16-05-2011, 17:08
|
|
|
|
חבר מתאריך: 25.04.11
הודעות: 9,931
|
|
זה מה שמצאת להתלונן עליו? הGC?
קודם כל זה שיש GC, זה לא הוקוס פוקוס ולא "לא צריך לחשוב על זכרון", זאת צורת עבודה יותר בטוחה, מהקצאה ידנית, ובטוח יותר פשוטה מRAII. זה עדיין אומר שאתה חייב להבין את המודל זכרון של הסביבה שלך ואיך לעבוד איתו נכון.
מבחינת עלויות אני לא מכיר את הGC של JAVA, אני מכיר את .NET והוא דיי זול. המחיר שלו הוא בערך סריקת אחד משלושה עצים, אחת לכמה זמן. והוא גם יודע לעבוד במקביל לאפליקציה שלך (.NET 4). לדעתי שווה כל שניית מעבד.
עזוב שבכלל דיברנו על Number crunching ושם לפחות מהניסיון שלי אין יותר מידיי, משחקים עם זכרון...
הבעיה הכי גדולה של JAVA לדעתי זה שהוא לא יודע לרדת לNATIVE בלי JNI שזה סיוט, זה ו GUI. פיתוח GUI נורמאלי בג'אווה זה שמחה וששון, והוא לעולם לא יראה טבעי למערכת הפעלה...
יצא לי להשתפשף גם עם C++ וגם על C# . לרוב מוחלט של השימושים הייתי בוחר בC# בלי לחשוב פעמיים. הדברים המרכזיים שלדעתי הוא לא מתאים להם, זה קודם כל אם אתה צריך לכתוב קוד שיהיה אופטימלי ברמת המעבד וידע לתפעל פונקציות מיוחדות של המעבד (SSE ושות') אבל אז בכלל עדיף אסמבלר. או אם אתה צריך לעבוד בתוך (ולא מול) סביבית Native וגם אז יש לך אפשרות ל C++\CLI בתור מעטפת, אבל זה כאב ראש אחר.
משחק תלת מימד לא הייתי כותב בC#... גם בגלל הצורך בקרבה לחומרה, וגם כי אין גישה נורמאלית מC# לDX.
|