18-01-2012, 09:31
|
|
מנהל משבראש, בלשנות, תכנות ויהדות
|
|
חבר מתאריך: 04.06.06
הודעות: 33,130
|
|
|
אני מאמין שאם תעיין בחוזה שלך עם ספקית האינטרנט תמצא סעיפים שמתירים להם לבטל אותו ולהפסיק לספק לך שירותים במקרים שונים של פעילות אי־תקינה מצדך..
(תסכים איתי שלדוגמא במקרה קיצון של פריצה בלתי־חוקית שלך לשרתים שלהם – הם יוכלו לעשות זאת?)
מה זה לקוח בעייתי? ובכן, אין כמובן הגדרה אחידה, ובגלל זה כתבתי שאופי הטיפול גם תלוי בחברה.
לאחר תלונה בודדת, לכל הפחות, לדעתי, יכולים לפטור אותו באזהרה (גם דבר שאמאבא לא יאהבו), ואם לא יישמע להם – יתחילו לנקוט בצעדים חמורים יותר.
|