לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ‎print ‎"Hello World!"; if‎ ‎not rules.‎know ‎then rules.‎read(); חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > תכנות ובניית אתרים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 30-03-2011, 17:21
  dorn1 dorn1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 03.08.09
הודעות: 38
אלגוריתם לבניית משחק פוקר

שלום לאנשים פההה

אני עושה פרוייקט על המשחק POKER TEXAS HOLDEM!

אז הולך לעשות על תקשורת בין מחשבים ושרק אנשים רגילים יוכלו לשחק ושאין שימוש בAI!

אז אני צריך שתגידו לי אם המחלקה של הלקוח והשרת בסדר ואם אני צריך להוסיף עוד משו(כל מה שיש לומר תגידו כדי שאהיה לי במצב הכי טוב שיש ולא אהיו בעיות)-


server
קוד PHP:
 using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;

namespace 
poker_texas_holdem
{
    class 
server
    
{
          public 
myServer(int portstring password)
        {
            if (
password=="")
                
password "OK";
            
this.pass password;
            
this.port port;

#if DEBUG
            
this.myTcpListener = new TcpListener(IPAddress.Loopbackthis.port);
#else
            
this.myTcpListener = new TcpListener(IPAddress.Anythis.port);
#endif


        
}  
    }







client
קוד PHP:
 using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;

namespace 
poker_texas_holdem
{
    class 
client
    
{
         public 
bool Connect()
        {
            try
            {
#if DEBUG
                
myTcpClient.Connect(IPAddress.Loopback,port);
#else
            
IPAddress ipAddress IPAddress.Parse(ip);
                
IPEndPoint ipEndPoint = new IPEndPoint(ipAddressport);
                
myTcpClient.Connect(ipEndPoint);
#endif

               
HandleConnectedThread  = new Thread(HandleConnected);
               
HandleConnectedThread.Start();
               return 
true;
            }  

    }



ויש לי עוד מחלקה שבנתיים עשיתי שהיא "קלף" בבקשה תגידו לי אם בסדר וצריך להוסיף משו-

card
קוד PHP:
 using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;

namespace 
poker
{
    class 
card
    
{
        private 
int num;//num of the card
        
private int shape;//shape of the card

        
public card(int numint shape)//constructive method
        
{
            
this.num num;
            
this.shape shape;
        }
    }




תודה לכולם על העזרה...
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #2  
ישן 01-04-2011, 11:23
  Dark Knight Dark Knight אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.07.05
הודעות: 949
שלח הודעה דרך ICQ אל Dark Knight
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי dorn1 שמתחילה ב "אלגוריתם לבניית משחק פוקר"

לא ממש עברתי על הקוד שלך כי אני לא מכיר את #C לעומק, אבל לדעתי את רץ קדימה מדי מהר מדי.
פרוייקט בסדר גודל כזה יראה מאד רע אם לא תדע מראש מה אתה מתכוון לעשות אלא תתחיל לכתוב מחלקות ולנסות לחבר ביניהן אחר כך.

לדעתי כדאי לך לעזוב לרגע את המחשב, לקחת דף נייר ועט ולנסות להתחיל לשבור את הפרוייקט שלך לחלקים:
נניח תחלק את זה ל-3 חלקים בהתחלה - מודול תקשורת, מודול של מנוע המשחק (החוקים) ומודול המנשק (מה שמוצג למשתמש).
הקשרים פה הם:
* מודול המנשק מעביר שאלות למודול המנוע שעונה בהאם המהלך חוקי.
* מודול המנוע מעביר פקודות למודול המנשק כאשר התבצע מהלך.
* מודול המנוע מעביר פעולות משתמש למודול הרשת כדי שזה יפיץ לשאר השחקנים.
* מודול המנוע מקבל ממודול הרשת מהלכים שבוצעו אצל שחקנים אחרים.

עכשיו קח כל מודול בנפרד ותתחיל לחשוב איך אתה מפצל אותו הלאה - נגיד מודול הרשת באמת ידרוש מודול תקשורת מבוסס TCP ועיצוב פרוטוקול שבו יועבר מידע בין השרת לשחקנים, מודול של Reactor או Thread Pool כדי לתמוך בריבוי משתמשים ומודול תקשורת עם מנוע המשחק.

וכן הלאה... מה שאמרתי זה שליפה מהמותן, אני לא יודע כמה זה עיצוב מתאים אלא סתם החלוקה הראשונה שעלתה לי לראש. תשקיע כמה ימים בעיצוב הקשרים בין המודולים שלך ותקיע לסקאלה של מחלקות בודדות. כשיהיה לך תרשים של כל המחלקות והקשרים ביניהם תתחיל לחשוב על המנשקים שיחברו בין המחלקות, על הפרוטוקול שתממש במודול הרשת, על איך יראה בסופו של דבר כל העסק מצידו של המשתמש.

רק אחרי שיהיו לך אוסף של תרשימים שמהם אפשר יהיה להסיק את כל מבנה הפרוייקט שלך (ורצוי גם לצרף אותם מאוחר יותר לתיק פרוייקט, זה מאד מרשים את הבודקים בד"כ ומקל להם על החיים) תתחיל לכתוב קוד, ואתה כנראה תופתע כמה מהר וחלק תהליך הקידוד ילך אחרי כל עבודת ההכנה שעשית.
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 02:04

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר