לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 20-01-2010, 22:54
  אינקה אינקה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.01.09
הודעות: 1,143
התיעצות עם חברי הפורום בנוגע לעיכוב בהזמנת מחשב.

שלום לכולם,

ברצוני להתייעץ עמכם לגבי המקרה הבא:
(ההתייעצות היא לאו דווקא מההיבט המשפטי, אלא בעיקר מהבחינה ה"מעשית" בשטח).

ביצעתי הזמנה של מחשב (רכיבים כולל הרכבה) ביום ראשון לפי שבוע וחצי (10/01).
למחרת, ביום שני, הודיעו לי שיש עיכוב עם הזמנת רכיב מסוים, ושהעניין ייתעכב.
ביום חמישי שעבר, התקשרתי ואמרו לי שהרכיב הגיע והמחשב בהרכבה.
ביום ראשון הזה, התקשרתי ואמרו לי שרכיב אחר מתעכב, ושהמחשב יישלח אלי ביום שלישי או רביעי.
היום התקשרתי ואמרו לי שהרכיב עדיין לא הגיע, ושהוא יגיע רק בתחילת שבוע הבא. (נראה מתי באמת זה יקרה)
בינתיים מחירם של חלק מהרכיבים ירד.

אני שוקל לעשות שני דברים:
1) לבקש מהם קודם כל שיחזירו לי את ההפרש של המוצרים שירד מחירם. זה אני חושב עפ"י דין מגיע לי.
2) בנוסף לזאת חשבתי לבקש מהם גם פיצוי על העיכוב הארוך.

מה דעתכם על העניין?
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #16  
ישן 26-01-2010, 09:32
  אינקה אינקה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.01.09
הודעות: 1,143
עדכון:
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי אינקה שמתחילה ב "התיעצות עם חברי הפורום בנוגע לעיכוב בהזמנת מחשב."

ביום ראשון הזה דיברתי עם החנות, והודיעו לי שהרכיב עדיין לא הגיע ושהוא יגיע היום (ראשון) או מחר (שני) ב100%.
הוספתי ואמרתי לו שאני חושב שמגיע לי פיצוי על העיכוב המתמשך הזה, והוא אמר לי שהוא מסכים איתי ושאתן לו לחשוב איך הוא מפצה אותי.
היום (שלישי) התקשרתי אליו והוא אמר לי שהמחשב יצא היום או מחר ב100%.
(ה100% של היום ביום ראשון או מחר בשני התפוגג לו...)
שאלתי אותו מה לגבי הפיצוי והוא אמר לי שהוא הוסיף לי עכבר של מיקרוסופט. (47 ש"ח)
הענין שיש לי עכבר חדש, אז זה לא יעזור לי.. אז אמרתי לו שאין לי צורך בזה והוא אמר שהוא יראה מה הוא ישים במקום.

חשבתי לבקש את הDOK של פטריוט PATRIOT XPORTER XT BOOST USB 200X 16GB


אני חושב שזה מוצדק מאוד, כבר יותר משבועיים וחצי של עיכובים!

מה אתם אומרים?
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #20  
ישן 26-01-2010, 14:58
  אינקה אינקה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.01.09
הודעות: 1,143
עדכון כמעט סופי:
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי אינקה שמתחילה ב "התיעצות עם חברי הפורום בנוגע לעיכוב בהזמנת מחשב."

חזרו אלי מהחנות ובנוגע לפיצוי ביקשתי את הDOK המדובר.
אמרו לי שזה לא בא בחשבון, ושבמילא אין להם שום DOK של שום חברה במלאי.. (האמת חשבתי מראש שזה מה שהוא יגיד) והציעו לי קופסא של דיסקים ופד לעכבר.
אמרתי שזו בדיחה לדעתי ושמה שאני מבקש זה לא מוגזם בכלל, בהתחשב בעובדה שהזמנה של 4K עוכבה כמעט 3 שבועות.
אז הציעו לי זיכוי על הכ. רשת (98 שקלים)
אמרתי שאחשוב על זה ושאודיע להם.

בקיצור, אבא שלי משלם על המחשב, אז הודעתי לו שאני רוצה לבטל את העיסקה, אבל הוא לא רצה להיכנס לזה, ואמר לי לא לעשות את זה..

אז מה שנסגר בינתיים עם החנות (ואני לא מרוצה מזה כ"כ) זה שהוא יזכה אותי על הכ. רשת ובנוסף יתן לי את הפד לעכבר וכבל בין האל-פסק למסך.

המחשב אמור להגיע עם אחד מעובדי החנות, ביום חמישי.

בקיצור - תזהרו להבא כשאתם קונים מחשב לברר מראש מה במלאי ומה לא (שיהיה בכתב) והתחייבות לאיזה פרק זמן מסויים לאספקת המחשב (גם בכתב).

את שם החנות אפרסם באשכול חוו"ד כשאקבל את המחשב ותהיה חוו"ד סופית.

תודה לכולכם על העזרה.

נערך לאחרונה ע"י אינקה בתאריך 26-01-2010 בשעה 15:01.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #22  
ישן 26-01-2010, 15:08
  אינקה אינקה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.01.09
הודעות: 1,143
רציתי בתור פיצוי DOK
בתגובה להודעה מספר 21 שנכתבה על ידי Zed3 שמתחילה ב "מה בדיוק חשבת לקבל בתור..."

שהפסד המוכר על המוצר הינו פחות מ100 שקלים.
ולא חבילת דיסקים...
ואני חושב שעוגמת נפש של עיכוב חוזר ומתמשך פעם ופעמיים ושלוש הנמשך על פני 3 שבועות, עם כל ההנגזר מכך, היא אכן עוגמת נפש...

בנוגע לביטול העיסקה. הסברתי כבר שאני רציתי לבטל את העיסקה, אבל אבי שהוא מבצע את תשלום העיסקה, לא רצה לבטל ולהיכנס לזה. (התווכחתי איתו איזה רבע שעה על העניין) מה אעשה? אשאר בלי כלום?

ועוד בנוגע לביטול עיסקה:
לפי מה שקראתי אפשר לבטל את העיסקה (מכר מרחוק) עד 14 יום מיום קבלת המוצר בפועל.
וגם אם ביטול העיסקה הוא בגין מוצר או שירות לקויים, אין חיוב של 5% או 100 ש"ח.

נערך לאחרונה ע"י אינקה בתאריך 26-01-2010 בשעה 15:12.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #23  
ישן 26-01-2010, 15:15
צלמית המשתמש של Zed3
  Zed3 Zed3 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.11.05
הודעות: 5,696
בתגובה להודעה מספר 22 שנכתבה על ידי אינקה שמתחילה ב "רציתי בתור פיצוי DOK"

אלו ה"חוקים" של החברה. המאפשרים להם לעקוץ אותך באופן חד-צדדי.
ברגע שהם לא עומדים בהתחייבות שלהם אתה יכול לראות זאת כהפרת החוזה וזכותך לדרוש את ביטול העסקה.
לא תישאר בלי כלום, תזמין מחנות אחרת.
כל מה שהחנות הזו, שאתה מתעקש לא לומר את שמה לומדת זה שאפשר להמשיך ולדפוק את הלקוחות.
אי אספקת מוצר בזמן זו בושה וחרפה. גם לא לכתוב אם המוצר זמין במלאי או לא זו בושה, אבל נורמה ישראלית.
לא לומר ללקוח בזמן ההזמנה מה זמין ומה לא - בושה וחרפה וגם זו נורמה ישראלית.
לא להתקשר ללקוח ולהודיע לו על עיכוב, כנ"ל.
כל הדברים הללו מעידים על חובבנות ישראלית מצויה. חנות כזו צריך לסגור לאלתר.
אין פה מה להיכנס. אבא שלך שילם מקדמה מן הסתם, ולא את כל הסכום, מקדמה של נאמר, 200 ש"ח.
ברגע זה על מי שביצע את ההזמנה לדרוש את ביטול ההזמנה והחזרת המקדמה לאור העובדה שהמוצר לא סופק בזמן הנקוב. אין מה "להתעסק" עם זה.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #30  
ישן 26-01-2010, 21:56
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 26 שנכתבה על ידי אינקה שמתחילה ב "אני לא חושב שהיא לא אמינה."

אני לא יודע איך אתה מגדיר חוסר אמינות... ארבע הנקודות שלך לא מספיקות? אתה מצפה שהוא יסתובב עם שלט או משהו, שמזהיר?

העיכוב באשמתם, נקודה. הם אלה שגבו את המקדמה (ולא היבואן). הם מרוויחים ממך (ולא היבואן) והם אלה שחתמו איתך על חוזה (ולא היבואן).

אני לא מבין איך עדיין לקוחות פה מתרצים בשם החנויות כל דבר שקורה. אפשר לחשוב שבחנות כזו או אחרת עובדים לשם שמיים ותורמים את כל ההכנסות ליבואן.

מבחינתי, שייתבעו את היבואן. ממש לא מעניין אותי - לא יודע מי זה ולא רוצה לדעת. אם הייתי רוצה לקנות ישירות מהיבואן, הייתי עושה את זה. בחרתי לקנות בחנות שגוזרת קופון ומרוויחה עליי - כדאי מאוד שייעמדו בזמנים.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #31  
ישן 26-01-2010, 22:09
  אינקה אינקה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.01.09
הודעות: 1,143
לא הסברתי את עצמי נכון.
בתגובה להודעה מספר 30 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "אני לא יודע איך אתה מגדיר..."

תראה, הסיבה היחידה שקניתי מהחנות הזאת היא בגלל שיש לה הכי הרבה חוות דעת חיוביות בפורום ושיותר מחצי מהמפרטים שבונים הם מהאתר שלהם.

אם אני הייתי משלם על המחשב באמצעות כרטיס האשראי שלי הייתי מבטל. תהיה בטוח. ולו רק בשביל העיקרון.
ניסיתי רבע שעה לשכנע את אבא שלי לבטל והוא לא רצה. (אני עוד יכול לנסות עד יום חמישי, ואני עדיין שוקל לעשות זאת)

לקנות שם עוד פעם אני לא אחזור.
להמליץ לאחרים על החנות אני לא אמליץ.

אבל - אני חושב שאם בחנות הכי מומלצת בפורום זה המצב - אז איפה המצב לא כזה? זה פשוט המצב פה במדינה הזו...

מה שאני לא מבין הוא:
חנות הוציאה לקוח מאוכזב, אם הוא יישאר מאוכזב, הוא לא יחזור לקנות שם, והוא גם ימליץ לחברים שלו לו לחזור לקנות שם.
ובכל זאת הם מעדיפים להתווכח על כמה שקלים ולהשאיר לקוח מאוכזב ולאבד הרבה יותר מזה?
לא מבין את זה.

נערך לאחרונה ע"י אינקה בתאריך 26-01-2010 בשעה 22:20.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #33  
ישן 26-01-2010, 15:38
  Bobbin Bobbin אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.05.07
הודעות: 333
בתגובה להודעה מספר 24 שנכתבה על ידי אינקה שמתחילה ב "אתה צודק"

...ואני כל הזמן החזקתי אצבעות שלא תגיד את השם הזה. אני ממש על סף הזמנת מחשב חדש מהם.
לך אני יכול לומר שלדעתי (ואני לא מכיר את החוקים אז אולי אני טועה), מההתחלה היית יכול לחשוף את שם החנות. כל עוד הבאת את המקרה לאשורו, כל מה שאמרת הוא אמת ולא כולל פרסום שלילי ("הם חארות" או משהו בסגנון) אלא התייחסות אובייקטיבית לבעייה, זו לא הוצאת דיבה, נכון?
מעניין אם נראה כאן התייחסות של יאיר לעניין (עד כמה שידוע לי, בעל חנות המחשבים היחידי שמנהל קשר עם לקוחות ומקבל משוב מעל גבי פורום זה).

ZED3, אולי אתה צודק בביקורת שלך, אבל אם על דברים כאלה צריך לסגור את החנות לאלתר - זה אומר שצריך לסגור לאלתר את כל החנויות בארץ. בעצמך אתה אומר שכל סעיף הוא "בושה, אבל נורמה ישראלית". כך שמי שישקיע עוד בשירות לקוחות טוב יותר, סתם ישרוף כסף על קהל שאותו מעניין המחיר הזול, ולא השירות הטוב, ולכן לא בהכרח יבוא לקנות אצל מי שמשקיע בשירות.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #35  
ישן 26-01-2010, 15:50
צלמית המשתמש של Zed3
  Zed3 Zed3 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.11.05
הודעות: 5,696
בתגובה להודעה מספר 33 שנכתבה על ידי Bobbin שמתחילה ב "...ואני כל הזמן החזקתי אצבעות..."

לכתוב מה יש לך במלאי זה לא "שירות טוב".
להגיד ללקוח שאין מוצרים שהוא הזמין במלאי זה לא "שירות טוב".
להתקשר ללקוח ולהגיד לו "שמע, אמנם התחייבנו על X ימים, אנו מתנצלים אבל חל עיכוב" זה לא "שירות טוב".
אלו הדברים שעומדים בבסיסה של חנות. שירות טוב יכול להימדד במידת האדיבות והמקצועיות של המוכר, האם עזרו לך או אם נתקלת בבעיות, כיצד פתרו לך אותן.
א"ב של חנות זה למכור מה שיש במלאי, לא למכור מה שאין. זו לא חוכמה למכור מה שאין, אני יכול למקור לך חלקות במאדים.
אם חנות לא מסוגלת לכבד את הדברים הבסיסיים הללו, איזו זכות קיום יש לה?
דווקא בגלל שמדובר בחנות שהפורום הזה ממליץ ומשבח יש חשיבות גדולה פי עשר לדברים הללו.
במיוחד לאור העובדה שהחנות מרוחקת מישובים מסויימים והמלצות כאלו ואחרות על החנות הן מה שיכולות להכריע לגבי רכישה מן החנות.
לאור חווית קניה זו, אני אישית לא הייתי קונה וגם ממליץ לאחרים לא לקנות.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #46  
ישן 26-01-2010, 22:09
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 45 שנכתבה על ידי linuxsboot שמתחילה ב "לכן אותן חנויות במידה ונוצרה..."

זו פרקטיקה פסולה - אם פעם בשנה הייתה בעיה עם מוצר נדיר, אפשר לבטל ולפצות. אם זה קורה באופן תדיר, עולה כאן חשש כבד להטעייה. ברגע שהם יודעים שיש מוצרים בעייתיים או סכנות בדרך הייבוא, הם חייבים לספר על כך ללקוח (גילוי נאות).

זה בדיוק מה שמרגיז אותי - ללקוח זה קורה פעם אחת, והוא בטוח שזה משהו מיוחד ונדיר. כשאתה אוסף עשרות מקרים כאלה, מתגלה השיטתיות: גובים מקדמה ומקווים שהמוצר יגיע בזמן. אם לא, מאשימים את היבואן (למרות שזה קורה מדי פעם בפעם, ולא צריכים להיות מופתעים מזה).

למה בכלל להזמין ולא להחזיק מלאי? כי זה עולה כסף ומעביר את הסיכון לצד של החנות. אז מה הפתרון? שהסיכון יעבור לצד של הלקוח. גאונים.



עזוב את החברה שלי. להבדיל מכל מיני גורמים פה, אני לא אינטרסנט. שימשיכו לקנות מרמאים, מה אכפת לי.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #60  
ישן 27-01-2010, 17:30
  YAIR PERETZ - IQPC YAIR PERETZ - IQPC אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.10.06
הודעות: 43
תגובת החנות
בתגובה להודעה מספר 59 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "אל תריב איתו. תן לו להיות..."

שלום לכולם !

אני חושב שיש מקום לדיון מעל גבי הפורום, אך אני חושב שחלק מהתגובות חורגות מההוגנות וקצת קיצוניות למקרה הנ"ל.
אני לא מכיר לקוח אחד שלא קיבל שירות ושהיה לו בעיה במימוש האחריות.
אנחנו עומדים מאחורי הלקוחות שלנו במאת האחוזים !
אני מכיר את המאמצים שאנחנו עושים כדי לתת שירות הוגן ומקצועי, וחלק מהתגובות ממש לא רלוונטיות אלינו.

אין ספק שתמיד יש מקום לשיפורים. אנחנו תמיד חושבים כיצד להשתדרג כדי להקל על החוויה לפני ואחרי הרכישה !

כמה נושאים להבהרה :

1. ניהול מלאי - אנחנו עובדים עם תוכנת ביגייט שנותנת שליטה מלאה ברמות המלאי. יש מקום לסינכרון ישיר אל מול האתר - ייבדק בהמשך הדרך כיצד לבצע תהליך זה.
2. במקרה הספציפי של אינקה- הרכיב היחיד שהיה בעייתי הוא הרמקולים הנ"ל.
לצערי ההתנהלות מול היבואן קרט היתה בעייתית. היבואן הבטיח שהרכיב אמור להיכנס בכל יום, ובסופו של דבר דחה אותנו בכל אפשרות. אני הייתי צריך לראות לאן זה הולך ולמנוע זאת ע"י להצע ללקוח את האופציה לשלוח את המחשב (שחיכה במחסן זמן רב מרגע שסיים את תהליך הבדיקות) בנפרד מהרמקולים, ואת הרמקולים להוציא במשלוח נפרד ללא חיוב מצידנו.

למי שהיה ניסיון איתנו יכול להעיד על איכות העבודה המקצועית שלנו, על איכות התמיכהע הטכנית ובשירות לאחר הקנייה. . . .

שיהיה המשך ערב נעים לכולם !

יאיר , IQPC
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 14:02

הדף נוצר ב 0.12 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר