לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי         אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 02-05-2010, 12:07
  צופה ורואה צופה ורואה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.10.07
הודעות: 2,022
כטב"מי הרמס 450 והרמס 900 בשימוש צה"ל ולקוחות זרים

http://www.globes.co.il/news/articl...0556239&fid=585
חוזה לאלביט מערכות עם משהב"ט בהיקף 50 מיליון דולר


אלביט תספק לצה"ל מטוסים ללא טייס על פני 3 שנים ותרחיב את היכולות שלהם ליישומים נוספים בתחום המודיעין ■ יוסי אקרמן: "בעקבות צה"ל, אנו מאמינים כי לקוחות רבים יחליטו להצטייד אף הם במערכת שלנו"


יוסי ניסן

2/5/2010


אלביט מערכות דיווחה היום (א') על חוזה חדש עם משרד הביטחון הישראלי לאספקת מטוסים ללא טייס בהיקף כספי של 50 מיליון דולר, על פני 3 שנים. מניית אלביט מערכות פתחה את היום בירידה של 2.5% בבורסה בת"א, ועם ההודעה היא תיקנה במקצת - לירידה של 1.9% כעת.

במסגרת ההסכם, אלביט מערכות תספק לראשונה מערכות לצה"ל מטוסים משני סוגים - הרמס 900 והרמס 450, ותרחיב את היכולות שלהם ליישומים נוספים בתחום המודיעין.

נשיא אלביט מערכות יוסי אקרמן אמר היום, כי "אנו מרחיבים את מיגוון המל"טים לצה"ל ומעניקים מענה מבצעי לצרכים שונים ומגוונים. בחירת צה"ל מבססת את מעמדנו בתחום המל"טים ואנו מאמינים כי בעקבות זאת יחליטו לקוחות רבים להצטייד אף הם במערכת מסוג זה".

אלביט כבר מספקת לצה"ל מטוסים ללא טייס מסוג הרמס 450, המשמש כיום כציר מרכזי של פעילות צה"ל במלחמה בטרור. בחוזה החדש היא תספק לצה"ל מטוסים מסוג הרמס 900, בעלי יכולת שהייה ארוכה באוויר, יכולת לטוס בגובה של יותר מ-30 אלף רגל, נפח גוף גדול המתאים לנשיאת כמות גדולה של מטענים וכן יכולת טיסה בתנאי מזג אוויר קשים. ההרמס 900 ישתלב במערך ההרמס 450, ללא צורך בהקמת תשתיות מיוחדות.
_____________________________________
תרגישו חופשי לצפות בגלריה שלי
וגם במצגת המובחרות
אין כל ערך להחלטת הכבשים בזכות הצמחונות בשעה שהזאב נשאר בדעה אחרת.

(ויליאם רארף אינג')
גם כאשר יגור זאב עם כבש-אני לא מציע שנהיה הכבש.
(אלוף מיל' עוזי דיין)


נערך לאחרונה ע"י צופה ורואה בתאריך 02-05-2010 בשעה 12:13.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #2  
ישן 02-05-2010, 12:40
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,698
הודעת חברת אלביט
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי צופה ורואה שמתחילה ב "כטב"מי הרמס 450 והרמס 900 בשימוש צה"ל ולקוחות זרים"

2 במאי, 2010


צה"ל מרחיב את השימוש במל"טים של אלביט מערכות :

אלביט מערכות תספק למשרד הבטחון הישראלי מערכות מטוסים ללא טייס בכ-50 מליון דולר

במסגרת החוזה יצטייד צה"ל במל"טים מסוג הרמס 900. בנוסף, ירכוש צה"ל מל"טים נוספים מסוג הרמס 450 וירחיב יכולות המלטי"ם הקיימים ליישומים נוספים בתחום המודיעין


אלביט מערכות מדווחת כי קיבלה ממשרד הביטחון הזמנה בהיקף כספי של כ-50 מליון דולר לאספקת מערכות מטוסים ללא טייס. במסגרת החוזה החדש תספק אלביט מערכות לצה"ל, לראשונה, מל"טים מסוג הרמס 900. כמו כן, תספק אלביט מערכות למשרד הביטחון מל"טים נוספים מסוג הרמס 450, בנוסף למל"טים מסוג זה הנמצאים בשירות צה"ל, ותרחיב יכולות המלטי"ם ליישומים נוספים בתחום המודיעין. ההזמנה החדשה תתפרס על פני כ - 3 שנים.

להרמס 900 יכולת שהייה ארוכה, יכולת לטוס בגובה של יותר מ-30 אלף רגל, נפח גוף גדול המתאים לנשיאת כמות גדולה של מטעדים וכן יכולת טיסה בתנאי מזג אוויר קשים. הוא מבוסס על מערכת ההרמס 450, מערכת אמינה עם נסיון מבצעי רב שצברה מעל 170 אלף שעות טיסה.
ההרמס 900 משתלב בקלות במערך ההרמס 450 מאחר ומופעל מקרון שליטה משותף המאפשר תיפעול משימתי מתקדם, יכולת טיסה אוטונומית וכן מערכת הסעה והמראה ונחיתה אוטומטית המשותפת לכל מערכות המל"טים ממשפחת ההרמס. עובדה זו מאפשרת לכל צבא המפעיל הרמס 450 לשלב את ההרמס 900 לפעולה מיידית ללא צורך בהקמת תשתיות מיוחדות.

נשיא אלביט מערכות יוסי אקרמן מסר: "אנו גאים מאד בעובדה שמשרד הביטחון בחר להצטייד במל"טים החדשים מסוג הרמס 900, החלטה המעידה על שביעות רצון הלקוח מביצועי המל"טים שלנו. עם הצטרפות ההרמס 900 אנו מרחיבים את מיגוון המל"טים ומעניקים מענה מבצעי לצרכים שונים ומגוונים של צה"ל, החל מהמטוס הזעיר ללא טייס-סקאילרק לשימוש כוחות היבשה, עבור להרמס 450 המהווה את הציר המרכזי של פעילות צה"ל בלוחמה בטרור ועבור, כאמור, להרמס 900. אקרמן הוסיף: "בחירת צה"ל מבססת את מעמדנו כמובילה עולמית בתחום המל"טים ואנו מאמינים כי בעקבות החלטת צה"ל יחליטו לקוחות רבים להצטייד אף הם במערכת מסוג זה".
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 05-05-2010, 00:42
צלמית המשתמש של NehemiaG
  NehemiaG NehemiaG אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.03.07
הודעות: 11,647
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי strong1 שמתחילה ב "שאלות"

אמינות אחזקה בקצרצרה:
יש גרף אמבטיה חביב שמדגים את כמות התקלות (ציר ה-Y) ביחס לזמן השימוש בכלי (ציר ה-X).
בשנים הראשונות לשימוש בכלי יש תמיד מחלות ילדות, בעיות שעדיין לא קיבלו פתרון או אחזקה שגויה.
עם הזמן כל אלו מתמעטים ואחזקת הכלי מתייצבת (הזמן להתייצבות משתנה בין כלי לכלי).
לאחר שנים, כשהכלי מזקין, צצות מחלות זקנה ובעיות שנהפכו לכרוניות ויש קושי לפתור אותן או חוסר תועלת כלכלית בפתרון שלהן.
לכן יכול להיות מצב שבו תרצה יתירות למערך חדש יחסית, במיוחד אם היתירות מתאפשרת באותם מתקני אחזקה כמו המקבילה (במקרה הזה הרמס), וכשמדובר על כלי דומה לכלי שבשירות. וזה גם כמובן לא סותר גם יתירות למערך ההרמס 450.

אגב, תיאורטית יכול להווצר מצב לקרקוע כלים שונים של אותו יצרן - למשל אם בכולם יש פריט אחיד שכשל (נניח MFD שמחשמל את התא וקיים בכל הכלים).
_____________________________________
עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה, ובצדק.

חתירה להרתעה משמעה כישלון שחתירה לניצחון תמנע.

סון-צו גם אמר שאם אתה במיעוט מספרי אל תלחם אלא תברח.

NGPhoto.biz


נערך לאחרונה ע"י NehemiaG בתאריך 05-05-2010 בשעה 00:45.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 05-05-2010, 03:29
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,698
יתירות אינה משדרת דבר מעבר ליתירות
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי strong1 שמתחילה ב "שאלות"

תמיד עדיפות שתי רגליים על אחת. זה לא אומר שרגל ימין טובה מרגל שמאל או להיפך, וזה לא אומר שעם אחת אי אפשר להסתדר - אבל שתי רגליים נותנות לך גמישות תפעולית טובה יותר, ואפשרויות לבצע מהלכים שעם רגל אחת היה קשה יותר...

במילים פשוטות - יש להניח שהמערכות משלימות זו את זו, והכנסת מערכת נוספת לצי אינה מעידה בהכרח על חסרונותיה או עדיפותה של האחת על השנייה, אלא להיפך - על היות שתי המערכות מוצלחות מספיק על מנת להצדיק את תפעולן המקביל (זה לא שהכניסו אחת במקביל להכרזה על הוצאת השנייה משרות) וממש כשם שייצור דגם חדש ומתקדם יותר של רכב\מטוס אינו מעיד בהכרח על כשלים וחסרונות הרכב\מטוס שקדם לו.

עוד נקודה למחשבה: כטב"מ הרון החל את דרכו לפני למעלה מעשור ואילו ההרמס 900 החל דרכו עכשיו - כל שמצד אחד ההרון אמור להיות בשל יותר, ומצד שני ההרמס 900 - מעודכן יותר...

עוד נקודה מעניינת - ההרון בנוי כפלטפורמה שניתן לשלב עליה דברים - משל מטוס שעשוי לשאת מכ"מ, מערכות ל"א\מ"א, מערכות חוזי שונות וכיוב' לאחר שאלו מותקנות על הפלטפורמה כמו הרון מכ"מ, הרון ל"א וכו', בעוד שההרמס 900 הוא בעל מבנה מודולרי שניתן לשלב בו את המטעדים עפ"י הצורך כקוביית לגו ומבלי לבצע "הסבה" של הפלטפורמה בסוג של Plug & Play...

המערכות מבוססות על פילוסופיה תפעולית שונה וגם לאלו ייתרונות וחסרונות, גם אם עוזבים בצד את התכנים השיווקיים של החברות אחת כנגד השנייה ("בכלי שלנו יש מערכת כוללת - אינטגרציה של כל היכולות שלנו שמרוכזת בכלי אחד", "אנחנו מייצרים מטוסים קטנים ולא טיסנים גדולים" - ואני אשאיר לכם לנחש מי אמר מה...)
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק


נערך לאחרונה ע"י Soloavia בתאריך 05-05-2010 בשעה 03:51.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 03-05-2010, 10:51
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,698
ועוד אחת
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי צופה ורואה שמתחילה ב "כטב"מי הרמס 450 והרמס 900 בשימוש צה"ל ולקוחות זרים"

3 במאי, 2010


אלביט מערכות ונס טכנולוגיות יספקו למשרד הביטחון מערכת מודיעין בהיקף כספי כולל של
כ- 25 מליון דולר באמצעות נסביט, מיזם משותף, בבעלות שווה, של שתי החברות

חלקה של כל אחת מהחברות יסתכם בכ- 12.5 מליון דולר

אלביט מערכות ונס טכנולוגיות הודיעו היום כי זכו, באמצעות המיזם המשותף נסביט, בחוזה של משרד הביטחון לאספקת מערכת ניהול מידע עבור חיל האוויר, בהיקף כספי כולל של כ- 25 מליון דולר.

חלקן של אלביט מערכות ונס טכנולוגיות בפרויקט יהיה שווה ויסתכם בכ- 12.5 מיליון דולר לכל אחת, לביצוע במהלך כ- 4 שנים. נסביט הוקמה על ידי אלביט מערכות ונס טכנולוגיות במטרה לפתח את היכולות הטכנולוגיות הייחודיות הנחוצות לפרויקט זה.

בצלאל (בוצי) מכליס, מנכ"ל אלביט מערכות יבשה ותקשוב תדיראן ומיכאל זינדרמן, נשיא Ness TSG, מסרו כי הם גאים להיות שותפים בפיתוח מערכת מתקדמת מסוג זה, המהווה פריצת דרך טכנולוגית. לדבריהם, שיתוף הפעולה בין שתי החברות מאפשר לשלב מגוון טכנולוגיות ולספק ללקוח פיתרון איכותי וייחודי.
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +3. השעה כעת היא 15:46

הדף נוצר ב 0.41 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2018 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר