לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 08-02-2010, 10:33
  ישראל_היום ישראל_היום אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.01.10
הודעות: 1,442
האוצר, צה"ל והרכבת קרובים לסיכום: חיילים לא ייסעו בימי א'

ציטוט:
צה"ל, משרד האוצר ורכבת ישראל דנים בדרישת הרכבת כי חיילים לא ייסעו ברכבת בשעות השיא בימי ראשון. צה"ל דרש מהאוצר בתמורה 30 מיליון שקל. הדיונים נמצאים לקראת סיום ונראה שדרישת הרכבת תתקבל. צה"ל שילם ב-2009 לאגד, לרכבת ולחברות אחרות 600 מיליון שקל עבור נסיעות החינם של חיילים. אופן התשלום לאגד ולרכבת שונה. לאגד התשלום הוא גלובלי - יותר מ-300 מיליון שקל בשנה. לרכבת התשלום הוא לפי מספר הנסיעות. סך התשלום לרכבת הוא 130 מיליון שקל בשנה. עוד 170 מיליון שקל שולמו ב-2009 לחברות ההסעה האחרות.
להמשך הכתבה: http://www.themarker.com/tmc/articl...0100208_1148181

תגובת החמאס: יהיה לנו יותר קל לחטוב חיילים.
_____________________________________

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://i49.tinypic.com/20tkvf6.png]

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #26  
ישן 08-02-2010, 18:18
צלמית המשתמש של פסטן
  פסטן פסטן אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.12.09
הודעות: 9,751
לאינטל הם לא היו "מעזים" להגיד את זה כי אינטל איננה הבעיה
בתגובה להודעה מספר 25 שנכתבה על ידי rubber_duck שמתחילה ב "אם הרכבת מקבלת תשלום מלא על..."

  • אוכלוסיית החיילים בראשון בבוקר הרבה יותר גדולה משלושת עובדי אינטל שמגיעים לק"ג ברכבת.
  • החיילים האלה מסתובבים עם תיקי ענק שלוקחים המון מקום.
  • (החיילים האלה הם אוכלוסיה יותר מעצבנת ומטרידה)
  • ברוב העבודות בשוק האזרחי, כולל אינטל, ישנן שעות עבודה מקובלת שיהיה בלתי-אפשרי מעשית
    לחרוג מהן. בצבא השעות הרבה יותר "גמישות", ומעבר לכך מדובר דווקא באותן אוכלוסיות
    שסוגרות כך וכך ימים ולא עושות יומיות (התלונה היא על יום ראשון בבוקר ולא על כל בוקר, או
    אפילו על ראשון ורביעי בבוקר), ואיתן בוודאי שהצבא יכול לשחק קצת ולהזיז את היום שבו מגיעים
    ועוזבים לכל יום אחר בשבוע.
אם זה היה המצב באינטל כנראה שרכבת ישראל הייתה פונה אליהם...
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #28  
ישן 08-02-2010, 18:53
צלמית המשתמש של פסטן
  פסטן פסטן אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.12.09
הודעות: 9,751
חבל מאוד שכסף הוא הדבר היחיד שנכנס למסגרת הערכים והשיקולים שלך
בתגובה להודעה מספר 27 שנכתבה על ידי rubber_duck שמתחילה ב "הכל מסתכם בסופו של דבר בכסף...."

לסבתא שלך לא יגידו כלום מתוך כבוד לגילה, אבל אם בית-אבות יעשה את זה לנוהג קבוע לבוא
עם אינספור תיקים ענקיים שלוקחים מקומות ישיבה וחוסמים את המעברים בקרונות יגידו גם יגידו
להם משהו ואפילו יותר ממשהו אחד...

למי שמשלם מגיעות כל הזכויות שמגיעות לכל אחד אחר שמשלם, ועכשיו צה"ל בשם החיילים לא
ישלם ולא יגיעו להם הזכויות הכלולות בנסיעה ברכבת. הכל בסדר, אם כך.

מעבר לכך, האם בדקת מהן אותן זכויות שמגיעות לנוסעי הרכבת? אולי יש נפח או משקל מקסימליים
שמותר לנוסע להביא עמו (לאוטובוסים יש מגבלת נפח של מטען, לידיעתך)? חשבת על זה בכלל?
וגם אם אין תקנה פורמאלית בהקשר הזה, ודאי שניצול מקום ישיבה עבור תיק עצום ממדים וחסימת
מעברי הקרונות אינם חלק מהזכויות ה"טבעיות" שמגיעות לנוסעי הרכבת.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #30  
ישן 08-02-2010, 19:50
צלמית המשתמש של פסטן
  פסטן פסטן אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.12.09
הודעות: 9,751
בתגובה להודעה מספר 29 שנכתבה על ידי נור שמתחילה ב "אני לא יודע איפה שירתת, ואם..."

חברים שלי לא שמים תיקים על מושבים במקום לתת לאנשים לשבת עליהם, לא יודע מה
עם שכמותך וחבריך...

מי שסוגר 14 יכול לבוא בשלישי וללכת בשלישי במקום לבוא בראשון וללכת בראשון.
הצבא, ולא החיילים המסכנים שצריכים תיק ענק כדי לחיות שאתה דואג להם כל כך, הוא
שהחליט שהכל צריך להיות מיושר ליום ראשון, והוא יכול גם לשנות את זה. אין שום סיבה
שחלק מהחיילים יבואו בראשון, חלק בשני, חלק בשלישי, חלק ברביעי, וכך הלאה (אני
מקווה שהחוקיות ברורה, אבל אם יש צורך אני מוכן להסביר).

לפעמים אפשר לעשות את זה גם לגבי שעות, וזה תקף אפילו לאלו שמשרתים בקריה:
לא חייבים לבוא ב-8 וללכת ב-5 וחצי. אפשר גם לבוא ב-11 וללכת ב-8 וחצי בערב.
מה קרה? כל העבודות בעולם יכולות להתבצע רק בשעות האלה של היממה? אין עוד שעות?
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #34  
ישן 08-02-2010, 20:52
צלמית המשתמש של פסטן
  פסטן פסטן אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.12.09
הודעות: 9,751
מקובל לחלוטין
בתגובה להודעה מספר 33 שנכתבה על ידי rubber_duck שמתחילה ב "רגע הרעיון שמי שמשלם צריך..."

הרכבת מתוכננת כך שבתוחלת לכל ארבעה אנשים יש קצת פחות תיקים מאלה שנכנסים מאחורי
המושבים שעליהם הם יושבים, מתחת למושבים האלה, וב"מדפים" שמעליהם. כל עוד הסטטיסטיקה
הזאת מתקיימת הכל בסדר. ברגע שיש אוכלוסיה שמפריעה לתפקוד התקין של המנגנון הזה הרכבת
אמנם לא תמנע מאנשים לעלות על הרכבת, אבל בהחלט רשאית לא להיכנס להסדרים קיבוציים שמעלים
את כמות הנוסעים מהאוכלוסיה הזו.

הטענה שהשרות שהרכבת אמורה להעניק הוא "לעלות לרכבת עם תיק (ולא משנה באיזה גודל)" היא
הנפצה שלך, שהרכבת ודאי אינה מחויבת לה. רכבת ישראל מתירה להעלות חפצים אישיים קטנים
ומזוודות ותיקים בגודל סביר: http://rail.co.il/HE/support/Info/Pages/Luggage.aspx
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #45  
ישן 08-02-2010, 19:45
צלמית המשתמש של looklook
  משתמש זכר looklook looklook אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 29,140
בתגובה להודעה מספר 44 שנכתבה על ידי נור שמתחילה ב "איזו החלטה מטומטמת.. הקוף..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי נור
איזו החלטה מטומטמת.. הקוף דווקא יודע לרקוד, אבל בכל זאת מנסים ללמד אותו במקום לתקן את הרצפה העקומה.
לרכבת ישראל יש בעיה והיא עומס נוסעים, מי שם אותה לבוא בדרישות אל גופים אחרים? רכבת היא אמצעי תחבורה שמטרתו לשנע אנשים ממקום למקום. זכותי בתור חייל / אזרח / סבתא / פרמדיק סקסי וחטוב להתנייד בה ולו רק מת״א הגנה לת״א השלום. למה? ככה.
הצבא הגיע איתם להסדר, פתאום הם ראו שזה גורם להם לבעיות ובמקום לנסות להתייעל בעצמם, הם מטילים את האשמה על הצבא? עצוב איך שכל מיני ארגונים גדולים בארץ מרשים לעצמם להתנהל..*


א. אף אחד לא מונע ממך כחייל להתנייע מת"א הגנה לת"א השלום בעזרת רכבת או מנהריה דרום לדימונה עם דאון, תגיע איך שבא לך, כשמשלמים עליך - אתה תגיע איך שבא לגוף המשלם.
ב. הצבא הגיע עם הרכבת להסדר מוגבל, שנתי או תלת שנתי לכל היותר. ההסדר הסתיים והחלו דיונים להסדר חדש
ג. העומס ברכבת היה בלתי נסבל ביום ראשון בבוקר
ד. כנראה שהתייעלות לא תשנע יותר נוסעים בעתיד הקרוב והצבא כנראה לא משלם מספיק בשביל להוסיף עוד רכבות/או שאי אפשר לעשות את זה טכנית לכל המקומות
ה. אי לכך בהסכם החדש עם הצבא דורשת הרכבת שהחיילים לא יעמיסו על הרכבת בשעות העומס של יום ראשון כדי שסבתא תוכל לנסוע בלי לחשוש שתנגוס בטעות עם השיניים התותבות בישבן של פרמדיק סקסי וחטוב או בישבן שלך
ו. אם לצה"ל היה שכל היה מוריד מהרכבות את כל החיילים שלא חייבים להיות עליהן (כן, אלה שנוסעים בה בתוך תל אביב למשל)
_____________________________________
“Much of the social history of the Western world over the past three decades has involved replacing what worked with what sounded good”


תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #47  
ישן 08-02-2010, 19:56
צלמית המשתמש של נור
  נור נור אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.06.04
הודעות: 15,216
בתגובה להודעה מספר 45 שנכתבה על ידי looklook שמתחילה ב "[QUOTE=נור]איזו החלטה..."

מה זה דורשת שלא יעמיסו?! אני גובניק עציץ בקרייה שרוצה לנסוע תחנה אחת, מי אלה מנהלי הרכבת שיקבעו לי? הרכבת נמצאת בבעיה, לא אני, והיא פותרת אותה בצורה עקומה.
כל הדיון פה לגבי מי זכאי לנסוע ומי לא הוא בדיחה בדיוק כמו ההחלטה של הרכבת.
א׳. אני בתור גובניק מושתן (ההקצנה בכוונה לצורך העמקת האירוניה) לא מעוניין לא בדעת הרכבת ולא בדעת טוקבקי אינטרנט לגבי אופן השימוש שלי ברכבת.
ב׳. לא יכול להיווצר מצב שבו הצבא יגיד לחייל איקס שהוא יכול לנסוע ברכבת, ולחייל וואי לא. לפי אילו פרמטרים? זה לא משהו שניתן למדידה.
ג׳. יוותר מצב שיקבעו פרמטרים, מישהו באמת מאמין שהעומס ייקטן? חיילים שצריכים לחצות את הארץ מקצה לקצה יעשו זאת בכל זאת, כי יש הרבה מהם בלאו הכי...*
ד׳. איזו אכיפה תהיה? מישהו יכול להכריח חייל עם תיק גדול לא לעלות על הרכבת? זה בטח יהיה כמו בשדה תעופה ״ארזת לבד?.. לאן אתה נוסע?..״

התרעומת היא על החוצפה שבה הרכבת מנסה לשנות סדרי עולם בגלל טעויות שלה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #51  
ישן 08-02-2010, 22:24
צלמית המשתמש של looklook
  משתמש זכר looklook looklook אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 29,140
בתגובה להודעה מספר 47 שנכתבה על ידי נור שמתחילה ב "מה זה דורשת שלא יעמיסו?! אני..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי נור
מה זה דורשת שלא יעמיסו?! אני גובניק עציץ בקרייה שרוצה לנסוע תחנה אחת, מי אלה מנהלי הרכבת שיקבעו לי? הרכבת נמצאת בבעיה, לא אני, והיא פותרת אותה בצורה עקומה.

