01-11-2010, 22:10
|
|
|
|
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
|
|
ציטוט:
א. הקצאת 2 קומות לחניה ציבורית בבנין שהוא בבעלות פרטית, תלויה ראשית כל
ביזם ושנית ברוכשי הדירות/משרדים באותו מגדל.
אף יזם לא יתן לאיש להפקיע ממנו אפילו מטר בודד ללא פיצוי כספי הולם.
|
אמרתי פיצוי כספי לא? במיסים על הפרוייקט אפשר לתת פיצוי כספי והכסף הזה יחזור אל העירייה דרך החניה בתשלום עם ריבית בסופו של דבר.
ציטוט:
ב. גם אם לאותה חניה תהיה כניסה נפרדת מאשר לדיירים, ויש לכך כמה דוגמאות שלילות,
מיותר לציין כי הקצאת קומות לחניה ציבורית תוריד את האטרקטיביות של הנכס,
ואיתה גם את מחיר הדירות/המשרדים, זוהיא הנחה ריאלית שקשה למדידה,
כך שאיש אינו הולך להכניס ראש בריא לדבר שבהכרח הולך להיות שנוי במחלוקת.
|
את חלק מהחניות היום בונים מתחת לקרקע בכל מקרה בבתים יקרים ולכן ניתן לבנות עוד שתי קומות מתחת לקרקע לחניה ציבורית עם כניסה נפרדת לגמרי וכמובן התחזוקה של המקום תהיה על חשבון העירייה ואת הכסף היא תיקח ממיסים והחניה בתשלום עם ריבית ובדרך הזאת אתה לא מוריד את הרמה של החיים של הבנין עצמו.
ציטוט:
ג. הנטיה היא שלא להגדיל את מקומות החניה הציבורית במרכז העיר לטובת פיתוח
מקומות חניה בכניסות לעיר יחד עם שיפור התחבורה הציבורית.
מתי, כמה ואיפה זה יקרה, רק לראש העיר וחונטת הממון הפתרונים.
הרי ידוע שהישראלי הממוצע התרגל לחטוף בראש, לקטר, ולילל ולמחרת ללכת לקלפי
ולהצביע עבור אלו שרק אתמול נתנו לא בראש.
זוכרים מתי דיברו על רכבת תחתית בתל אביב?
|
לא להגדיל את מספר מקומות החניה זו שיטה לא נכונה, כי אנשים בתל אביב ירצו כלי רכב ולהם בסופו של דבר יהיו ילדים , שיהיו גם תושבי העיר וגם הם יקנו רכבים ולא נשכח אורחים מחוץ לעיר או מאיזורים אחרים בתל-אביב, ככה שאי הגדלת מקומות החניה זו טעות. במקום זה בכל מקרה קמים בתל-אביב מגדלים בכל מקום נכון לא לא? יפה אז תעביר חוק שכל בניין דירות יוקרה או רגיל חדש יבנה עוד שתי קומות מתחת לאדמה בתמורה שוב להקלות במיסים. בצורה הזאת תוכל לייצר 10 אלף מקומות חניה בשקט ולהגדיל את התקן, ברגע שזה יתפוס לעוד כמה קומות חניה בתמורה להקלות בהתאם למספר הקומות של החניה הציבורית.
הכל אפשרי ובמיוחד בתל-אביב שכל פרוייקט נדל"ן תופס כמה שהמחיר יקר ולכן תל אביב יכולה להיות הראשונה, שתעשה את השינוי הזה ואנשים בתוך העיר לא יבואו בתלונות ,כי יהיו מקומות חניה זמינים לכולם בסופו של דבר, ככה שביום של הבחירות, אם ינהלו את עסק בצורה שווה בכל תל אביב ראש העיר יבחר שוב ואין לי בעיה, אם אני נכנס לתל אביב לשלם סכום סימלי על הכנסת רכב, שאינו שייך לתושב, רכב ציבורי או של כוחות הביטחון.
אני לא חושב, שנכון לאסור כניסה של מכוניות לתל אביב או לאסור על תושבים להחזיק מכונית אחת או יותר ותמיד יש פיתרונות אחרים במיוחד באיזור נדל"ן חם כמו תל אביב.
אני חושב, שקיבלת תשובה לכל החיסרונות שציינת לדעתי וכיצד ניתן לפתור אותם.
_____________________________________
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google
|