בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "רק שיהיה ברור,החנות לא נסגרה"
עזוב את זה שלא חכם לקנות משהו ממישהו שיש סיכוי סביר שלא יוכל לתת לך אחריות בעתיד, אבל תסכים איתי שלכתוב משהו כמו "החנות לא נסגרה", ולתת לינק, שבראשו מתנוססת כתובית נוסעת:
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי שימי שמתחילה ב "עזוב את זה שלא חכם לקנות משהו..."
וגם כשכתבתי את ההודעה לא היה כתוב.
לא צריך לוודא הריגה לחנות שנמצאת בקשיים, אם מקבלים את המוצר לפני או יחד עם התשלום
זה לא סיכון גדול.
למשל מסך של דל, ניתן יהיה לקבל שרות מול המשווק/יבואן, גם בקניית מעבד האחריות היא ענין שולי,
אם ניתן לממש אחריות מול המשווק/יבואן אז לא צריכה להיות בעיה בכלל.
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "אני לא רואה שכתוב באתר החנות שהיא סגורה"
אולי כבודו צריך לבקר אצל אופטימטריסט...
לא צריך לוודא הריגה, אבל אנחנו בישראל, ומה שקורה הרבה פעמים הוא שיבואנים מתנערים מלקוחות שאין שום "leverage" מולם... מי שלא יודע להתנהל כלכלית, צריך לסגור כשהוא רואה שמשאביו מידלדלים, ולא להיכנס לחובות על חשבון כולנו... לא עשה את זה... לא אומר שעוד אנשים צריכים להידפק בדרך...
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי zerozero שמתחילה ב "ביהמ"ש אישר מינוי מפרק זמני בהסכמה לחברת ציוד המחשבים SkyPC"
שלחו אותי אל החנות הזאת,אבל בחרתי נכון ולא קניתי מאצל skypc בסוף.
_____________________________________
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google