לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי         אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום סלולרי | כל מה שקשור לתפעול\תקלות\שימוש במכשירים - בפורום תפעול מכשירים בלבד. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > סלולרי וגאדג'טים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 09-08-2010, 14:54
  YAG YAG אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 19.01.10
הודעות: 35
הסיפור שאינו נגמר (עם אורנג')

סתם לשתף אתכם בשני סיפורים לאחרונה שהיו לי עם אורנג'.

1) לפני חג השבועות היה לאורנג' "מבצע שבועות" של תכנים חינם למשך חודש, נציגה שאלה אותנו אם אנו מעוניינים - אמרנו שכן (יש לנו שישה קווים ואמרנו שיהיה, אולי מישהו ינצל את זה).
זה היה ב10 לאותו חודש.
טוב, הגיע סוף החודש ואנחנו רואים שחוייבנו מחיר מלא על הכל.
התקשרנו לאורנג' וסיפרנו להם המקרה ואמרו לנו שאכן נפלה טעות ושיזכו אותנו. באותה הזדמנות גם ביקשנו לבטל את כל החבילות וזהו.
טוב, הגיע סוף החודש שלאחריו, והנה הפלא ופלא, לא רק שלא זוכינו על מה שהיינו צריכים, אלא אף לא ביטלו לנו את החבילות וחייבו אותנו עוד פעם.
בקיצור שוב התקשרנו ועשו לנו חישוב זיכוי וזה הגיע לכמעט 1000 שקל כולל מע"מ! (זה הסכום שאורנג' תחבו את ידם לכיסנו והוציאו בגניבה!)
עכשיו אני נכנס למצב חשבון עדכני באינטרנט ואני רואה שוב על חלק מהקווים חבילות תוכן בחיוב.
לא יאומן.

2) לפני כמה חודשים אחי עשה מסלול חיילים, אני נכנסתי לאינטרנט וראיתי שלחיילים מגיע איזה מכשיר דור 2.5 חינם. אמרתי לאחי שיבקש אותו והנציגה אמרה שאין מכשיר חינם לחיילים.
בסוף הוא לקח סוני אריקסון יארי.
טוב, התקשרתי כמה ימים אחרי לנציג שירות ונאמר לי שיש מכשיר חינם לחיילים ושאף באותו יום היה את המבצע הזה. טענתי שמגיע לי מכשיר חינם אבל אמרו לי שהוא כבר לקח את היארי ואם הוא רוצה לקבל את החינם אז זה יבטל לו את החיוב-זיכוי על היארי. טענתי שמגיע לו חינם מאחר ובגלל טעות של הנציגה הוא לא לקח קודם כל את החינם, ואמרו לי שאני צריך לגשת למרכז שבו בוצעה העיסקה.
לקח קצת זמן (כמה סיבות שהתעכבנו בגללן) ושבוע שעבר הגענו למרכז אורנג'.

לאחר שהצגנו את טענתנו הגיע אלינו האחרי צוות/משמרת/מה שלא יהיה ואמר לנו שאם הוא היה לוקח את המכשיר חינם אז בשביל לעשות שדרוג מכשיר ליארי הוא היה צריך לשלם קנס כלשהו.
זה היה נשמע לי מוזר ולכן התחלתי להתווכח איתו ושאלתי אותו לגבי קו נוסף של חיילים שיש לנו שלקח מכשיר חינם ועוד לא עברו 18 חודשים אם אני רוצה לשדרג את המכשיר אם אני צריך לשלם קנס והוא אמר שכן.
טוב יצאנו משם בידיים ריקות והתקשרתי לאורנג' ואמרתי להם שיש לי מסלול חיילים עם מכשיר חינם שעוד לא עברו 18 חודשים ושאני רוצה לשדרג מכשיר - האם אני צריך לשלם קנס כלשהו? אמרו לי שלא. המכשיר חינם הוא בחינם ורק אם אני מתנתק מאורנג' אני משלם קנס אבל אני יכול לשדרג איזה מכשיר שאני רוצה.

חזרנו למרכז שירות ואמרתי לאחראי שזה מה שנאמר לי והוא אמר לי תשמע אני האחראי פה ככה זה...
בקיצור לאחר דין ודברים עם הנציגה שאיתה דיברנו במרכז שירות היא אמרה שהיא תברר מה לעשות...
היום ביררתי שוב עם נציגה באורנג' וביקשתי שתברר טוב עם המנהלת שלה ונאמר בדיוק אותו הדבר:
חייל שלקח מכשיר חינם יכול לשדרג גם לאחר שעה לאיזה מכשיר שהוא רוצה (בכפוף לתנאי השדרוג של כל מכשיר) ללא כל קנס או עלות בשל המכשיר חינם שלקח.

מה יוצא, שמלכתחילה נציגה עשתה טעות, ואח"כ עוד מנהל משקר לנו בפנים שקר גס, שאין מקום לומר שלא הבנו אותו או שהוא טעה. פשוט שקר גס. לא יאומן.


זהו. אני מקווה שיום אחד המאפייה הזו בדמות אורנג'/סלקום/אחר תתפרק ותתנדף מהעולם.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 05:22

הדף נוצר ב 0.21 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2020 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר