21-02-2012, 18:48
|
|
|
חבר מתאריך: 28.07.02
הודעות: 1,256
|
|
מי הרכיב את הכיתה ?
אם אתה אחראי על הכיתה אתה אמור לקבל את הפתרון מזה שהרכיב אותה .
החסימה נועדה לשמור על המערכת נקיה מנזקין ווירוסים ומוכנה לעבודה בכל עת ללא כל שינוי .
הדרך לעשות זאת , (בעבר היה נפוץ יותר) ע"י כרטיס חומרה שמגן על הקשיח , למשל RADIX
והיום פתרון זול ופשוט יותר , ע"י תוכנה בסיגנון DeepFreez או Drive Vaccine או Rollback Rx
http://www.radix.co.il/he/products/...nstant-recovery
חלק מהתוכנות דורשות שיחרור החסימה והפעלה מחדש במצב "מופשר" ואז יש לבצע את כל העידכונים והשינויים וליסגור מחדש
חלקם בקליק אחד שלוקח 5 שניות וה- BASELINE של הקשיח נשמר עם העידכונים .
אם לא מדובר כלים האלו, אז אולי הגדירו אצלכם ברשת שהגדרות הפרופיל של המשתמש יהיו מקובעים או שלא יעדכנו את השרת ביציאה מהמשתמש ,
ולכן בכל הפעלה מחדש המשתמש מקבל מחדש את שולחן העבודה המקורי .
נערך לאחרונה ע"י amir1 בתאריך 21-02-2012 בשעה 18:52.
|