06-05-2010, 13:46
|
|
|
|
חבר מתאריך: 15.04.05
הודעות: 530
|
|
דווקא התמונה השנייה מאוד מתחברת לי לשחל"ב, מרגישה כמו תמונה של כלה בזמן ההכנות..
הקומפוזיציה בה נהדרת והתאורה הצידית על השיער (שהיותו בהיר יותר מודגש ע"י היעדר הצבע) רק מושך את העין טוב יותר עם כיוון המבט של המודלית.
לגבי התמונה הראשונה - אולי זה אני, אבל תמונות בשחל"ב או גוונים של ספיה שנעדרים דיוק במיקוד מוצאים חן בעיניי בד"כ, אך זה לא ככה לגבי תמונות צבעוניות.
היעדר פוקוס על עין ימין של המצולמת פוגם בתמונה לטעמי. הוא נובע, כמובן, מהשימוש בצמצם פתוח לרווחה שהביא לעומק שדה מינימאלי (קצוות השיער מימין-קדימה בפוקוס, אבל העין הקרובה כבר מחוצה לו).
אני חושב שסגירת צמצם בסטופ נוסף (כדי להכניס את העין הימנית של המודלית לפוקוס) או מלכתחילה - מיקוד על העין הזו, היו עושים חסד עם התמונה.
דרך אגב - איזון הלובן של התמונה השנייה מושלם. הוא לא מדויק לחלוטין (הצבעים קצת חמים), אבל זו בחירה פשוט מושלמת עם גוון העור של המודלית וצבע האיפור. את משתמשת בכרטיס אפור ואיזון לובן ידני בזמן הצילום או משנה לאחר מכן בעריכה?
זאת כמובן דעתי
(קרדיט לרועי )
|