01-10-2010, 15:39
|
|
|
חבר מתאריך: 24.01.05
הודעות: 2,118
|
|
לא מומלץ, אבל בהחלט אפשר. לא יהיו לזה תוצאות הרסניות כמו במצברי NI CD, NI MH או LI לסוגיו.
מצבר רכב סטנדרטי לא נועד לשמש כמקור אנרגיה ולהגיע לפריקה משמעותית, אלא לתת מענה לפיקי זרם גדולים (פי כמה מ-1C), אבל קצרים, ולכן אין בעיה גם להטעין אותו בזרמים כאלו כל עוד המתח עליו בתחום המומלץ.
המלצות של יצרני מצברים ברורות מאוד ונועדו, בין היתר, להגדיל רווח החברה לא רק יצור מצברים אלא גם מייצור מוצרים נילויים. אני בטוח שיש יתרונות למטענים אלו עבור מצברים בפריקה עמוקה או לקראת סוף חייהם.
אני אישית בדקתי באוטו שלי בורר סוג מצבר ולא מצאתי, אז כנראה שכולם נטענים באותה שיטה
|