לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה שימו לב! פורום תעופה אזרחית לא נועד לשאלות על כרטיסי טיסה ומחיריהם, מלונות, שאלות לגבי הדיוטי פרי וכו'. אשכלות כאלו יש לפתוח בפורום המתאים. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > תעופה אזרחית
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #2  
ישן 05-03-2012, 16:37
צלמית המשתמש של DeepSpace
  DeepSpace DeepSpace אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.09.03
הודעות: 12,132
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי שכחתי את סיסמתי שמתחילה ב "מיקום מנועים במטוס + עזרה בזיהוי"

יש בקטע הנ"ל שני מטוסים שונים עם מנועים בזנב. המטוס עם ארבעת המנועים בזנב הוא IL-62. את המטוס עם שני המנועים בזנב קצת קשה לזהות מהזווית הזו שכן ישנם יותר ממטוס אחת בקונפיגורציה הזו.

השדה המצולם בקטע הסרטון הזה הוא שדה התעופה ב Banjul, גמביה. ניתן לראות את המקום המצולם מהאוויר כאן.

לפי המימדים ופתח צינור הפליטה בזנב כנראה מדובר ב TU-154, מטוס עם שלושה מנועים בזנב.


לגבי השאלה, אין מקום אידאלי למנועים. לדוגמא, מיקום המנועים מתחת לכנף אולי פוגם קצת בתכונות האווירודינמיות שלה, אבל מספק גישה נוחה למנועים לצורך תחזוקה ומבנה זנב פשוט.

מיקום מנועים בזנב מספק כנף "נקייה", אך דורש מבנה זנב הרבה יותר מסובך וכבד. בנוסף בדרך כלל מטוסים עם מנועים בזנב הם עם זנב T, שכשלעצמו הוא בעל מספר תכונות אווירודינמיות מסויימות (אתה יכול לבצע חיפוש על "זנב T" בפורום).

זה על קצה המזלג, לשתי הקונפיגורציות יתרונות, חסרונות ותכונות נוספים.
_____________________________________
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning. -Rick Cook

חזרה לפורום
  #4  
ישן 03-04-2012, 18:02
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
כמה תוספות
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי שכחתי את סיסמתי שמתחילה ב "מיקום מנועים במטוס + עזרה בזיהוי"

מיקום המנועים מאחור משפיע על מספר גורמים נוספים:
א. מסיט את מרכז הכובד לאחור - מה שעשוי לגרום לבעיות אחרות (למשל מיקום הכנף, תאי העמסה וכו')
ב. מיקום מנועים גבוהים עשוי ליצור בעיות בהזרמת הדלק מאחר שהמנועים נמצאים מעל המיכלים ולא תחתם
ג. נזק במנוע עשוי להפוך קריטי גם למבנה (איבוד הזנב או מערכות בזנב) לעומת מנועים שתלויים תחת הכנף
ד. תחזוקה נוחה פחות (כל טיפול דורש ציוד עבודה בגובה שנגיש פחות מסולם או עבודה על הקרקע)
ה. קיים חשש שהזרימה למנוע תהיה מופרעת על ידי מערבולות מהכנף

מנוע מעל הכנף עשוי להוות סיכון לתא הנוסעים במקרה של נזק בלתי מוכל - אז להבים ינעצו בתא הנוסעים ומבלי שהכנף תחצוץ בין הנוסעים למנוע. ו... שוב - נושאי הזרימה ונוחות התחזוקה. כל החלפת מנוע דורשת מנוף וסיכון בנזק למבנה, בעוד שמנוע תלוי דורש עגלה וג'ק...
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק

חזרה לפורום

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 15:44

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר