לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ‎print ‎"Hello World!"; if‎ ‎not rules.‎know ‎then rules.‎read(); חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > תכנות ובניית אתרים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #19  
ישן 27-08-2010, 11:01
  macox macox אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.07.03
הודעות: 2,466
שלח הודעה דרך ICQ אל macox שלח הודעה דרך MSN אל macox
FAP , תודה על התגובה
בתגובה להודעה מספר 18 שנכתבה על ידי fap שמתחילה ב "ישירות מתוך ספר הפרוייקט שכתבתי לקראת סוף התיכון..."

אבל ,

אני לא מחפש בדיקה התנקשות במקרה של תזוזות כמו שאתה עשית.

אני רוצה שלפני כל הצבת עצם בעולם שלי (במקרה הזה כנראה מטריצה) אני אצליח לחשב איפה אפשר ואיפה אי אפשר.

התשובה הכי קלה זה בעצם לשים במטריצה שלי קודים (1,2,3,4 וכו לדוגמא) שכל מספר מייצג מבנה שונה.
אבל הבעיה היא שעל פי הייצוג הנ"ל אני חייב שכל מבנה יהיה בגודל של תא בדיוק.

כלומר אם אני מייצג בעולם שכל תא הוא לדוגמא 5 יח' על 5 יח' אז על כל מבנה גם להיות 5X5.
אבל במידה ואני מסובב אוביקט כלשהו סביב עצמו , לדוגמא נקח מלבן , יווצר מצב שהמלבן יגלוש מגבולות התא שלו לתא אחר...
_____________________________________
_

אני הלוחם של היום והלויס ליין של המחר

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #21  
ישן 27-08-2010, 13:36
  Dragonion Dragonion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 22.08.08
הודעות: 310
בתגובה להודעה מספר 19 שנכתבה על ידי macox שמתחילה ב "FAP , תודה על התגובה"

לשים אובייקטים במערך זה דבר מאוד נחמד (בדיוק הכנתי משחק קטן שמשתמש בשיטה הזאת), אבל זה גם מגביל.
אגב, היתרון המשמעותי של השיטה הזאת היא השליטה על הרינדור והcollision detection. מאוד מאוד קל לרנדר רק את מה שצריך לרנדר (מה שרואים), ולבדוק collisions רק על קבוצה מינימלית של אובייקטים אם אתה רוצה שיהיה שחקן שיזוז בעולם שלך.

אם אתה רוצה לשים דברים איפה שבה לך, בתור התחלה, תזכור לשים bounding spheres לצורות שלך.
אחרי הכל, משפט פיתגורס טיפ-טיפה יותר מהיר מלבדוק intersections אמיתיים בין צורות מורכבות.
לאחר מכן, תזכור שיש צורות שיותר קל לבדוק מאשר אחרות (AABBים וOBBים לדוגמא).
לא כל בניין, כביש, או אובייקט חייב להיות polygon אמיתי. המידע של הרינדור לא קשור ישירות למידע של הפיזיקה שלך.

ברגע זה אני מתחיל משחק חדש שבו אני מתכנן למקם את המפה עצמה עוד פעם בתוך מערך, אבל גם לשים אפשרות לאובייקטים (בעיקר ליופי וכל מיני שטויות חמודות) בכל מקום, גודל וכיוון שרוצים, יכול להיות שזה טוב גם לך.

ובשביל הסוף, הנה לינקים נחמדים בנושא
http://www.metanetsoftware.com/technique/tutorialA.html
http://www.metanetsoftware.com/technique/tutorialB.html
http://gpwiki.org/index.php/VB:Tuto...ction_Detection

נערך לאחרונה ע"י Dragonion בתאריך 27-08-2010 בשעה 13:40.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 01:07

הדף נוצר ב 0.08 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר