20-08-2010, 17:44
|
|
|
חבר מתאריך: 20.08.10
הודעות: 1
|
|
כתבה על הוט שעושה גלים
בטח כבר ראיתם בפייסבוק או בכלי התקשורת, אבל הנה המכתב שמעורר גלים וזכה לאלפי תגובות, וממוען אל ראשי הוט - עוד סקנדל מבית הוט
הייתי רוצה למסור לך מספר דברים. שמי בן בוגוסלבסקי. אני כבול לשירותי האינטרנט שלכם. במידה ואתה, שקורא את זה, נמנה על דרג ההנהלה של החברה שלכם, אולי כדאי שתדע איך החברה שלכם מתקבלת על ידי הלקוחות שלך.
הצטרפנו לשירותי האינטרנט שלכם לפני כשלושה חודשים (מאי האחרון). זה לא שאנחנו חווים תקלות. שגרת האינטרנט הינה תקלה אחת מתמשכת. בכל יום אנחנו צריכים לנתק ולחבר, ולנתק ולחבר, ולנתק ולחבר את המכשיר, בין 20 ל-30 פעם ביום. אני לא מדבר בלשון גוזמה. אתה יכול לבדוק גם אצל אנשי השירות הטכני שלך. הם רואים את זה. והם יודעים.
לפני כחודש היו מספר ימים בהם בכלל לא היה לנו אינטרנט. כשהתקשרנו הסבירו לנו שאתם עושים עבודות תשתית באזור ובגלל זה אין לנו אינטרנט. אף אחד לא חשב שהוא צריך לעדכן אותנו לפני או להסביר לנו. אקפוץ שניה כמה שלבים בנוגע לנקודה הזאת. אתמול שכדיברתי עם נציגיכם (שיחה שעוד נחזור אליה) הוא הסביר לי, בפטריוטיות נלהבת, שעבודות אלו היו הנחת התשתית לשירות האינטרנט החדש והמהיר שלכם. הוא מאוד התפלא שלא הייתי שותף להתלהבות שלו. נראה לו מוזר שלא אהבתי את ההקרבה שאולצתי אותי לעשות למען הלקוחות העתידיים שלכם. הרי אני ואתם משפחה לא?
המשך באתר:
http://www.mysay.co.il/articles/Sho...rticlePI=aaafsp
|