07-11-2004, 20:18
|
|
|
|
חבר מתאריך: 09.10.04
הודעות: 1,718
|
|
השמנים עולים לחברות התעופה הרבה כסף
טסים במשקל כבד עולים יותר [התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://news.msn.co.il/s.gif]
מתברר שחברות התעופה מוציאות הרבה יותר כסף על דלק ככל שהאוכלוסייה הולכת ומשמינה. האמריקאים הלכו ותפחו ב-15 השנים האחרונות, וחברות הדלק מפסידות מיליארדים. [התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://news.msn.co.il/NR/rdonlyres/94A4C631-7EC4-4DAC-B20E-E42FD0C37140/12707/FatPeople041016ApzItem.jpg] יותר משקל מצריך הרבה דלק. (אילוסטרציה). [התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://news.msn.co.il/s.gif]
מחיר כרטיסי הטיסה בעולם מושפע מהרבה מאוד גורמים: משערי המטבע, מעלויות השכר, ממחיר הדלק וממשקל הנוסעים. כן, שמעתם נכון. ככל שאנחנו משמינים יותר, המחירים עולים.
כרגע לא מדובר במשתנה שמשפיע באופן אישי על כל נוסע ונוסע - אם אתם רזים יותר, לא תשלמו פחות, אבל אל תתפלאו אם גם זה יקרה בקרוב. חוקרים מעריכים כי חברות התעופה משלמות כל שנה מאות מיליוני דולרים בשל השמנת הציבור.
מאז שנות התשעים עלה ממוצע המשקל של האמריקאים בארבעה עד חמישה ק"ג. עבור חברות התעופה, משמעות הדבר היא תוספת תשלום של 275 מיליון דולרים על הוצאות הדלק. משקל רב דורש יותר דלק.
סטטיסטיקות אחרונות של ממשלת ארה"ב מראות כי הממוצע של מסת הגוף במדינה חצה את גבול משקל היתר. המשקל הממוצע של גבר אמריקאי עמד בשנת 2002 על 86.6 ק"ג, ואילו המשקל הממוצע של הנשים עמד על 74.5. בשני המקרים מדובר בעודף משקל.
חברת התעופה אמריקן יונייטד העריכה בשבוע שעבר כי כנראה תוציא על דלק בשנה הקרובה 1.2 ביליון דולר, יותר מאשר חזתה בהערכה ראשונית. בהנהלת פדרציית התעופה האמריקאית (FAA) הוסיפו לחישוב המשא בכלי הטיס השונים כבר במאי 2003 ארבעה ק"ג לנוסע. צעד זה ננקט בעקבות התרסקות טיסת שכר בצפון קרוליינה, אשר הביאה לבדיקה קפדנית של נושאים כגון משקל וחלוקת משקל במטוסים קטנים.
msn
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.
|