28-03-2011, 11:25
|
|
|
חבר מתאריך: 28.03.11
הודעות: 4
|
|
ההעברה עצמה כן, אבל יש הרבה דברים ותהליכים שמתרחשים במקביל: שחרור נעילה, בירור קוד, הזנת קוד, בדיקת נתוני אדמין, אישור על ידי האדמין... נהלים או לא, מעורבים בזה אנשים, וכשיש אנשים, יש טעויות אנוש. כשהתחלתי לעבוד בתחום הזה ביררתי את הנושא מול קבצי העזרה של הרשמים והגדרתי עבור עצמי נוהל עבודה - לא נוגע בזה אם נשאר פחות מ60 יום.
היה לי מקרה אחד כזה - לקוח שהדומיין שלו פג תוקף תוך כדי ההעברה. הרשם המקורי טוען שהוא כבר לא נושא באחריות, הרשם הקולט לא יכול לעזור לי כי הדומיין עוד לא עבר... לקח לי הרבה מאוד שיחות בסקייפ ועצבים כדי להגיע למצב שאני מחזיר את המצב אחורה - מחדש לשנה - ואז מעביר בשקט.
לא, אני לא עובד בלייבסיטי, אם לזה אתה רומז. אני דוד, פרילאנסר, נעים להכיר, קורא פה הרבה אבל לא ממש מוצא על מה להגיב. פה ראיתי מקרה של גברת שיכולה להגיע לאותו מצב כמו שאני הייתי בו, אז החלטתי כבר להגיב לה. יצא לי לעבוד איתם קצת עם לקוחות שלי שאהבו את הממשק, אם אתה כבר רוצה גילוי נאות עד הסוף, אבל מה שרשמתי זה על סמך ניסיון פרטי. אם קבלת הפנים פה היא קודם כל האשמה, אולי אחזור לקריאה שקטה...
נערך לאחרונה ע"י davido9 בתאריך 28-03-2011 בשעה 11:29.
|