לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה עשרים פלוס 20plus.fresh.co.il I'll be back חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > 20 פלוס
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
האשכול נעול
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 06-12-2010, 23:23
צלמית המשתמש של looklook
  משתמש זכר looklook looklook אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 29,140
אתרי קנייה חברתית - אחלה טרנד.

בהשראת האתר האמריקאי groupon שסירב השבוע להצעת רכישה של גוגל בסך 6 מיליארד דולר (!) צצו להם בישראל מספר רב של אתרי קנייה חברתית. איך זה עובד? במקום להשקיע הרבה כסף במודעה באחד מאתרי החדשות/פנאי הגדולים, בעלי עסקים משקיעים מעט כסף בפרסום באתר קנייה חברתי שבו מתחלף בכל יום "דיל" שנותן לך הלקוח הנחה של פחות או יותר 50%. הדילים הם במגוון תחומים כגון : מסעדות,ביגוד והנעלה צימרים, טיפוח, רשתות שונות וכו'. אתה בתור לקוח מתחייב מראש לקנייה שלא מתבצעת אלא אם כן מספר הלקוחות עובר סף מסוים.

בגלל שיש בישראל כל כך הרבה אתרים כאלה (לדעתי, יש כבר באזור ה - 20) כבר הגענו למצב שבו (בייחוד בתל אביב ובירושלים) אם אתה רוצה לקנות משהו, שווה לך לבדוק קודם באתרים האלה כי אולי יש דיל שמציע לך הנחה בדיוק על מה שאתה מתכוון לקנות. זה גם מאוד נוח למי שהתקציב שלו מוגבל ורוצה נניח להעלות את מספר המסעדות בהם הוא מבקר בחודש מ- 1 ל -2 .

כשהאתרים הראשונים הוקמו , נרשמתי אליהם בדוא"ל והסטתי את המיילים שהתקבלו לתיבה מיוחדת. אבל לעקוב אחריהם כל יום זה נהיה מתיש. שמתי לב בשבוע האחרון שיש מספר אתרים שמציגים את כל אתרי הקנייה החברתית במקום אחד. זה מאוד נוח ורציתי לשתף אותכם כי אולי יש פה אנשים שיתעניינו בדילים האלה ולא מכירים את התופעה.

http://www.dailyd.co.il
http://cliqa.co.il/
http://getitall.co.il/

כל שלשת האתרים האלה מנסים להציג את כל אתרי הקניות החברתיות אלא שבכל שבוע נפתחים לפחות 2 ולפעמים הם לא עומדים בקצב. כך שייתכן שבחלקם קיימים אתרים חדשים שאין באחרים.

האמת היא שבינתיים הזמנתי רק ארוחה ושטיפת מכונית (25 ש"ח פנימית וחיצונית). היה נחמד. אם יש פה מישהו שרכש דילים באתרים האלה ורוצה לחוות דעה זה יהיה משמח.
_____________________________________
“Much of the social history of the Western world over the past three decades has involved replacing what worked with what sounded good”


תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 07-12-2010, 06:53
צלמית המשתמש של looklook
  משתמש זכר looklook looklook אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 29,140
צודק ורציתי להוסיף.
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי linuxsboot שמתחילה ב "המחיר, שאת משלמת, לא באמת..."

חוץ מזה שמדובר פה בקנייה "בסיטונות" יש עוד כמה אלמנטים שמשפיעים על המחיר.

א. חסכון ניכר בעלויות פרסום מצד החברות שאפשר לגלגל אותו לצרכן.
ב. לקוחות "מובטחים". כאלה שלא מוכנים לקנות את המוצר /שרות במחיר הרגיל, אבל מוכנים לנסות אם יתנו להם אותו בהנחה משמעותית ולכן, זו הדרך היחידה של בעל העסק "לתפוס" אותם. כן, הוא תמיד יכול להוריד מחירים בעסק עצמו, אבל אז הוא יפסיד את הרווחים של האנשים שמוכנים לשלם יותר.
ג. המשך פרסום ויראלי בפייסבוק כשכולם עושים לייק כדי שהחברים שלהם יראו.

זו הסיבה שבגללה גם חברות גדולות התחילו להשקיע באתרים כאלה. למשל buy2 הוא של קשת (אם אני לא טועה) ווואלה שופס גם פתחו כזה אתר.

אני חושב שהדרך הפשוטה ביותר להבין מה זה - היא להכנס לאתרים שמרכזים את הנושא(לא אתרי הקניות עצמם, אלא כאלה שמציגים מבצעים מ- 12 אתרים שונים) ולהסתכל.
_____________________________________
“Much of the social history of the Western world over the past three decades has involved replacing what worked with what sounded good”


תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


נערך לאחרונה ע"י looklook בתאריך 07-12-2010 בשעה 07:00.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 07-12-2010, 10:43
צלמית המשתמש של stoned
  stoned stoned אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 03.11.02
הודעות: 21,199
ההנחה היא של בעל העסק המשתתף ולא על חשבון האתר, מן הסתם.
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי שחף דרור שמתחילה ב "אבל למה להם לעשות דבר כזה? מה..."

מדובר בשילוב של מספר גורמים:
א) הבטחת כמות - העיסקה יוצאת לפועל רק אם X אנשים התחייבו למבצע.
ב) הגבלת כמות - ברוב המקרים המבצע הוא לכמות מוגבלת בלבד.
ג) הגבלת זמן ביצוע העיסקה - טווח הזמן בו ניתן להצטרף למבצע הוא לרוב כיממה.
ד) הגבלת זמן מימוש ההטבה - ברוב המקרים ניתן לממש את השובר תוך 30, 45 יום ובמקרים מסוימים אף שנה (צימרים, לדוגמא).

כל האלמנטים הללו מבטיחים, למעשה, לעסקים הרוצים להציע מבצע יכולת לחשב מה עלות המבצע באופן מדויק ולעשות שיקול האם הדבר שווה או לא שווה את הפרסום/הגדלת כמות הלקוחות.
_____________________________________
חברי כנסת ישרים

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
האשכול נעול

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 06:00

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר