13-03-2011, 21:58
|
|
|
|
חבר מתאריך: 30.07.05
הודעות: 7,874
|
|
בתמונות כמו התמונה שצילמת ותמונות בהן יש רק עצם אחד שנמצא בתנועה (או עומד במקום ומביט לכיוון מסויים) ומאחוריו רק רקע, תנסה להשאיר יותר מקום בכיוון אליו העצם מתקדם, ופחות מקום בצד בו הוא כבר עבר, או בחלק אליו הוא לא יגיע (כמו למשל כל השטח המת למטה). לעין האנושית זה נראה כאילו לעיט יש לאן להתקדם, והוא לא עומד להיתקע במסגרת, או פשוט להשאר במקומו לנצח.
אם תסתכל בתמונה של העיט כמו שהעלית אותה בהתחלה, אתה אמור לקבל תחושה שהעיט סתם מרחף לו במקומו ולא עף לשום מקום. ואם תסתכל בעריכה שאשר העלה, תראה פתאום שהחיתוך גרם לעיט לצבור מהירות ולקבל מסלול.
רק שים לב שכשאתה ערכת את התמונה אחרי ההסבר של אשר, מיקמת את העיט צמוד מדי לצד הימני של התמונה. הייתי מזיזה אותו ס"מ או שתיים שמאלה, כדי שלא יהיה קרוב כ"כ להמסגרת במצב של נוגע\ לא נוגע.
וזהו, אני מניחה שלזה התכוונת אדון שמולביץ, תקן אותי אם אני טועה [=
ולמיסטר קיי, באופן כללי אני ממליצה לך לקרוא קצת על פרספקטיבה וקומפוזיציה אם אתה מחפש לדעת איך להפוך את התמונות שלך למעניינות יותר. יש המון חומר מצויין באינטרנט.
_____________________________________
|