מאוד מצטער, העניין הזה, אבל אנחנו לא ממש במשטר אנרכיסטי. אתה לא יכול לעלות על רכבות מתי שבא לך ואיך שבא לך, כמו שאתה לא יכול לפרוץ ללונה פארק ולהגיד " אני רוצה לעלות על הגלגל ענק עכשיוווו"


כל הדיון פה לגבי מי זכאי לנסוע ומי לא הוא בדיחה בדיוק כמו ההחלטה של הרכבת.

הדיון פה הוא לא על מי זכאי לנסוע אלא על מי זכאי לקבל מימון צבאי.

א׳. אני בתור גובניק מושתן (ההקצנה בכוונה לצורך העמקת האירוניה) לא מעוניין לא בדעת הרכבת ולא בדעת טוקבקי אינטרנט לגבי אופן השימוש שלי ברכבת.

אם אתה לא מעוניין בדעתי, למה החלטת להגיב?

ב׳. לא יכול להיווצר מצב שבו הצבא יגיד לחייל איקס שהוא יכול לנסוע ברכבת, ולחייל וואי לא. לפי אילו פרמטרים? זה לא משהו שניתן למדידה.

וודאי שכן. קובץ צבאי מחזיק על כל חייל המון נתונים - כתובתו, כתובת בסיסו ועוד ועוד. יהיו חיילים שיקבלו נסיעה באופן אוטומטי בהתאם לקריטריונים אלה, היתר יאלצו להגיש בקשה.


ג׳. יוותר מצב שיקבעו פרמטרים, מישהו באמת מאמין שהעומס ייקטן? חיילים שצריכים לחצות את הארץ מקצה לקצה יעשו זאת בכל זאת, כי יש הרבה מהם בלאו הכי...*

הרכבת היא לא האמצעי היחיד לחצות בו את הארץ , חיילים חצו את הארץ עוד כשרכבת ישראל בקושי נסעה.

ד׳. איזו אכיפה תהיה? מישהו יכול להכריח חייל עם תיק גדול לא לעלות על הרכבת? זה בטח יהיה כמו בשדה תעופה ״ארזת לבד?.. לאן אתה נוסע?..״

לא. זה יהיה העברת הכרטיס המגנטי ברכבת ואז קבלת כרטיס או לחלופין הודעה בנוסח "אינך זכאי לנסיעה בקו זה"

התרעומת היא על החוצפה שבה הרכבת מנסה לשנות סדרי עולם בגלל טעויות שלה.

על איזה סדרי עולם אתה מדבר? אתה רוצה שהרכבת תסיע חיילים בחינם? הרכבת היא גוף כלכלי שדואג למקסם רווח.

_____________________________________
“Much of the social history of the Western world over the past three decades has involved replacing what worked with what sounded good”


תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #54  
ישן 08-02-2010, 22:33
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 53 שנכתבה על ידי looklook שמתחילה ב "יכול להיות שאתה צודק."

קראת, שהם הולכים להוסיף אוטובוסים נוספים למשל מחיפה לתל אביב ביום א? אני לא ראיתי סעיף על הוספת אוטובוסים עקב ביטול הרכבת ותעשה חישוב על פני כל הארץ ותראה כמה אוטובוסים צריך להוסיף עקב ההחלטה הזאת.
היום כאשר אתה נוסע מחיפה לתל אביב ביום א בבוקר, יש אנשים, שהנהג לא מעלה מחשש לרישיון שלו, כי לפחות עשרה אנשים עומדים באוטובוס עד תל אביב ולא הוסיפו קווים עד עכשיו והבעיה ידועה לאגד אז עכשיו יוסיפו עוד אוטובוסים? לא נראה לי לוק לוק משום מה והחיילים והשטורים כאן יסבלו מהבעיה הזאת הכי הרבה, דווקא האנשים שמשרתים ותורמים למדינה נפגעים מזה.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 04:28

הדף נוצר ב 0.10 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר