13-08-2010, 07:53
|
|
|
חבר מתאריך: 11.02.04
הודעות: 16,543
|
|
ציטוט:
עד כמה שאני יודע טווח הסטייה ניתן בגלל דרך החישוב של המכשירים הישנים
ולא בגלל חוסר הדיוק של מד המהירות ברכב.
|
נכון מאוד, זה היה עד היום, היום זה היה מהסיבות שציינתי.
ציטוט:
אם בכלל מד המהירות ברכב מזייף
כמעט תמיד כלפי מעלה, כלומר כשהמהירות האמיתית היא 80 ברכב אתה רואה
85, ככה שגם אם אתה רואה במד המהירות שאתה נוסע על 100 רוב הסיכויים שאתה
נוסע לאט יותר.
|
לא נכון, זה נכון במצב של תאוצה שלילית, במקרה של האצה חיובית זה בדיוק הפוך.
ובמצב של מהירות קבוע, זה אמור להיות +- מדוייק, סטייה של נניח +-5, הרי זה תלוי בהרבה גורמים, כגון הפירמה של גלגלי הרכב, מצבם, הדיוק של המנגנון באופן כללי...
ציטוט:
אפשר לראות את זה בקלות כשאתה נוסע עם GPS שמראה גם את
מהירות הרכב.
|
מצאת על מה להסתמך
GPS זה בערך הדבר הכי לא מדויק בעולם..
אפילו הGPS בעל היכולות המקסימליות(שסגור לאזרחים), הוא לא מספיק מדויק, זה האזרחי לא מספק דיוק מספק בעליל!.
עריכה- על פי מה שהבנתי המגבלה על הדיוק בוטלה.. ועדיין גם נניח ויש לנו את המקלט GPS המודרני ביותר עדיין הדיוק הוא +- 2 מטר, וכאשר מדובר בחישוב מהירות רגעית(לא ממוצעת על פני נניח 200 מטר), מדובר בשגיאה משמעותית מאוד!
נניח ורוצים לחשב מהירות ממוצעת בקטע של 100 מטרים, כבר מדובר ב2% סטייה.
באם אתה מודד מהירות כל 50 מטר ופחות, גם בתנאים האופטימליים ביותר, GPS יהיה לא מדויק בצורה מחרידה.
נערך לאחרונה ע"י The_Equivocator בתאריך 13-08-2010 בשעה 08:20.
|