07-12-2010, 06:53
|
|
|
|
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 29,140
|
|
צודק ורציתי להוסיף.
חוץ מזה שמדובר פה בקנייה "בסיטונות" יש עוד כמה אלמנטים שמשפיעים על המחיר.
א. חסכון ניכר בעלויות פרסום מצד החברות שאפשר לגלגל אותו לצרכן.
ב. לקוחות "מובטחים". כאלה שלא מוכנים לקנות את המוצר /שרות במחיר הרגיל, אבל מוכנים לנסות אם יתנו להם אותו בהנחה משמעותית ולכן, זו הדרך היחידה של בעל העסק "לתפוס" אותם. כן, הוא תמיד יכול להוריד מחירים בעסק עצמו, אבל אז הוא יפסיד את הרווחים של האנשים שמוכנים לשלם יותר.
ג. המשך פרסום ויראלי בפייסבוק כשכולם עושים לייק כדי שהחברים שלהם יראו.
זו הסיבה שבגללה גם חברות גדולות התחילו להשקיע באתרים כאלה. למשל buy2 הוא של קשת (אם אני לא טועה) ווואלה שופס גם פתחו כזה אתר.
אני חושב שהדרך הפשוטה ביותר להבין מה זה - היא להכנס לאתרים שמרכזים את הנושא(לא אתרי הקניות עצמם, אלא כאלה שמציגים מבצעים מ- 12 אתרים שונים) ולהסתכל.
_____________________________________
“Much of the social history of the Western world over the past three decades has involved replacing what worked with what sounded good”
נערך לאחרונה ע"י looklook בתאריך 07-12-2010 בשעה 07:00.
|