24-02-2010, 18:59
|
|
|
חבר מתאריך: 05.09.06
הודעות: 11,268
|
|
אין קשר לדיזל או לבנזין. נראה לי שזיו היה ציני בנושא.
בכל מקרה, פשוט תנהג, תעבור ת'טסט, יהיה לך רישיון על ידני והילוכים וזהו ותנהג אחרי כן על מה שבא לך.
העניין הוא שאתה לא יכול לדעת מה יהיה עוד חודש-חודשיים, ואני מבטיח לך שלא יעבירו חוק כזה עוד חודש חודשיים אם בכלל.
עשית כבר 40 שיעורים על הילוכים, תעבור כמה שיעורי רענון ותיגש לטסט.
בטסט הוא פחות בוחן אותך על תפעול הרכב. זאת אומרת, הוא כן אבל פחות מהשאר. לדוגמא, אם ייכבה לך האוטו, אפילו אם ייכבה 3-4 פעמים בטסט, הוא לא יכשיל אותך. הוא כן יכשיל אותך אם לא תדע איך להתנהג כשזה יקרה.
לדוגמא, תתחיל להלחץ, תעזוב ת'בלם, לא תזהה איפה הבעיה שגרמה לכיבוי מנוע וכל זה...
אם הקלאץ' טיפה יקפוץ לך - הוא לא יכשיל אותך על זה, אם זה קורה בכל מהלך הטסט הוא ידע שאין לך מושג בנושא ויכשיל, אבל אם זה קורה לפעמים במהלך הטסט זה בסדר, הטסטרים יודעים טוב מאוד שהתלמידים שניגשים לטסט לא בעלי ניסיון של שנים והם לא באמת יכולים לצפות מהתלמידים להראות נהיגה ברמה של נהג וותיק.
אוטומטי לפעמים יכול להיות פחות נוח בכך שאין לך שליטה מלאה עליו. זאת אומרת, יחסית קשה לשמור על מהירות אחידה באוטומטי. לעומת זאת בידני אתה מסוגל לשלוט בזה הרבה יותר בקלות ולהגביל את המהירות שלך על ידי ההילוכים, או לחילופין להגביר אותה כשמתחשק לך.
אני אומר לך בתור אחד שעבר לפני חודש טסט.
כשאני נוהג באוטומט, לדוגמא בכבישים מהירים, יוצא לי ללחוץ המון על הבלם כי בלי לשים לב אני נוהג מהר מידי, ואז אני צריך גם להאט בחזרה למהירות המותרת.
בהילוכים זה לא יקרה לך, אם תנהג מהר - זה במכוון.
|