, תושבי הנגב לא פחות חשובים מתושבי הגליל.
בדוק גם במדויק את המרחק ממרכז הארץ לנבטים ולמגידו. ההבדל לא צריך להיות כזה שיישקל בהחלטה.
_____________________________________
אֲהוּבָתִי לֹא הָיְתָה בַּמִּלְחָמָה.
הִיא לוֹמֶדֶת הִיסְטוֹרְיָה וְאַהֲבָה
מִגוּפִי, שֶׁהָיָה בִּשְׁתַּים, שָׁלשׁ.
|