27-10-2011, 09:46
|
|
|
חבר מתאריך: 15.01.02
הודעות: 10,385
|
|
קחו בחשבון ש-
1. בהרבה ממוקדי השירות לא משלמים על הפסקות. ככה שאם אותו נציג "עייף" ו"רוצה לנוח" לא יקבל משכורת על אותן דקות. ותאמינו לי, יש הרבה דקות כאלו.
2. יש מוקדים שאתה צריך לבקש אישור אפילו לצאת לשירותים. כאילו אתה בכיתה ב'. וגם על הזמן הזה לא תקבל משכורת. ואם תתעכב ליותר מכמה דקות, יצרחו עליך מול כולם ויאשימו אותך שלא באמת הלכת לשירותים (אלא לדבר בטלפון, לשתות מים, או חס וחלילה באמת "לנוח" 2 דקות בשקט).
3. אתה לא משלם לו את המשכורת. בהרבה מקרים זו חברת קבלן. ונניח שאתה *באמת* משלם לו את המשכורת, למה אתה כזה קמצן?
21 שקל לשעה + בונוס זעיר שתקבל במידה ולא איחרת אף פעם, הגעת לכל המשמרות בזמן, לא הוצאת חופש מחלה, ענית ל-X שיחות בשעה (אתה יכול לדמיין את עצמך בכלל מדבר עם יותר מ-25 אנשים בשעה? ועוד בזמן סביר?).. בקיצור אם "עמדת ביעדים" (שסביר להניח שאותם מנהלים שהחליטו על היעדים - לא יכולים לעמוד בהם בעצמם).
ובלי כל הקטע של "אז שימצא עבודה אחרת". כי אם חברות כ"א באמת יציעו עבודות אחרות, לא יהיו נציגי שירות בכלל ותתקעו רק עם סעיף 5.
קשה לי להאמין שיש מישהו שיבחר באופציה שיקללו אותו כל היום, יצרחו עליו, יוציאו עליו עצבים, יאכלו לו בקולניות באוזן, יתקשרו לבקש מספר טלפון ויאלצו את הנציג להמתין 10 דקות על הקו (על חשבונו, כמובן, כי על השיחה הזו יורידו לו בטוח מה"בונוס") כדי להביא עט ונייר..
4. שירות טוב נתפס לרוב ע"י הלקוח הממוצע כ"אני אקבל מה שאני רוצה" בלי קשר למה שבאמת מגיע לו. הנציג היה נחמד, אדיב, שירותי, אחראי? מה אכפת לי. לא קיבלתי פיצוי על כל הפורנו שראיתי חודש שעבר. אני ארצה מנהל ואתלונן על המסכן כי הוא לא האמין לי שהחתול ישב לי על השלט כל הלילה. אני בכלל ישנתי, באמת!
5. בימינו ברוב החברות כבר אפשר להימנע מלקבל שירות בטלפון. יש אינטרנט, מענה אוטומטי, פקסים וכדומה. המענה לרוב יהיה גם יותר מהיר.
אף אחד לא בא לעשות לכם רע, כולם מנסים לגמור את החודש עם פלוס ולא עם מינוס. ואם אתם לא רוצים להמתין 20 דקות עד שיענו לכם, אז אל תתקשרו ב-7 בערב כשכל עם ישראל יוצא מהעבודה.
peace out
|