20-01-2010, 22:54
|
|
|
חבר מתאריך: 20.01.09
הודעות: 1,143
|
|
התיעצות עם חברי הפורום בנוגע לעיכוב בהזמנת מחשב.
שלום לכולם,
ברצוני להתייעץ עמכם לגבי המקרה הבא:
(ההתייעצות היא לאו דווקא מההיבט המשפטי, אלא בעיקר מהבחינה ה"מעשית" בשטח).
ביצעתי הזמנה של מחשב (רכיבים כולל הרכבה) ביום ראשון לפי שבוע וחצי (10/01).
למחרת, ביום שני, הודיעו לי שיש עיכוב עם הזמנת רכיב מסוים, ושהעניין ייתעכב.
ביום חמישי שעבר, התקשרתי ואמרו לי שהרכיב הגיע והמחשב בהרכבה.
ביום ראשון הזה, התקשרתי ואמרו לי שרכיב אחר מתעכב, ושהמחשב יישלח אלי ביום שלישי או רביעי.
היום התקשרתי ואמרו לי שהרכיב עדיין לא הגיע, ושהוא יגיע רק בתחילת שבוע הבא. (נראה מתי באמת זה יקרה)
בינתיים מחירם של חלק מהרכיבים ירד.
אני שוקל לעשות שני דברים:
1) לבקש מהם קודם כל שיחזירו לי את ההפרש של המוצרים שירד מחירם. זה אני חושב עפ"י דין מגיע לי.
2) בנוסף לזאת חשבתי לבקש מהם גם פיצוי על העיכוב הארוך.
מה דעתכם על העניין?
|