לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 28-06-2011, 20:24
  .ישראלה היפהפיה .ישראלה היפהפיה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.07.06
הודעות: 15,705
הרפומהומה בדרך!! חה"כ יחימוביץ לשר התחבורה: "הקפא את הרפורמה בתחבורה הציבורית"

http://shelly.org.il/node/5242

אוטוטו 'יזיז מישהו את הקו שלי'.

כשילדים ברחבי תבל מבלגנים את החדר ושואלים אותם למה הפכת הכל - חסר להם שיענו: "זה לא בלגן - זו רפורמה!"

אבל בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות זוהי בהחלט אפשרות מסתמנת.

לפני כשבועיים נתקלתי בראיון מפרגן עם גברת צעירה שאחראית על או כמעט אחראית על תכנון הקווים ובעצמה נוסעת באופניים ויש לה תואר שני במשהו שקשור לתכנון עירוני שזה מאוד מרשים. היא קיטרה שם על הישראלים המקטרים וגלגלה את מעט השאלות החצי קשות שנשאלו לפתחם של האזרחים הקנטרנים שכ-ו-ל-ם רק רוצים אוטובוס ממוזג שיקח אותם מפתח ביתם לכל מקום אבל יעצור רק כשירצו. כמובן הרי כל מה ש'דן' הרגילו אותנו בעשורים האחרונים זה להיות נוסעים מפונקים ולא ישראלים שורשיים מחושלים כמו הגברת ואלה ששילחו אותה לתקשורת. שאלונת קטנטונת לגבי קשישים שיאלצו להסתגל לפיצול נסיעותיהם השיגה כמדומני את התשובה ההזויה על רציפים שיסייעו לעלות לאוטובוס [שעוצר כידוע רק במרחק 2 מ' משפת המדרכה] שיום יבוא ויוקמו. כמו כן הסבירה הגברת שפעם היו יותר נוסעים בקווים מסויימים כי העובדים הזרים נסעו בהם אבל עכשיו הם גורשו. או שמחלקת התכנון בנתיבי איילון מקבלת מידע שוטף ממשטרת ההגירה או שזהו מס שפתיים הנדרש לקבלת ראיון אוהד בימינו אבל השורה התחתונה הייתה שבמצב הנוכחי חברות האוטובויסים נ-ו-ר-א מסכנות כי אין להן נוסעים ושחייבים לעשות שינוי כלשהו שיגביר את מספר הנוסעים.

שינוי זה לא להוסיף חלילה נהגים ואוטובוסים וקווים כי זה עולה כסף. שינוי זה לומר למר זליבנסקי ולגברת מועלם שקו X לנען שאליו התרגלו ב30 שנות זוגיותם - עובר 500 מ' צפונה או סתם עובר מן העולם. ועוד לא אמרנו מילה על כבדי ראיה ועיוורים שמיקום הקווים ומסלולם הינו חלק מהותי משגרת תפקודם וכל שינוי מהותי בעבורם.

בימים בהם הנהג היה 'חבר נהג' והוא היה 'חברמן' קיים משרד התחבורה שווי משקל עם הקוארפרטיבים: יש שעות רווחיות ויש שעות לא רווחיות, יש קווים רווחיים ויש שלא ויתכבד הקוארפרטיב ויקח תחת אחריותו את כולם. היום נראה שהרגולטור כל כך התאהב בספקים שאפילו הזדמנות למוניות שרות, מינובוסים ושאר מסיעים לא ניתנת במסלולים הישנים ['הלא רווחיים']

מבט מהיר על השינויים בעיר מגורי מראה על שינויים קוסמטיים של נתיבי מספר קווים שהשד יודע מה ההגיון מאחריהם ועל ביטולם של שני קווים שלאחד יש תחליף ולשני כלל וכלל לא. תלמידי התיכונים הגדולים בעיר הבאים מרחוק נותרים ללא אוטובוסים ומספר קטעי רחובות ראשיים בהן היו התחנות עמוסות תדיר - נותרים ללא קו.

הסוכריה שהבטיחה הגברת היא תדירות גדולה יותר של הקווים אבל מבט מהיר בלוח השעות שהיה מונח עד לפני מספר ימים על התחנה הראה תדירות של כל 5-10 דקות בשעות השיא וכעת כתוב 10-20 דקות וזה יכול להחשב כהגדלת תדירות רק על ידי שרלטנים שמנסים לשכנע אותך שהעלאת מחיר ל6.40 ש"ח היא בעצם הוזלה כי את הנסיעה שהיית עושה באוטובוס אחד אתה עכשיו עושה בשניים ככה שאפילו דפקת את המערכת...

נקודת האור היחידה שאני מוצא בפרוייקט הבלתי מובן הזה היא כמובן "גמ"ח דב נבון" שהרי מה יותר מתאים מלהראות ערבות הדדית ולסייע לקומיקאי היחיד בישראל שמעולם לא הצליח להצחיק אותי...

שיט!! נשפך לי יוגורט על המקלד... אההמממ... ערכתי רפורמה בסביבת המחשב שלי!!

הנה, אני לא מקטר לבד:

http://www.nrg.co.il/online/54/ART2/225/458.html

http://www.carsforum.co.il/cars/%D7...%93%D7%A8%D7%9A

http://www.atzuma.co.il/kavhadash/0/13


פרוטוקול דיון ועדת הכלכלה בכנסת:

http://oknesset.org/committee/meeting/953/

נערך לאחרונה ע"י .ישראלה היפהפיה בתאריך 28-06-2011 בשעה 20:34.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 28-06-2011, 21:14
  .ישראלה היפהפיה .ישראלה היפהפיה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.07.06
הודעות: 15,705
גמ"ח דב נבון זהו ארגון חסד שנטל על עצמו להעניק דקות מסך לשחקנים שמשחקים רק דמות אחת.
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי eshely77 שמתחילה ב "כמה שאלות: גמ"ח דב נבון, מה..."

61 לא משתנה בחלק שנוגע אליך ול62 יקראו 161.

בעבור גלשן בטח יחייבו אותך בכרטיס וכולי תקווה שאתה לא עולה לאוטובוס מהיכן שאתה עולה עם בגד ים.

http://www.fresh.co.il/vBulletin/ne...ote=1&p=4030940

תוך כדי כתיבה אליך אני פתאום קולט שאם רק נצליח לשכנע את הח"כים החרדיים שהרפורמה קשורה לרפורמים - נוכל לשים בקלות מקלות בגלגלים של השר כ,ץ.

מישהו יכול לשלוח 'פשקמייל' לגפני בנושא?

"אויה לבושה שנעשתה ברחובותינו שהעבירו בהם אבטובוסים הרפורמים השולחים יד" וכו'... / ידע השר כ"ץ כי כל הנותן לרפורמים רפורמה כמוהו כתולה שלטי פריצות על הכרטיסן.."
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 28-06-2011, 21:51
צלמית המשתמש של looklook
  משתמש זכר looklook looklook אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 29,140
מכל רפורמה יש מי שנפגע..
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי .ישראלה היפהפיה שמתחילה ב "הרפומהומה בדרך!! חה"כ יחימוביץ לשר התחבורה: "הקפא את הרפורמה בתחבורה הציבורית""

ומה תגיד על קו 45 בבני ברק שבו רבי טרפון ורבי יהושוע ורבי אלעזר בן עזריה היו נוסעים שלא לצורך דרך רבי עקיבא כל אותו הלילה עד שבא הנהג, העיר אותם ממקום רבצם בספסל האחורי ואמר להם "רבותינו , הגיע זמן הפקק של שחרית?"


אין דבר איום יותר מכך שאדם רוצה להגיע מנקודה א' לנקודה ב' שנמצאות על אותו קו ישר, אבל נאלץ לעבור קודם בנקודה ג' בשכונה ד' ולהתקע מאחורי האוטוזבל. במילים אחרות - מצב קווי האוטובוס בישראל רע וחייבים לשנות , מקסימום תמיד נוכל להחזיר למצב הקודם.
_____________________________________
“Much of the social history of the Western world over the past three decades has involved replacing what worked with what sounded good”


תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #25  
ישן 29-06-2011, 07:51
  .ישראלה היפהפיה .ישראלה היפהפיה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.07.06
הודעות: 15,705
קו 45 הוא דוגמא טובה לבקורת ממוקדת על הרפורמה
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי looklook שמתחילה ב "מכל רפורמה יש מי שנפגע.."

לקחו קו מפותל ומסורבל שלמעשה שימש כמספר קווים תוך עירוניים + קו בינעירוני מאסף וגרוע אחד ו... ביטלו אותו.

לרמתגנים העניקו חלופה לכיוון צפון ת"א אך לגרים ממזרח לכביש גהה, לבניברקים ולתושבי גבעתיים לא ניתנה חלופה שכזו.

קח על עצמך משימה ובדוק איך מגיעים מגשר גבעת שמואל לאוניברסיטת ת"א בשתי נסיעות בזמן כולל המתנה שאינו עול על הנסיעה ב45

הן משימת הבדיקה והן התוצאה שלה יסבירו לך למה עשר שנים לא הספיקו להכין את 'הרפורמה' כמו שצריך. תוכל כמובן להתייעץ ב'דיילים' בני ה16 בשכר מינימום לנוער שגודשים הבוקר את התחנות [בתנאי כמובן שהם לא עסוקים באייפון שלהם ושיש להם מושג על מה הם מדברים].

לעניות דעתי הרפורמה הזו נועדה בעיקר לצמצם הוצאות לזכיינים.

המבחן הוא פשוט - תן את אותם קוים שבוטלו לנהגי מוניות שרות וחברות הסעות פרטיות ותגלה אם הם חיוניים לציבור הנוסעים אם לאו
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #26  
ישן 29-06-2011, 18:48
צלמית המשתמש של looklook
  משתמש זכר looklook looklook אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 29,140
הרפורמה עוד לא התחילה, מה פתאום אתה עונה פעמיים באותו מחיר? :)
בתגובה להודעה מספר 25 שנכתבה על ידי .ישראלה היפהפיה שמתחילה ב "קו 45 הוא דוגמא טובה לבקורת ממוקדת על הרפורמה"

אני אעשה את הבדיקה ואחזור
יש רק דבר אחד שאני לא מבין - האם אתה חושב שתוואי הקווים הקיים הוא מושלם ולכן אין להזיז אותו בשום פנים ואופן? או שאתה יודע מראש (ולא נקודתית בקו כזה או אחר ) לומר לי שהמצב אחרי הרפורמה יהיה רע יותר..

עריכה : עשיתי את הבדיקה - לתושב גבעת שמואל שירצה להגיע לאוניברסיטת תל אביב יהיו שני חלופות דו קוויות או 69 - דרך ז'בוטינסקי ואז להחליף ל -7, 40 או 33 או הסיוט (למרות שבשבע בבוקר זו אופציה לא רעה) קו 18 דרך רבי עקיבא ואז להחליף לקווים הנ"ל.

עריכה נוספת : שימו לב למה שאפקט כתב - אם המושבות טרם נפתח . יכול להיות שלאחר שיפתח יוסיפו עוד קו לאוניברסיטת תל אביב דרך אם המושבות.
_____________________________________
“Much of the social history of the Western world over the past three decades has involved replacing what worked with what sounded good”


תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


נערך לאחרונה ע"י looklook בתאריך 29-06-2011 בשעה 19:02.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #28  
ישן 29-06-2011, 22:27
  .ישראלה היפהפיה .ישראלה היפהפיה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.07.06
הודעות: 15,705
נהדר.
בתגובה להודעה מספר 26 שנכתבה על ידי looklook שמתחילה ב "הרפורמה עוד לא התחילה, מה פתאום אתה עונה פעמיים באותו מחיר? :)"

שלב א' - נסה למצוא את קו 69 וזמני הנסיעות שלו באתר http://www.busline.co.il/Web/Default.aspx

אופסי... מישהו הזיז את הקו שלי....

[לא באיור הסכמטי http://www.busline.co.il/Web/BusLines/Areas/232.aspx ]

מאתר חברת קווים אנו למדים שהאוטובוס יוצא כל 30-25 דקות בשעות השיא... הוא משרת לא רק סטודנטים כך שאם תצליח לעלות עליו צפויה לך חלופה נפלאה לפקקים של רבי עקיבא הלא הם ה...פקקים של ז'בוטינסקי ובעיקר הפניה ימינה מצומת גהה.

שלב ב' - קו 7 זהו רעיון נהדר שמגיע כל 20 דקות כלומר ציפיה ממוצעת של חצי שעה בישראל. יש לנו לפי האתר 3 קווים שעונים לשם זה ולפחות אחד מהם יביא אותך בבטחה לנוה שרת שם תוכל להמתין לרפורמה שתביא את האוניברסיטה אליך...ההוא שיוצא מבת ים ושיביא אותך מרכבת צפון לאוניברסיטה יבורך אבל להזכירך - כשהגעת לרכבת בקו 45 לא היית צריך לרדת ממנו כדי לעלות מחדש.

אז מה יש לנו? קווים ארוכים שנוסעים באותם פקקים....

בלאו הכי מסוף רכבת צפון שימש כנקודת שחלוף לכל מי שרצה. אם מטרת הצדיקים מהרפורמה הייתה לאפשר לנו לרכוש חופשי-שעתי ב40 אגורות יותר הם יכלו לעשות זאת גם ללא סלט קווים שחולק ל8 חוברות שונות עמוסות כרומו ומחולקות באיזורים שונים במקום מפה פשוטה ומקיפה יותר לכל אזרח או נוסע פוטנציאלי...

יש שעות נסיעה בהן מסה ברורה וגדולה זורמת ממקום למקום. איזור הבורסה, קריית עתידים, עזריאלי, רכבת צפון, תיכונים, אוניברסיטאות וכו'. יש קווים שמובילים כבר שנים את קהל היעד ממקום א' למקום ב'. אין שום נימוק הגיוני לבטל את הקווים הללו והוריד ולהעלות אנשים מאוטובוס לאוטובוס + זמן המתנה + תור + גשם [הלוואי] כדי להביאם לאותו מקום...

זה לא 'מישהו הזיז את הגבינה שלי' אלא מישהו תקע לי את בלוק הגבנ"צ בפדחת.

רשת טובה לשיגרה. רשת טובה לעיר שבנויה שתי וערב. רשת בנויה לעיר שאין לה לו"ז נוקשה [בני ברק כדוגמא]. קהל יעד ממוצע של תלמידים ועובדים המתניידים ללא רכב - צריך לעלות בקו 30, לקחת אויר ולרדת בת"א. בעיקר - רשת אמורה להיות רשת ורצוי עם תדירות תכופה.

ואגב - לא נתקלתי מעולם בסוקר כלשהו בעשור האחרון. יכול להיות שכמו 'הדיילים' שחילקו היום חוברות התמזמז על הדשא שמאחרי תחנת האוטובוס עם ה'דיילת' של התחנה ממול. לפחות ה'דייל' בן ה16 קרא לעברי 'אחי תהנה' כשלקחתי חוברת מהערימה. נראה לי שגם הוא נהנה.

נערך לאחרונה ע"י .ישראלה היפהפיה בתאריך 29-06-2011 בשעה 22:57.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #30  
ישן 28-06-2011, 22:36
צלמית המשתמש של efekt
  efekt efekt אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.08
הודעות: 14,245
קטעים אם צריך רפורמה בתחב"צ כדי לגרום לך לחזור ולכתוב בפורום, אז אני מכריז על רפורמה כל יום
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי .ישראלה היפהפיה שמתחילה ב "הרפומהומה בדרך!! חה"כ יחימוביץ לשר התחבורה: "הקפא את הרפורמה בתחבורה הציבורית""

ועכשיו, מה צריך כדי לגרום גם לגל"ש לחזור?רפורמה בראשל"צ? יאללה, אני מכריז על רפורמה שמעתיקה את ראשל"צ לחוות השרתים של Sea-Land! כך פתרנו את משבר הנדל"ן בראשל"צ, קירבנו אותה לים עוד יותר, והורדנו משמעותית את הסיכויים לחטוף דקירה מערס בת-ימי שהתבלבל בפניה והגיע בטעות לראשון, אבל עדיין נשאר טריטוריאלי להחריד...
_____________________________________
"אילו שמוכנים לוותר על חירות חיונית כדי להרוויח ביטחון זמני, לא ראויים לא לחירות ולא לביטחון - ומהר מאוד חסרים את שניהם."
-בנג'מין פרנקלין

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Carl Sagan
"If you wish to make an apple pie from scratch, you must first invent the universe"


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #31  
ישן 29-06-2011, 10:25
  .ישראלה היפהפיה .ישראלה היפהפיה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.07.06
הודעות: 15,705
כתבה בגלובס על הספק שבתועלת ועל הבטחון שבבלגן...
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי .ישראלה היפהפיה שמתחילה ב "הרפומהומה בדרך!! חה"כ יחימוביץ לשר התחבורה: "הקפא את הרפורמה בתחבורה הציבורית""

http://www.globes.co.il/news/articl...?did=1000657898

ציטוטים מהכתבה:

עיון במסמכי התוכנית ובתולדות הדיון הציבורי בה, מעלה חשש שהיא לא נבחנה ב"חוות דעת שנייה", מומחי תחבורה בלתי תלויים לא התעמקו בה

"רשת הקווים [הפשוטה והנוחה]", זהו הביטוי השגור. זה היה נכון, אם ת"א וגוש דן היו בנויות כמו מנהטן.

מי שירצה לחפש את דרכו באתר של משרד התחבורה, לא ימצא שירות מקוון של הדרכה מנקודת מוצא לנקודת יעד, אלא צ'ט בכתב

...נשענת על סקרים משנת 2003-2002 והשלמה מ-2008

אם אין לך כרטיס רב-קו, תצטרך לשלם בכל נסיעה (בכל מעבר) את המחיר המלא, 6.4 שקל.

[חישובי] זמני המתנה [אמורים לכלול] זמני הליכה, המתנה ונסיעה [וגם בתוך כך] מתכננת המהפכה, רותי אמיר מנתיבי איילון, הודיעה רק לאחרונה למנכ"ל משרד התחבורה, כי "התוכנית תביא בממוצע לקיצור זמני הנסיעה בכ-2 דקות בלבד".

הירידה בשימוש בתח"צ מתבססת על סקרים ישנים שסקרי אותו גוף עצמם ודו"ח מבקר המדינה המאוחרים יותר סותרים אותם

תוספת הסבסוד לחברות האוטובוסים תהיה 50 מיליון שקל בשנה.

צריך לקרוא את המצגת הפנימית של היועצים האסטרטגיים של נתיבי איילון מ-2009 ולשפשף את העיניים.

כך נאמר במצגת פנימית של היועצים האסטרטגיים של נתיבי איילון נאמר:: "בארגון מחדש אין תועלת מספיק ברורה ורלוונטית ברמת הפרט שניתן להציג לציבור. ברמת המאקרו, המערכת החדשה מרעה את תנאי הנוסעים בפרמטרים של מספר מעברים, זמן גישה, זמן פיזור. השיפור נטו ברוב הפרמטרים אינו גבוה ובפועל לא בהכרח יורגש על-ידי הנוסעים".
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #35  
ישן 30-06-2011, 21:07
  .ישראלה היפהפיה .ישראלה היפהפיה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.07.06
הודעות: 15,705
עוד שעתיים הרפורמה יוצאת לדרך
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי .ישראלה היפהפיה שמתחילה ב "הרפומהומה בדרך!! חה"כ יחימוביץ לשר התחבורה: "הקפא את הרפורמה בתחבורה הציבורית""

בחדשות ערוץ 2 מדברים על 'מחאה מתרחבת' ועל זה שקו 45 בכל זאת ישאר.

http://www.mako.co.il/news-israel/l...af2dd031004.htm

אני לכשעצמי לא מאמין ב'מחאות ציבוריות' וסבור כי גם " מאבק הקוטג' " נחל הצלחה מאחר ומדובר היה בסך הכל במלחמה של מספר טייקונים השולטים בתקשורת [גלובס כדוגמא] עם טייקונים השולטים במחלבות. שני הצדדים אגב סביר שממש לא אוכלים קוטג' וספק אם הם מוכנים לארח בביתם אנשים המוניים כמונו שאוהבים קוטג'.

הנפגעים העיקריים, קשישים ותלמידים - מתקשים למחות ולכן כל שנותר הוא לקחת אוויר ולומר 'בהצלחה'.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #37  
ישן 01-07-2011, 09:01
  .ישראלה היפהפיה .ישראלה היפהפיה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.07.06
הודעות: 15,705
ומה עם הביצות והקדחת?
בתגובה להודעה מספר 36 שנכתבה על ידי Swinger7714 שמתחילה ב "זה למה אני גר בחדרה, הכל..."



ובאותה הזדמנות - כתבה על מקצה שיפורים מתוכנן ועל כנס בבית ציוני אמריקה בנושא:
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-271598-00.html

נקודות ראויות לציון מהכתה:

[1] קווי הרוחב בחלקם אינם באמת קווי רוחב

[2] מרחק של מאות מטרים אינו מהווה נקודת מעבר אמיתית ומקשה בעיקר על מוגבלים, קשישים והורים עם עגלות וילדים

[3] מתכננת בכירה לשעבר במערך התחבורה בשם דינה רשף היא בין מעבירי הבקורת. הכל יכול להיות אבל אי אפשר לסתור עמדת אופוזיציה של אשת מקצוע בנימוקי 'חשבונות עבר'.

[4] הרפורמה נעשתה בהתנשאות מרוחקת ומנותקת ללא שיתוף קהל היעד האמיתי. לא הקהל הנוסע ולא הקהל שמנסים לגייס לנסיעות בעתיד ובודאי מבלי להתייחס לתלמידי בי"ס ולכאלה שקצת קשה להם יותר להביע עמדה בסקרים מודרניים [קשישים, עולים חדשים וכו']. 'נציגי עיריות' הם אינם ניציגי ציבור הנוסעים. הם בסה"כ אנשי שלומם של פוליטיקאים שששים לקבל עמוד שער מיותר עם תמונה ומונולוג בחוברות כרומו מהודרות המופצות על חשבון הציבור בעשרות אלפי עותקים.

[5] הסטטוס קוו הידוע.

[6] מטריד מאוד עצם זה שמישהו ממשרד התחבורה מסתמך על 'הדיילים' לברור נושא בעלי מוגבלויות [צעירים ברוחם חביבים וקופצניים שאין קשר בינם לבין מושגים כמו תעבורה, שרות מקצועי וכו']
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 18:26

הדף נוצר ב 0.10 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר