לוגו אתר Fresh          

אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה   מה שבראש היתרון האנסי | freedom.fresh.co.il   נושא: ילדה, רוצה לבוא אתי לדירה? –אני רק בת ארבע־עשרה. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > מה שבראש
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה

ישן 20-03-2010, 12:55
צלמית המשתמש של Narion
  Narion Narion אינו מחובר  

חבר מתאריך: 24.12.08
הודעות: 8,552
לינוקס Fucking Unbelievable... (קשור לפוקר)

היום לפני כמה שעות קיבלתי הודעה מזינגה בפייסבוק, שאומרת שזכיתי בבונוס אדיר, ובשביל לנצל אותו אני צריך להכנס לאתר שלהם, ולהכניס את השם משתמש וסיסמא שלי, ואת מספר הקבלה שהם צירפו.

כאן כבר נדלקה לי נורה אדומה, אבל זרמתי (כי הייתי מפגר), נכנסתי לאתר, וראיתי שהוא נראה בדיוק כמו האתר של זינגה שניתן להגיע אליו מגוגל (אחד לאחד).

אז בקיצור, הכנסתי את הפרטים שלי, וחיכיתי לבונוס.

אחרי כמה דקות איזה בן $%# מאיפשהוא בעולם פרץ לי לפייסבוק, ומחק לי את ההתכתבות, ואז הוא נכנס לפוקר והעביר את כל ה7 מליון + צ'יפים, לחשבון אחר.

עכשיו נשאר לי קצת יותר מ300K :-/

עבודה של שבועות נמחקה.

הכי מעצבן אותי מכל הסיפור זה שהייתי מטומטם מספיק בשביל להאמין שבאמת אני אקבל בונוס (הם עשו את זה אמין בטירוף).

בכל מקרה, לומדים מטעויות, ומזל שמדובר רק בצ'יפים וירטואלים, בכל מקרה אני ממליץ לאנשים לעולם לא לעשות את הטעות שאני עשיתי, יש המון אנשים חראות בעולם שמנסים לפרוץ כל הזמן לחשבונות.

*לפני איזה חצי שעה שלחתי מייל לזינגה, עם הפרטים של כל האירוע, ממה שהבנתי יש להם יכולת לבצע מעקב על ההיסוטריה של המשתמשים שלהם, והם ייראו שאכן היה משהו חריג, אז הם בטח יחזירו את הכסף וייתנו באן למניאק שלקח את הכסף.

מקווה שיהיה בסיידר.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
ישן 20-03-2010, 13:09
צלמית המשתמש של sheep
  sheep sheep אינו מחובר  

חבר מתאריך: 21.01.06
הודעות: 22,587
STRICTLY CONFIDENTIAL
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Narion שמתחילה ב "Fucking Unbelievable... (קשור לפוקר)"

I know you will be surprised to read from me, but please consider this letter as a request from a family in their need of your assistance. First I must introduce myself i am MR.samsom mputa from angola.i am the first and only son of the late MR.paul mputa. i am presently residing in South Africa if well executed as your contact is via AMERICAN ONLINE INTERNET NET WORK courtesy of the CHAMBER OF COMMERCE/INDUSTRY and on behalf of my Widow mother,MRS PHILOMIN MILLER,I decided to solicit for your assistance to transfer the sum of US$21,320,000.00,(Twenty One Million, Three Hundred and twenty thousand united state dollars)inherited from my late father into your personal or company,s account.Before my father's death, he was Brigadier in charge of arms and ammunition charg purchase for the Angola Armed forced.in his" WILL'he specifically my attention to this sum of US$21.320 Million,which he deposited in a safe box of a private security company in south Africa
INFACT MY FATHER SAID IN HIS WILL AND QUOTE:-MY beloved son,I wish to draw your attention to the sum of US$21,320,000.00(Twenty One million,three hundred and twenty thousand united
state dollars),which I deposited in a box with a security company in Johannesburg,south African case of my absence on earth caused by death only,you should solicit for reliable foreign partner to assist you to transfer this money out of south Africa for investment purpose deposited the money in your _ name and it can be claimed you alone with the deposit code. your mother has all the document.Take good care of your mother and your sister
From the above,you will understand that the lives and future of my family depends on this money will be very grateful if you can assist us.we are now living in south Africa as political asylum seekers and the financial laws of south Africa does not allow asylum seeker certain financial rights to such huge amount of money.In view of this,I cannot invest this south africa,hence I am asking you to assist me transfer this money out of south africa for investment purpose.for your efforts am prepared to offer you 25%of the total fund,while 5%will be set aside for local and international expenses and 70%will be kept by my family and me.All I want you to do is to furnish me with your entire personal phone and fax numbers for easy communication. you cancontact me on the above Telephone or E-mail numbers. Note that this transaction is 100% Risk free and absolutely confidential
Thanks and God bless.
Best regards,
MR.samson mputa

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום

כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 03:29

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר