לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה - ברוכים הבאים לפורום מוטוריקה ורכב, אנא קראו את כללי הפורום - חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > מוטוריקה ורכב
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
האשכול נעול
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #3  
ישן 07-05-2005, 20:04
  m_j m_j אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.10.01
הודעות: 8,251
וואלה אתמול הוספתי ספויילר
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי aalleexx שמתחילה ב "אם יש לך ידים די טובות אתה..."

קיט הנמכה ובולי קוני וגם הוספתי איזה 70 כ"ס...
סוף שבוע אני מתקין את הטמבונים אני מקווה שזה יתן לי עוד איזה 20 כ"ס ככה ואז אני אסגור סקאלה בדייאטסו אפלוז שלי...


נו באמת מה זה השטויות האלה?? נראה לך שפעולה של טורבו היא כזאת פשוטה? אם היא באמת הייתה כזאת פשוטה נראה לך שאנשים לא היו רצים לעשות את זה? תוספת כוח של 20 כ"ס היא תוספת לא מבוטלת, איך אתה יודע שהתווסו 20 כ"ס? בדקת בדיינו? מה אתה מחרטט את הבחור?


בכ"א - קשה לי להאמין שפותח האשכול הוא רציני, לדעתי הוא סתם ב15 בלי רישיון שרוצה לשפר את הסיויק האוטומטית של המשפחה, אבל בכל זאת אני אענה לו.

תוכל לשפר את רכבך בסדנאות כמו E&A למשל שעושים אחלה עבודות (אני הולך השבוע אני מקווה להתקין קיט ראם איר לאוטו). אם אני לא טועה האתר שלהם הוא:

www.eanda-autosport.com/

תהנה
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 16-05-2005, 21:21
  CaRTeR CaRTeR אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.06.03
הודעות: 5,125
מספיק! השטויות שלך עוברות כל גבול
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי aalleexx שמתחילה ב "[font=Verdana]אגב לגבי זה..."

קצת הגזמת? זה בקושי הוסיף אם בכלל כמה סוסים בודדים,
הסלד לא יכול לעלות ב 1000 סלד מקירור של אויר!
זה שהאויר מקורר אפשר להכניס יותר תערובת למנוע זה נכון אבל זה ברמת המולקולה
פשוט אויר קר הוא אויר דחוס יותר שאפשר להכניס יותר תערובת ממנו אבל ממש ברמות
קטנות ובגלל זה הפילטר מוסיף ממש ממש טיפה לביצועים.

אתה צודק שזה לא נכון שהוא מעלה 7 כ"ס כי גם זה הרבה! מידי.
מה הקשר לאחוזים ?!? אם רכב הוא 500 כ"ס אז תשים לו פילטר זה יעלה ב 35 כוח ?
נו באמת, תחשוב אתה!

התאוריה שלך לגבי ה 7% לא נכונה! ו7 סוסים זה גם הרבה!

ותלמד לשרשר! ליימרים כמוך שבאים להגיד לי שמאוורר בכונס זה כמו טורבו
או שפילטר מוסיף 7 אחוז, במקומך הייתי מתבייש וסותם.

איפה מנהל שיחסום אותו על הקפצה ובלבול בשכל!

נערך לאחרונה ע"י CaRTeR בתאריך 16-05-2005 בשעה 21:27.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 17-05-2005, 23:19
  CaRTeR CaRTeR אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.06.03
הודעות: 5,125
דבר ראשון לא קיללתי אותך
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי aalleexx שמתחילה ב "[font=Verdana]שמע תקרא באיזה..."

ליימר היה הדבר הכי קרוב לקללה ובשבילך זה מחמאה!

שאני אקרא באתר שמוכר פילטרים כמה הם רושמים שם שזה מוסיף?
ממש לא! אני יודע כמה זה מוסיף, אתה טוען שזה באחוזים תביא אתה הוכחה לכך,
ואל תזרוק לי משפטים באוויר ללא הוכחות!

ואל תגיד לי לחשוב! כי אתה זה שצריך לחשוב פה.
1) מה שקובע את כמות הסוסים ברכב זה לא רק נפח המנוע!
2) גם במקרה של קירור האויר אייך הגעת לעזעזל למסקנה שנפח המנוע עלה !?!?!

נפח המנוע לא עלה! הנפח בחלל הפנימי של הצילינדר נשאר אותו דבר!
הדבר היחיד שהשתנה הוא שהאויר מוזרם ביותר חופשיות למנוע ושהוא קר יותר זהו!

* אני רוצה להזכיר לך שבהתחלה אמרת שהמאוורר שחבר שלך שם זה כמו טורבו
עכשיו אתה משנה את גרסתך לזה שזה כמו פילטר פתוח.

יש לי להגיד לך רק שאתה אידיוט וכן עכשיו קיללתי אותך אתה יכול לצטט אותי גם
תתלונן למנהלים מצידי, רק חבל שהמנהל של הפורום הזה לא נמצא בו בכלל אז תפנה
להנהלה מעליו...
הכי חשוב זה שתבין איין טורבו עובד אז בקצרה http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/m...7&msgid=3587383
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 18-05-2005, 18:18
  aalleexx aalleexx אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.04.05
הודעות: 103
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי CaRTeR שמתחילה ב "דבר ראשון לא קיללתי אותך"

א) כשאמרתי שהמאוורר הוא כמו טורבו אז התכוונתי ל-כמו ולא לזה שזה אכן טורבו.
ב) אני לא אמרתי אף פעם שמה שקובע את כמות הסוסים הוא רק הנפח לזה אתה הגעת בעצמך. כשאמרתי בהודעה הקודמת שמה שקובע את כמות הסוסים שהתווספו הוא נפח המנוע אז אולי לא הסברתי את עצמי טוב. כשיש לדוגמא 200 סוסים ולהם נוסיף 10%, אז מספר הסוסים שהתווספו יהיה יותר גדול ממספר הסוסים שהתווספו למנוע בעל 100 כוח סוס כשנוסיף לו את אותם עשרת האחוזים (תעשה חשבון).
ג)אני אף פעם גם לא אמרתי שאם קיררנו את האוויר אז נפח המנוע עלה (כמו שהזכרת זו שטות).
ד)בהתחלה כן אמרתי שמה שהוא הרכיב זה כמו ורק כמו טורבו. אחר כך אתה, אם אני לא טועה אמרת שפילטר פתוח יכול לעלות מקסימום ב-7 סוסים, ואז אני תיקנתי אותך ואמרתי שזה מעלה באחוזים. לא שיניתי את גירסתי בסך הכול תיקנתי אותך. שים לב אתה בעצמך שינית את הגירסה שלי ולא אני.
אם נחזור שניה לנושא של כמה מעלה פילטר פתוח, אז מצאתי באיזה אתר כמה הפילטרים שלהם מוסיפים תקרא ותגיע למסקנה שצדקתי:
Designed to increase horsepower and acceleration by as much as 10%
Works with original equipment computer and emission control systems

נו נתתי הוכחה ועכשיו אתה רואה שצדקתי? זה נלקח מאתר אמריקאי שמוכר ציוד לרכבים.

עכשיו אני מקווה שעכשיו תסתום את הפה כי אין לי כוח להתווכח איתךיותר .
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 18-05-2005, 23:01
  CaRTeR CaRTeR אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.06.03
הודעות: 5,125
חבל שאיין פה איזה מנהל שיסתום לך את הפה
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי aalleexx שמתחילה ב "א) כשאמרתי שהמאוורר הוא כמו..."

מה זה מאוור כמו טורבו? מה אתה טמבל.
זה כמו שאני אגיד שלשים מאוורר בבג'ז שדוחף החוצה אויר זה כמו NOS.
איין רכיב שעושה פעולה דומה לטורבו חוץ מטורבו, אלא אם תשים חלק שדוחס אויר, ומאוור לא עושה זאת!

בקשר לרק ככל הנראה לא הסברת את עצמך נכון,
חשבתי שאמרת 7% זה עכשיו עלה ל 10%... , ועכשיו ברצינות אתה באמת חושב שאם ניקח רכב
עם 500 כ"ס ונשים לו פילטר זה יעלה לו את הכ"ס ב 50 כוחות ??? אם כן קטונתי בחיי...אתה מקרה אבוד.
תחשוב הגיוני פילטר בסך הכל נותן להאויר להיכנס למנוע בחופשיות יותר.

בקשר לקירור האויר ונפח מנוע כנראה גם לא הבנתי אותך טוב.

אתה חוזר על המילה "כמו" זה לא כמו ולא קרוב אפילו! ועניין הפילטר הוזכר כי מה שחבר שלך עשה
זה פעולה הכי קרובה לפילטר ולמאוור שמקרר תמנוע.

אני עדיין טוען ואומר פילטר פתוח יכול לעלות מקסימום ב 7 סוסים וגם תלוי איזה,
ולא מעלה באחוזים.

נו באמת! אתה מביא לי 2 שורות שכתובות באנגלית כהוכחה לכמה כ"ס מעלה פילטר פתוח
תביא את האתר עצמו ואת הכתבה ואז נדבר על הוכחה מהימנה.
שלא נדבר על זה שכתוב שם עד 10% ולא 10%, ותמיד המוכר מעלה את המספרים,
כמו נגן אמ פי 3 שאמור לעבוד 15 שעות עם סוללה אחת ובפועל עובד 8 שעות.

ההוכחה שנתת שווה לתחת ולא צדקת בשום דבר, כי ההוכחה שאני הולך לתת לך עכשיו
אם היא לא תשתיק אותך אני אדאג שהמנהל של הפורום הזה יבוא וישתיק.

בדבר אחד אתה צודק, אנחנו לא נתווכח יותר.

תקרא את המאמר הבא טוב טוב!
הוא באתר ש "קצת" יותר ברמה ומכובד מהפורום הזה.
http://www.max-tuning.com/articles/...e=2&Item=item_1
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #16  
ישן 19-05-2005, 21:24
  aalleexx aalleexx אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.04.05
הודעות: 103
בתגובה להודעה מספר 14 שנכתבה על ידי CaRTeR שמתחילה ב "חבל שאיין פה איזה מנהל שיסתום לך את הפה"

אחרי שקראתי את ההודעה האחרונה שלך אני מסכים איתך חלקית:

אתה אמרת שמה שחבר שלי עשה זה רק לקרר את האוויר באמצעות המאורר, וברק אני לא מסכים אתך. האוויר אכן יוצא קר יותר (מה שאומר שאפשר להכניס יותר תערובת לצילינדר), אבל חשבת על כך שאולי למאוורר הזה יש את העוצמה לדחוס את האוויר לצינור שמחובר לאינג'קטור/קרבורטור (אחרי שהוא מחובר כמובן לפילטר) כך שהלחץ בצינור יהיה יותר גדול מהלחץ שהיה בקרבורטור/אינג'קטור?
אם זה אכן כך אז הטורים אולי צריכים לעלות (כמו שקורה בזמן פעולת הטורבו- אני עדיין אומר שזה לא טורבו) ועקב עליית הסל"ד גם הכוח יעלה?

אני עדיין מתעקש ואומר שהפילטר הפתוח מעלה את העוצמה באחוזים (תקרא בקישור שנתתי לך).
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
האשכול נעול

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 16:35

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר