לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #8  
ישן 23-02-2011, 08:29
צלמית המשתמש של DZZ
  DZZ DZZ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 02.06.07
הודעות: 6,155
לא בהכרח
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי קרן-אור שמתחילה ב "חשבתי שתצורה כזו דווקא קשה..."

במסוק מאוייש החייב לטוס בעיקר קדימה, וכן יש לו מרכז כובד משתנה בהתאם להעמסתו, אכן יש העדפה לתמרון תוך טיסה קדימה. במסוק זעיר המונחה מרחוק, המטעד האופטי משמש כמקור מידע חזותי לניהוג מרחוק, וניתן לסובבו לאחור בנקל, כך שניתן להפוך את כיוון הטיסה ב-180 מעלות ללא סיבוב גוף המסוק. מבחינת קושי בניהוג - אין כל קושי, ואילו שימוש בשני רוטורים אכן מנצל טוב יותר את כוח המנוע, לעומת מסוק "רגיל" המפנה חלק לא מבוטל מהאנרגיה למניעת סבסוב.

היתכן וכוונתך הייתה לשוני שביציבות הארכית של מסוק עם שני רוטורים בטנדם, מול מסוק עם רוטור יחיד ורוטור זנב מייצב, מול מסוק עם שני רוטורים קואקסיאליים, מול מסוק עם שני רוטורים מסוג משתלב (INTERMESHED)?

נערך לאחרונה ע"י DZZ בתאריך 23-02-2011 בשעה 08:34.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #19  
ישן 23-02-2011, 17:38
צלמית המשתמש של DZZ
  DZZ DZZ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 02.06.07
הודעות: 6,155
חרגנו מנושא המסוקים
בתגובה להודעה מספר 18 שנכתבה על ידי האזרח שמתחילה ב "לרוסים היו מנועים עם 2 מדחפים על אותו הציר."

..אולם היו וישנם מטוסים רבים שלהם מדחף כפול המסתובב בכיוונים הפוכים, מאותה סיבה בדיוק. כבר במלחמת העולם הראשונה שמו לב שמטוסי קרב מהירים נסחבים הצידה בעת המראה, ומסוגלים לפנות בקושי לצד אחד ויותר מדי טוב לצד השני, כל זה בגלל אפקט הסיבוב של המנוע, וזה עוד לפני ההפרעה לתמרון ביתר הצירים עקב האפקט הג'ירוסקופי שלו. במקרה של מטוסים דו מנועיים - דאגו שהם יסתובבו בכיוונים הפוכים. עם הכנסתם לשימוש של מנועים חזקים מאד, רבו הקשיים בשליטה על המטוס. למשל - מטוס הטייפון, ויורשו - הטמפסט - סבלו מתאונות ואבדות רבות על רקע זה. הפתרון היה הכנסת המדחף הקואקסיאלי לשימוש. זה אמנם עלה באבדן מה של כוח מנוע עקב מערכת התמסורת הנדרשת, אך ההשקעה הייתה כדאית.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #38  
ישן 16-12-2012, 07:17
צלמית המשתמש של רועי AZ
  רועי AZ רועי AZ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.01.05
הודעות: 13,766
מצפיה בקליפ - קשה שלא להבחין ביתרונותיו ויכולותיו
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי טל ענבר שמתחילה ב "GHOST - מסוק זעיר ללא טייס מפיתוח התע"א"

אבל חסרון אחד שנראה לעין - הגובה בו הוא נמצא ומתעד הכל. הוא אמנם שקט וקטן, אבל ניכר שדי קל להבחין בו, משום שהוא נכנס לטווח הראיה, מבלי שאפילו מרימים את הראש. מחבל לחוץ, די מהר יבחין בכלי הזה מרחף לו מעל הראש.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 05:18

הדף נוצר ב 0.09 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר