לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה עשרים פלוס 20plus.fresh.co.il I'll be back חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > 20 פלוס
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 26-10-2011, 21:57
  משתמש זכר shruki shruki אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.10.08
הודעות: 25,344
אלו לא רק נותני השירות, אלו גם הלקוחות

נכתב לא מעט על תודעת השירות הקלוקלת של העובד הישראלי המצוי. אין מה להרחיב בנושא. ברם, מישהו עצר פעם לחשוב שאולי האשמה היא בלקוחות? אמנם זאת שאלת ביצה ותרנגולת, אבל אי אפשר לקבוע בוודאות שנותן השירות הוא החרא הקטן ולא הצרכן.

מספר דוגמאות-
זקן בסופר מתעצבן על האותיות הקטנות שלא הצליח לראות בשלט על מבצע כלשהו, הולך למדף ומנסה להוריד בכוח את השלט. עובד מסכן שמסדר את המדפים מבקש ממנו להפסיק ושאם יש לו בעיה שיפנה למנהל. הזקן החצוף צועק עליו למה הוא מרמה אותו וגונב אותו. כן כן, אותו בחור שעובד בשכר מינימום ושובר את הגב- הוא השודד...

פרחה מבוגרת בתור לקצב מתעצבנת שהפולקע שהקצב הניח לה במגש אדום מהרגיל. "מה, אתה מנסה לרמות אותי, אתה חושב שאני לא יודעת, אתה נותן לי עוף לא טוב, כולכם אותו דבר". הקצב האומלל מביט בה מבולבל ולא מבין מה עשה. קשה כל כך לבקש להחליף את הפולקע? קשה לדבר בנימוס? בנאדם על הרגליים שעות על גבי שעות ממלא את בקשות כל הקרציות שבאים אליו, והוא אשם שלקח עוף שלא מוצא חן בעיניה?

נהג אוטובוס עוצר לגברת צעקנית שמפטפטת בנייד ולא שמה לב מה קורה סביבה. אחרי כמה דקות נסיעה היא מזדעקת- מה, זה לא קו X ? עניתי לה- לא. הלכה וצעקה על הנהג למה המספר על האוטובוס לא היה נכון. כאילו מה- כמה מפגרת אפשר להיות? נראה לך שהנהג שם מספר לא נכון והחזיר אותו אחרי שעלית? אולי תוציאי את הראש מהנייד ותשימי לב איפה את?

נהג אוטובוס בערב לא רואה בחור בתחנה אך שניה לפני שעובר אותו פתאום שם לב, ומטוב לבו עוצר לו כמה מטרים ומאפשר לבחור לרוץ ולעלות. במקום להגיד תודה שעצר לו, הבחור מתעצבן למה הנהג לא רואה אותו וממהר לדרכו. הנהג מסביר לו שאם התחנה חשוכה, והוא יושב לבוש שחורים על הספסל אי אפשר לראות אותו, ואם הוא ראה את האוטובוס מתקרב שייצא מהתחנה ויסמן עם היד. הדפ"ר הקטן (כבן 17) מתעצבן על כך שמישהו גילה לו דבר כה פשוט ומאשים את הנהג שהוא ממהר הביתה לארוחת ערב. אחרי דקה של צעקות נמאס לי ואמרתי לו שיפסיק לקשקש וייכנס פנימה, ושבפעם הבאה ישים אפוד זוהר אם הוא לא רוצה לפספס את האוטובוס. זה כנראה היה למעלה מבינתו כי הביט בי בעיני עגל והלך לספסל האחורי כשהוא ממלמל משהו.

אז בפעם הבאה שנהג האוטובוס עצבני, או הקצב, או הקופאית (כמה סיפורי קופאיות יש לי..), תזכרו שאולי אדיוט ישראלי מצוי (חיה שמסתובבת בעדרים) עצבן אותו כל כך שהוא מוציא את זה עליכם.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #24  
ישן 27-10-2011, 00:32
  chicken chicken אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.07.11
הודעות: 466
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי shruki שמתחילה ב "אלו לא רק נותני השירות, אלו גם הלקוחות"

זה עניין של ביצה ותרנגולת - ולך תידע אם קודם הלקוחות היו מגעילים, או שבהתחלה השירות היה מגעיל (ואז בתגובה הלקוחות נהיו מגעילים).
כשאני מדבר עם 'נותני שירות' למיניהם, אני יוצא מנקודת הנחה שהם יעזרו לי *יותר* אם אדבר כמו שצריך, ולא אצרח עליהם עם תחילת השיחה. כמובן, שישנם נציגים סתומים / מציקים שהם המכה של השירות.

בכלל, אם אנחנו רוצים להתפלסף בנושא, אפשר לשאול אם מנטליות ה"הכל מגיע לי ואני לא אצא פראייר" היא זאת שגרמה (ובחלק מהמקרים: גורמת) ללקוחות להתנהג בחזירות ("מה, חיכיתי 3 דקות לתשובה - תן לי פיצוי!) או לבתי עסק להתנהג בחזירות דומה ("מכשיר סלולרי שרף לך את האוזן? זו אשמתך שאתה מדבר כ"כ הרבה).

וכל זה מבלי לדבר על חברות, שמתנהגות בנבזיות כלפי הלקוחות, וגורמות לכך שנציגי שירות - בתור אלו שעומדים פנים אל פנים עם הלקוח - נאלצים לספוג עצבים מוצדקים של לקוחות.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #26  
ישן 27-10-2011, 09:46
  shai-li shai-li אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.01.02
הודעות: 10,385
קחו בחשבון ש-
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי shruki שמתחילה ב "אלו לא רק נותני השירות, אלו גם הלקוחות"

1. בהרבה ממוקדי השירות לא משלמים על הפסקות. ככה שאם אותו נציג "עייף" ו"רוצה לנוח" לא יקבל משכורת על אותן דקות. ותאמינו לי, יש הרבה דקות כאלו.

2. יש מוקדים שאתה צריך לבקש אישור אפילו לצאת לשירותים. כאילו אתה בכיתה ב'. וגם על הזמן הזה לא תקבל משכורת. ואם תתעכב ליותר מכמה דקות, יצרחו עליך מול כולם ויאשימו אותך שלא באמת הלכת לשירותים (אלא לדבר בטלפון, לשתות מים, או חס וחלילה באמת "לנוח" 2 דקות בשקט).

3. אתה לא משלם לו את המשכורת. בהרבה מקרים זו חברת קבלן. ונניח שאתה *באמת* משלם לו את המשכורת, למה אתה כזה קמצן?
21 שקל לשעה + בונוס זעיר שתקבל במידה ולא איחרת אף פעם, הגעת לכל המשמרות בזמן, לא הוצאת חופש מחלה, ענית ל-X שיחות בשעה (אתה יכול לדמיין את עצמך בכלל מדבר עם יותר מ-25 אנשים בשעה? ועוד בזמן סביר?).. בקיצור אם "עמדת ביעדים" (שסביר להניח שאותם מנהלים שהחליטו על היעדים - לא יכולים לעמוד בהם בעצמם).

ובלי כל הקטע של "אז שימצא עבודה אחרת". כי אם חברות כ"א באמת יציעו עבודות אחרות, לא יהיו נציגי שירות בכלל ותתקעו רק עם סעיף 5.
קשה לי להאמין שיש מישהו שיבחר באופציה שיקללו אותו כל היום, יצרחו עליו, יוציאו עליו עצבים, יאכלו לו בקולניות באוזן, יתקשרו לבקש מספר טלפון ויאלצו את הנציג להמתין 10 דקות על הקו (על חשבונו, כמובן, כי על השיחה הזו יורידו לו בטוח מה"בונוס") כדי להביא עט ונייר..

4. שירות טוב נתפס לרוב ע"י הלקוח הממוצע כ"אני אקבל מה שאני רוצה" בלי קשר למה שבאמת מגיע לו. הנציג היה נחמד, אדיב, שירותי, אחראי? מה אכפת לי. לא קיבלתי פיצוי על כל הפורנו שראיתי חודש שעבר. אני ארצה מנהל ואתלונן על המסכן כי הוא לא האמין לי שהחתול ישב לי על השלט כל הלילה. אני בכלל ישנתי, באמת!

5. בימינו ברוב החברות כבר אפשר להימנע מלקבל שירות בטלפון. יש אינטרנט, מענה אוטומטי, פקסים וכדומה. המענה לרוב יהיה גם יותר מהיר.

אף אחד לא בא לעשות לכם רע, כולם מנסים לגמור את החודש עם פלוס ולא עם מינוס. ואם אתם לא רוצים להמתין 20 דקות עד שיענו לכם, אז אל תתקשרו ב-7 בערב כשכל עם ישראל יוצא מהעבודה.

peace out
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #32  
ישן 28-10-2011, 13:39
צלמית המשתמש של student1
  משתמש זכר student1 student1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 10.12.07
הודעות: 8,706
שלח הודעה דרך MSN אל student1 Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי shruki שמתחילה ב "אלו לא רק נותני השירות, אלו גם הלקוחות"

הלקוח הישראלי הוא בין היצורים הכי דוחים שאפשר היה לייצר. אני לא יודע, אם אלוהים יצר אותו, או יישות אחרת. חצוף, לא מרגיש דיסטנס, עם גישה של "מגיע לי", "אני לא פראייר".
אבל אני לא בטוח, שדווקא הלקוח אשם מלכתחילה. יכול להיות שהאשמה היא על ה"מחנכים", השלטונות, הנותני שירות: הם מרשים, אז לוקחים. כמובן שיש את העניין ההפוך של חברות פלאפון, טלוויזיה, עם כל הבעיתיות של הרצון להתנתק מחברה זו או אחרת, אך בהרבה מקרים הלקוח הוא פשוט חוצפן.

הדוגמא שלך עם הגברת הצעקנית עם נייד בתוך האוזן ממחישה את מה שאני רוצה לומר.
_____________________________________
שלום בכל מחיר-פילוסופיה של עבדים.
Ceterum censeo "Palaestinam" esse delendam
אם אין אני לי, מי לי? וכשאני לעצמי, מה אני? ואם לא עכשיו, אימתי?



תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #33  
ישן 28-10-2011, 14:12
צלמית המשתמש של High_Hopes
  משתמש זכר High_Hopes High_Hopes אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.05.02
הודעות: 8,838
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי shruki שמתחילה ב "אלו לא רק נותני השירות, אלו גם הלקוחות"

לדעתי שני האשמים הכי גדולים במצב השירות בארץ הם החברות המסחריות והלקוחות.
הקורבנות הכי גדולים הם נציגי השירות והלקוחות שלא מתנהגים כמו בבונים.

החברות אשמות כי הן לא נותנות לנציגי השירות את התנאים לתת שירות טוב, זה מתחיל מהמשכורות, ההכשרה הלקוייה, תנאי ההעסקה הקשים (כפי שכבר הוזכר פה, צריכים לדווח על כל יציאה לשירותים וזה עלול לפגוע בבוניסים למשכורת מינימום בסוף החודש) וממשיך בנהלי השירות שכובלים את יד הנציג מלתת שירות טוב (נציגים לא מנתקים אתכם משירות לא בגלל שהם לא רוצים, באמת אין להם שום דרך, הם גם באמת לא יכולים להעביר אתכם באותו רגע למישהו שכן ינתק כי אין להם שום דרך לתקשר איתו ישירות, וגם אם הם יכולים לאלתר משהו התנהגות כזאת עלולה שוב - לפגוע לו בבונוס).
בנוסף יש תפיסה מפגרת בחברות המסחריות כאילו יש חוקי כסף של מילים שאם הנציג יגיד הלקוח לא יתעצבן עליו. התוצאה היא שאני שומע אותם בטלפון אומרים "אני מבינה את מה שאתה אומר, אבל הרשה לי ל...." ובא לי לשבור את הטלפון. הנציגים עסוקים הרבה יותר מידיי בלנסח את הדברים לפי החוקים מאשר לתת תשובות עינייניות, מה שגורם לא מעט לזה שהם לא נותנים תשובות בכלל.

לפני כמה ימים נציגה של יס אמרה לי "לא" בטלפון על שאלה ששאלתי אותה, סביר להניח שאם מישהו היה מאזין לה באותו רגע היא הייתה חוטפת נזיפה על שהיא אמרה לא במקום להגיד "אני מבינה את הפנייה שלך, רק רציתי שתדע שבשלב זה זהו הפתרון הטוב ביותר שאני יכולה להציע" ותאמינו לי שהעדפתי את ה"לא" הפשוט הרבה יותר.

הבעיה השנייה הגדולה היא הלקוחות - הם מזעזעים, מי שלא עבד בשירות לקוחות בימיו לא יאמין עד כמה גרועים הם יכולים להיות - מה גורם לבן אדם לחשוב שבגלל שלא קרה מה שהוא ציפה שיקרה יש לו את הזכות להגיד לנציג שירות "יא בן *ונה, אני אשרוף את אמא שלך אם אתה לא מסדר לי עכשיו...", כמה שקרים אנשים מסוגלים לספר לבן אדם בפרצוף ועוד לנסות לגרום לו להודות שזה אמת (ולהתפרץ עלייך כשאתה לא מוכן להודות בשקרים)? אנשים מתקשרים ומתייחסים אלייך כאילו אתה זבל, צועקים אלייך, מקללים אותך, מאיימים עלייך.

הנה הסבר ללמה נותני שירות טובים נהפכים לנותני שירות גרועים: לפני שהתחלתי לעבוד בשירות לקוחות אמרו לנו שאם לקוח מתקשר ואתם רואים שהוא יכול לשלם פחות כל חודש אז תציעו לו את זה ותורידו אותו לבד לחבילה הזולה. בהתחלה הייתי עושה את זה הרבה, אבל כל פעם במקום לקבל תודה הייתי חוטף צעקות! אני יזמתי הנחה ללקוח והוא בתמורה היה צורח עליי שמגיע לו החזרים רטרואקטיבים ולא יכול להיות שככה מתייחסים ללקוחות, ושאני גנבתי ממנו עד עכשיו (עם דגש ל"אני") ומהר מאוד זה גם היה מתפתח לקללות ולדרישות פיצויים מגוחכות.

אז ככה נוצר מצב שגם הלקוחות וגם החברות גורמות לזה שלנציג לא משתלם לתת שירות טוב.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
הגלריה שלי בפליקר

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #34  
ישן 28-10-2011, 19:51
צלמית המשתמש של looklook
  משתמש זכר looklook looklook אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 29,140
זווית שאף אחד לא התייחס אליה: למה בכלל צריך מוקדי שירות כאלה גדולים?
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי shruki שמתחילה ב "אלו לא רק נותני השירות, אלו גם הלקוחות"

בקרוב, תכנס לתחום הסלולר חברת גולן שעומדת להציע 4 מסלולים. וזהו. חבילות גלובליות, תמחור פשוט ושורה או שתיים בחשבונית החודשית. רמי לוי יציע את שיטת הצריכה - מחיר אחיד לדקה/לסמס/לגי'גה ו"דיברת שילמת". פשוט לא? אז למה לא עשו את זה עד היום? כי הרבה יותר קל לחלוב לקוחות שלא מבינים את שיטת החיוב שלהם וזו הסיבה שחברות הסלולר מיישמות כאלה חישובים מסובכים וגורמות ללקוח להתקשר אליהן בתלונות שוב ושוב. הלקוחות נהיים עצבניים (הלקוח יתעצבן בדרך כלל יותר כשהוא מרגיש שמרמים אותו ופחות מתקלות) וכך גם נותני השירות. לדעתי, פשטות בחשבונות והפקדה שלא לרמות את הלקוחות, יכולה לצמצם את המוקדים האלה לפחות בחצי ולחסוך המון זעם ועצבים מכולנו.
_____________________________________
“Much of the social history of the Western world over the past three decades has involved replacing what worked with what sounded good”


תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #37  
ישן 29-10-2011, 19:06
  eshely77 eshely77 אינו מחובר  
מנהל פורום סטודנטים
 
חבר מתאריך: 03.09.08
הודעות: 5,043
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי shruki שמתחילה ב "אלו לא רק נותני השירות, אלו גם הלקוחות"

לפני הרבה מאוד שנים הדרכתי צלילה באילת.
כמדריך צעיר יצאתי מגדרי כדי שהלקוחות יקבלו מה שהם רוצים, זה די התיש אותי.
אחרי שפעם לקוחות התלוננו בפניי, רק רבע בצדק, על דרך התנהלות המועדון.
המנהל לימד אותי את הכלל הגדול במתן שירות.
באלפיים שקל שהלקוח שילם הוא קנה קורס צלילה - הוא לא קנה אותך.
כשאני קורא כאן חלק מהתגובות אני מבין כמה הוא צודק. בשביל הכסף שאנחנו משלמים אנחנו קונים שירות ולא את נותן השירות. חלק מהכותבים פה ממזמן שכחו את זה.
במידה ואנחנו לא מרוצים אנחנו מוזמנים לרכוש את השירות במקום אחר.
אם כשתתקשרו למרכז השירות תזכרו שלמרות שזה שאתם משלמים כסף כל חודש ובעקיפין משלמים את משכורתו של נותן השירות לא אומר שקניתם אותו.
גם הבוס שלכם בעבודה לא קנה אתכם, מקסימום הוא קונה את העבודה שלכם.

מאז אני מתנהל כך. בתור לקוח, בתור עובד (ביחס למעסיק) וגם בפעמים בהם הייתי בצד של הבוס.
_____________________________________
זנגה זנגה, דאר דאר
(מ.קדאפי)

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #43  
ישן 29-10-2011, 20:05
צלמית המשתמש של infected aviad
  משתמש זכר infected aviad infected aviad אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.10.06
הודעות: 6,922
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי shruki שמתחילה ב "אלו לא רק נותני השירות, אלו גם הלקוחות"

אני בגישה שטיפ צריך להרוויח. אני שונא להזמין פיצה, ואז אחריי שאני נותן טיפ ופותח את המגש מגלה שכולה הפוכה והרוסה. מצד שני, גם כשאני ממלצר אני חושב שאני לא זורק זין כי אני צריך להרוויח את זה. אותו החבר ששמע שככה אני עושה החליט גם.
ווואלה, פעם אחת הוא משקיע באיזו משפחה אחת, משקיע, משקיע, כמו כושי אני משקיע. בסוף, בדיוק כשהוא משקיע במשפחה אחרת, המשפחה הקודמת מחליטה לעזוב. האבא מסמן לו לבוא, בזמן שהוא עם המשפחה החדשה, רושם א מה שהם לוקחים, הוא מצפה ממנו לעזוב את הכל ולבוא אליו בשביל טיפ. כשהחבר מסמן לו שהוא כבר בא כי הוא עם המשפחה החדשה, האבא מתעצבן, מתחיל לקלל אותו, ונותן לי בכלל את הטיפ סתם כי עברתי לידו.
איך כבר אפשר לבוא ולהגיד החבר שלי אשם במתן שירות גרוע? הוא היה תקוע בין שני אנשים, שלפחות אחד מהם חש את עצמו סולטאן ערבי שזורק זין על כולם, ולשני יש פוטנציאל גם להיות כזה. אם היה עוזב בשביל הטיפ שהרוויח ביושר, היו מעתצבנים עליו, אם לא, עדיין היו מתעצבנים עליו.
עדיף כבר להתאבד וזהו.
_____________________________________

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 08:08

הדף נוצר ב 0.10 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר