במקור נכתב על ידי מצפון
תשמע שרוקי אתה על גבול הליצנות, אבל תסלח לי כן ? לא, לא בא לי.
א. נהג חלוקה שנוסע בטנדר ומחלק סחורה, יהנה מדלק מוזל גם לאחר העבודה וגם בסופש, לפי שיטתך כן ? כן.
ב. בעל חברה יכול לרכוש טנדרים גם לעובדי מנהלה ועובדים שאינם מחלקים סחורה, נכון ? ברור, כל בעל חברה ירכוש טנדרים לכל העובדים שלו, המצב הכלכלי כל כך משובח...
ג. להחזיק ככה סתם רכבים ללא שיוך ? שבעל העסק ישלם עליהם ? למה לו, הוא יהפוך כל מזכירה לנהגת חלוקה. ברור, לתת רכב לכל מזכירה זה דבר מאוד יעיל לעסק, אני כבר רואה התנפלות על סוכנויות הרכב.
ד. מגעיל ? אז הבנתי שגם אם זה לא קיים היום, בטח תרצה להציע את זה בעתיד, אבל זה מגוחך ברמות קשות, אז אני ? מגעיל ? אתה סתם בוטה. מה זה מעיד על אמונתך בצדקת דבריך?
ה. שאלתי כמה עולה סולר ולא ענית לי, אתה לא יודע ? אתה רוצה שאני ארשום או שתבדוק קודם בעצמך כמה עולה היום ליטר סולר ? ומה זה מעניין המספר בדיוק?
ו. אתה עדיין חושב שאני המגעיל ואתה זה שמפגין בקיאות כלכלית כלשהי שתצדיק גם התקפות קודמות שלך עלי כאילו אני זה שלא מבין בכלכלה וחזור על קלישאות ואתה הוא בעל המושג מביננו ? כן, הראית בורות בנושא הדיון הקודם, מה שלכשעצמו לא מהווה סיבה לבושה, לרבים חסרים מושגים והבנה, זה בסדר, רק שאתה מתעקש להתווכח על נושאים שלא בתחומי הבנתך. חבל.
ז. כן, כל הזין. ליטר סולר עולה 13-14 שקל במשאבות שבתחנות. רב מתדלקי הסולר נמצאים בהסדר כלשהו עם חברות הדלק ומשלמים פחות, משהו כמו קצת יותר מחצי. כלומר ליטר סולר עולה לחברות בהסדר סביב 7 שקלים פלוס מינוס, איך זה מסתדר לך עם התכנית הגרנדיוזית להעלות את מחירי הדלק לגבהים שמחירי הקוטג יהיו זהים למחיר ליטר דלק ? וליטר חלב ? נצטרך לשדוד אותו בקרוב מעשירים כמוך. במידה ולא הבנת או לא רצית להבין, הכוונה היתה למחירי הבנזין, היות ומרבית הרכבים הפרטיים בארץ עובדים על בנזין. עכשיו תגיד שאנשים יעברו לרכוש רכבי דיזל, נכון? אז זהו, ההיצע מאוד נמוך, זה קודם כל, דבר שני הסולר לא זול בכלל, ואמרנו שניתן את ההטבות במיסוי רק לרכבי עבודה למיניהם (כולל משאיות וכמובן מוניות)
|