שמעתי שה- reviews למשחק הזה פשוט גרועים... קוטלים אותו בכל רמה.
מצד שני, מה הם מבינים?
אבל כשבדקתי את ה gameplay שלו, נדהמתי לגלות שהם אשכרה שינו לחלוטין את המשחק (and not in the good way).
אין איסוף משאבים, יש הגבלת יחידות, אין אפשרות לבנות בסיס...
ו.ט.פ?!
הגראפיקה יפה, אבל היא די מזכירה בתאכלס את C&C3.
מאז DUNE2, כל משחקי ה RTS היו מבוססים על איסוף משאבים, בניית בסיס, יחידות ופיצוץ הבסיס של האוייב.
אני לא יודע עד כמה המשחק הזה טוב ב Multiplayer, אבל לדעתי זה פשוט נורא מה שהם עשו...
נתחיל מזה ש-EA לא ממש ידועים בזכות האיכפתיות לשחקנים.
With that said,
זהו החלק האחרון בסדרת Kane, אז יכול להיות שמישהו שם ניסה לשנות את הנוסחה.
דבר נוסף הוא, שכיום פחות ופחות מתמקדים ב-Single Player ויותר ב-Multi.
בפן הזה של המשחק, לפחות לפי חוות דעת שונות, המשחק דווקא טוב מאוד.
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי Zed3 שמתחילה ב "נתחיל מזה ש-EA לא ממש ידועים..."
האתגר הגדול של מפתחי המשחקים היה לבנות AI מספיק חזק שישאיר את ה Single Player מרוצה
היום הכל באמת הופך להיות יותר ויותר מולטי, אבל תמיד לצד סינגל טוב ואיכותי.
גם C&C3 וגם RA3 מאובזרים ב AI מצויין שנותן פייט קשה מאוד גם כשאתה ב Single.
ולמה לקרוא לזה C&C? לא שאני נגד המשחק החדש, אבל זה לא קשור לסדרה... שיקראו לזה בשם אחר.. :/
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי Narxx שמתחילה ב "האתגר הגדול של מפתחי המשחקים..."
הבעיה היא שפיתוח AI הוא הרבה יותר מסובך ממה שזה נדמה.
על קצה המזלג, ברוב המוחלט של המשחקים מדובר במערכת חוקים.
בחלק מהם המערכת מסוגלת ללמוד חוקים חדשים ובחלקם לא, אבל בשורה התחתונה, מדובר ביכולות AI נחותות מאוד (אחרת לא היית מסוגל לשחק בחיים בזמן אמת).
בכיין, לא מסוגל להתמודד עם כמות יחידות מוגבלת?
משחקי האסטרטגיה המעניינים הם אלו שעובדים בצורה הזו, ועכשיו גם C&C הגיע לשם. ובכלל, שאתה תתלונן על שבירת מסורת? אחרי שהיללת את התועבות שיצאו מEA?
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי metooshelah שמתחילה ב "בכיין, לא מסוגל להתמודד עם..."
הגבלת יחידות היתה קיימת עוד מאז Warcraft ו- StartCraft.
זה ממש לא חידוש, ואם כבר מזכירים את StarCraft, המשחק שאתה כל כך 'אוהב' העונה לשם Generals שאני מאוד אוהב - דווקא העתיק את שיטת הבניה של יחידה בונה במקום לבנות ב Construction Yard.
אבל להגביל את כמות היחידות? כאילו, מה נראה להם?
אילו עוד משחקי אסטרטגיה מעניינים עובדים בשיטה הזו?
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי Narxx שמתחילה ב "הגבלת יחידות היתה קיימת עוד..."
רגע*((רגע רגע רגע רגע)^10)
כשאתה אומר הגבלת יחידות, אתה מתכוון להגבלת אוכלוסיה, או הגבלת יחידות?
הגבלת אוכלוסיה זה כמו וורקראפט; הגבלת יחידות זה משהו סטייל codename panzers וכן הלאה.
וכן, אני מסכים שהגבלת אוכלוסיה זה סתם מעאפן. הגבלת יחידות, לעומת זאת, זה כבר מעניין.
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי metooshelah שמתחילה ב "בסדר. כמו שאמרתי, מאז שאין..."
דווקא את Red Alert 2, המשחק הטוב ביותר בסדרה (כי אין הבדל אמיתי בין C&C ל Red Alert) עשו EA.
מ C&C3 התייאשתי אחרי שלוש משימות. בRed Alert 3 נמאס לי כבר בtutorial.
מאז Yuri's Revenge לא יצא מהסדרה הזאת שום דבר ששווה את הדיסק עליו הוא צרוב.
צודק!
Westwood פיתחו, EA היו ה publisher.
אז עכשיו זה ברור.
ואם כבר נמצאים בענייני משחקי אסטרטגיה בסגנון ייחודי - מישהו יודע אם יש משחק בסגנון של "Z" (ידוע גם כ Commander Zod)?
משחק הRTS הטוב ביותר בעיני, אחרי Starcraft.
בתגובה להודעה מספר 15 שנכתבה על ידי metooshelah שמתחילה ב "בגלל זה אתה דואג מראש לדברים..."
ברור!
תמיד יש דרכים לעצור את הממוטות.
בנוגע ל EA, הם דווקא עשו את ג'נרלס שזה אחלה משחק שבעולם (כמובן - ההרחבה Zero Hour כי המקורי די מעאפן).
אני אישית גם אוהב את RA3 אבל חברים שלי מסתבכים איתו... מורכב יותר - הרבה יחידות ולכל יחידה 2 מצבי ירי... זה בלאגן
בתגובה להודעה מספר 17 שנכתבה על ידי alonmore28 שמתחילה ב "הכוונה היא שאני מגיע עם..."
ואם אתה מגיע עם ממוטות, ונתקל במגדלי טילים? או ביחידות סטייל "טניה" שמפוצצות לך את הטנקים האיטיים? או נקלע לאיזור עם בניינים מלאים בחיילי נ"ט?
אתה צריך להבין, שלטנק הזה, חזק ככל שיהיה, יש חסרונות, ואתה צריך לנצל אותם.
בתגובה להודעה מספר 19 שנכתבה על ידי alonmore28 שמתחילה ב "כששיחקתי ב- C&C 3 הייתי נכנס..."
אש הנ"מ שלהם איטית מאוד - עם שיוט של כמה מפציצים (של NOD כמובן) הייתי מפרק כמויות גדולות מאוד של ממוטות. והם לא יכולים לעבור חומות לייזר חזקות, אם מגדלי שמירה של GDI. בשביל זה אתה צריך יחידות טווח ארוך.
ברור שיש חוק שאומר שבכרגע שיש ממוטות של האוויב בתוך הבסיס שלך, המשחק נגמר, אבל יש הרבה דרכים להקשות על הכניסה שלהם, מה גם שהם איטיים מאוד - אם תמצא טקטיקה לנטרל את הבסיס של האוייב מהר יותר - יתכן שלא תאלץ בכלל לעצור את הממוטות והמשחק יגמר כשהן לא מצליחות להגיע עד להגנה שלך...
היה נחמד בyuri's revange עם כל היחידות החדשות והמגוונות ובC & C 3 עם הגרפיקה היפה אבל זה כבר רחוק מאסטרטגיה.
אם אתה רוצה להינות ממשחק מאוד טקטי ושדורש מחשבה ויכולת ניהול של צבא גדול בו זמנית תעבור לשחק בCompany Of Heroes (גם ברשת אפשרי עם Tunggle). אם אתה אוהב לבנות צבא עצום ולהיכנס לקרבות ענקיים אז זה לא המשחק המתאים.