24-01-2012, 13:39
|
|
|
חבר מתאריך: 10.10.07
הודעות: 2,500
|
|
לפי דפי הנתונים, צריכת הזרם בכניסת הפאזה היא עד 8 מיליאמפר. בהנחה שרכיב הבקרה שלך זהה או דומה, זה זרם נמוך שלא יפרוק את המצבר באופן משמעותי.
מסלול פריקת הזרם כשאחת מדיודות הפלוס מקוצרת: מהפלוס של המצבר, דרך הדיודה המקוצרת לסלילים (בכל חיבורי הסלילים יופיע מתח המצבר), דרך כניסת הפאזה (כניסת חישת המתח שמתחברת במרכז רכיב הבקרה) ולאדמה.
גם אם הרכיב סגור הרמטית, צריך רק לבדוק את הזרם בנקודה B כדי לדעת כמה זרם בדיוק נפרק ע"י וסת הטעינה ואם הוא אכן הגורם לפריקת המצבר.
לחילופין, יתכן שבקר הטעינה פשוט לא טוען מספיק (או לא טוען בכלל) את המצבר כך שבכל נסיעה סך הצריכה גדול מסך הטעינה - וכך המצבר נפרק.
_____________________________________
Elim
|